Lokes allemaal ,
Het is weer even geleden dat ik nog eens iets gedaan heb , vandaar dat we nog maar eens een topicje gaan maken he !!
De zaden waar we mee van start gaan is banana kush !! 20 zaden !!
Wat staat er allemaal op de planning met dit soortje ,
1 : alles voorgroeien
2 : van elke plant 2 stekjes nemen
3 : stekjes afbloeien ( + stresstest )
4 : de mannetjes apart zetten
5 : Goede vader zoeken : voor stuifmeel
6 : De beste vrouwtjes bij houden
6 : de beste vrouwtjes nog eens afbloeien ( zien of er zekers niets mis mee is ) ( nogmaals alles stressen )
7 : beste dame gebruiken als moederplant voor stekgerief en om te bestuiven voor zaad !!
Waar selecteer ik op ( stressbestendig , mooie plant , beste geur en smaak , opbrengst , harde toppen en vol met thc )
Maar goed tijd om er in te vliegen ^^
We gaan dus van start met het voor groeien van de zaden !!
Ik ga ze allemaal in een 1 liter potje steken tot ik het een waardig plantje vind , dan ga ik ze in een 11 liter pot steken zodat ze daar dan een tijdje in kunnen blijven staan
De voorgroei doe ik onder 400 wat hpi , afbloeien zal gebeuren onder een 600 wat hps met boost functie
ivm voeding en dergelijke , daar zal ik wel iets over posten als het zover is , momenteel ga ik de kleine potjes vullen met mix van badmix en coco !!
Dus de eerste weekjes krijgen ze enkel water , en afzuren daar doe ik niet aan mee
groetjes en tot de volgende update !!
Het is weer even geleden dat ik nog eens iets gedaan heb , vandaar dat we nog maar eens een topicje gaan maken he !!
De zaden waar we mee van start gaan is banana kush !! 20 zaden !!
Wat staat er allemaal op de planning met dit soortje ,
1 : alles voorgroeien
2 : van elke plant 2 stekjes nemen
3 : stekjes afbloeien ( + stresstest )
4 : de mannetjes apart zetten
5 : Goede vader zoeken : voor stuifmeel
6 : De beste vrouwtjes bij houden
6 : de beste vrouwtjes nog eens afbloeien ( zien of er zekers niets mis mee is ) ( nogmaals alles stressen )
7 : beste dame gebruiken als moederplant voor stekgerief en om te bestuiven voor zaad !!
Waar selecteer ik op ( stressbestendig , mooie plant , beste geur en smaak , opbrengst , harde toppen en vol met thc )
Maar goed tijd om er in te vliegen ^^
We gaan dus van start met het voor groeien van de zaden !!
Ik ga ze allemaal in een 1 liter potje steken tot ik het een waardig plantje vind , dan ga ik ze in een 11 liter pot steken zodat ze daar dan een tijdje in kunnen blijven staan
De voorgroei doe ik onder 400 wat hpi , afbloeien zal gebeuren onder een 600 wat hps met boost functie
ivm voeding en dergelijke , daar zal ik wel iets over posten als het zover is , momenteel ga ik de kleine potjes vullen met mix van badmix en coco !!
Dus de eerste weekjes krijgen ze enkel water , en afzuren daar doe ik niet aan mee
groetjes en tot de volgende update !!
Comment