Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Special Queen RQS in een 1,20x1,20 tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Special Queen RQS in een 1,20x1,20 tent

Thnx michevan ze hebben het idd goed naar de zin

Comment

Ziet er goed uit. Wel een vraagje. Waarom 4 weken voorgroeien?

Comment

Thnx kerel waarom 4 weken groeien? Plantjes moeten groot zat zijn om de hele tent te vullen.
        Te klein is te weinig opbrengst en te groot is teveel moeite(binden/knakken/verzorgen enzevoort haha.
        Verder heb ik een flink filtertje en een flinke afzuiger die eigenlijk teveel ruimte in beslag nemen waardoor de lamp niet helemaal naar boven kan.

Tent is 200cm hoog-40cm filter en afzuiging=160cm
        160- 10cm van de lamp= 150cm
        Lamp is 600w dus 60cm afstand
        150-60=90cm
        Potten zijn 30cm hoog 90-30 blijft er plus minus 60cm ruimte over voor de dames zelf.

Dus als ik het zo bekijk heb ik redelijk goed gerekend (ik kan nog wat spelen door wat om te hangen in de tent mocht het nodig zijn.)

Vind je 4 weken veel of weinig dan?

Comment

als je met die hoogte rekening houd max 3 zou ik zeggen dan :p

voor de rest ziet het er hier weer aardig uit he ^^

dat het mooie volle run mag worden

groetjes
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Ha leuk weer een nieuwe verslag van je, heb het nu pas gezien, hahahaha.
            Ik ben wel benieuwd om een keertje de toppen te zien van niet getopte planten te zien.
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Yupz k1 zo dagt ik dus ook ik heb nu dus 23 dagen gegroeid dat is 2 dagen langer als een jaar gelede en niet getopt 4 weken was idd te lang geweest.

Ha mzz leuk je hier ook weer te zien. Ja zo rommelen we wat af en de verslagen schieten je om de oren haha.
              ik mag lije dat het dan toch dikke vette toppen op een stammeke wordenen dat 23x haha

Comment

Hee Psy, Ik heb nog niet veel ervaring met het kweken. Ik moet zeggen dat ik er ontzettend van geniet. Eigenlijk nog geen hobby gehad waar ik zo'n plezier in genoot. Maar 4 weken lijk me wel veel. Het is wel ideaal omdat je grote plantjes krijgt. Maar met 2 weken groei of gelijk 12/12 kan je wel meer soorten per jaar kweken wat leuk is voor je persoonlijke collectie.

Comment

Queenie is lekker! Heb deze zelf ook bijna altijd wel in een weckpot zitten aka snoeppot Volg je kweek met intresse.

Comment

@weedfan het ligt er maar net aan welk soortje je zet de ene groeid langer als de ander. Ik heb het soortje eerder gezet dus ik wist wat ze deden.
                    12/12 systeem is gewoon kut kost je veel te veel zaden voor een schrale k*t opbrengst
                    Ik groei altijd minimaal 2 weken ongeacht het soortje.

@iemand uit de buurt welkom kerel vind het ook wel een lekkere dagelijkse paf niet te heavy maar tog goed stoned.
                    En ja smaakt als een skunk en meurt je huis uit haha. Een ander voordeel is dat het een leuke opbrenger is

Comment

Het is een plant met potentie, en ik heb het idee dat de zaadjes uit 2011 en 2013 nog best presteerde. Deze kweek ben ik voor de Special Kush gegaan, aangezien de kush pot leeg was

Nog een voordeel met Queen : de prijs. Ik vind de prijs/kwaliteit optimaal Ze is wel gevoelig voor rot, vooral laatste weken. Gezien je ervaring zul je vast weten wat je doet met 4 weken voorgroei, ik zelf vind 14 dagen zat voor Queen. Gezien jou aantal van 30 op 9 van mij, zal daar het verschil zitten. Ik ben gewoon te graag met de meiden aan spelen denk ik
                      Last edited by Iemand uit de buurt; 7 November 2014, 09:54.

Comment

Volgende kweek ga ik dan denk ook maar 2 weekjes voorgroeien.

Comment

Mooie groene planten en is op zeker nu al een volle tent.
                          Laat ze maar lekker wit worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
                            Het is een plant met potentie, en ik heb het idee dat de zaadjes uit 2011 en 2013 nog best presteerde. Deze kweek ben ik voor de Special Kush gegaan, aangezien de kush pot leeg was

Nog een voordeel met Queen : de prijs. Ik vind de prijs/kwaliteit optimaal Ze is wel gevoelig voor rot, vooral laatste weken. Gezien je ervaring zul je vast weten wat je doet met 4 weken voorgroei, ik zelf vind 14 dagen zat voor Queen. Gezien jou aantal van 30 op 9 van mij, zal daar het verschil zitten. Ik ben gewoon te graag met de meiden aan spelen denk ik
                            Hey kerel het is idd wel een dame met potentie. Ben voor weer voor de queen gegaan omdat ze erg makkelijk te growen is en ik weinig tijd heb.
                            De prijs van de zaden zijn leuk meegenomen maar ik betaal net zo lief 150 voor me zaadjes want je haalt het er toch driedubbeldik uit met je rokertje.

Ik heb geen 4 weken voorgroei he maar 3 weken en 2 dagen(23 dagen dus) Bij 14 dagen waren ze nog erg klein en ik wil absoluut niet met een halve tent zitten dat vind ik pas licht weg gooien.
                            Snap je laatste 2 zinnen alleen niet egt jij speelt liever met je dames maar met 2 weken groei valt er weinig te spelen toch? en als je er dan 9 hebt ipv 23 zit je helemaal met een halve tent

Ik moet hier sowieso 500 gram vanaf halen wil ik hierna een selectie run doen zonder dat ik zonder rokertje kom te zitten
                            agja ieder zijn ding he

@weedfan Een beetje groei vinden de plantjes echt niet erg en die 2 weken stroom zijn ook de kosten niet. Met een beetje groei zie je ook je opbrengst groeien.

@mway thnx kerel dat se idd maar lekker wit mogen worden

Dag 38 Dag 2 bloei

2 dagen geleden ben ik begonnen met de bloei te tellen dus het aftellen gaat weer beginnen. De dames zijn met 8 a 9 weken ongeveer klaar dus ben benieuwd wat ze me deze x gaat brengen.
                            De eerste kleine dosis bloeivoeding is gegeven en ga ik heel rustig aan opbouwen tot ong. 60% van het voedingsschema.
                            De vorige x dat ik deze lady's had staan gebruikte ik andere voeding dus nu kunnen we mooi is vergelijken.

Ondanks me twijfels over de grote van de dames is het alsnog helemaal goed gekomen ze verschillen nu van 50cm tot 70cm dus dat is ideaal.
                            Ik heb wat ruimte gemaakt bovenin dus de lamp kan ook weer iets hoger.

Op naar 23 Big Momma's

DSCN5990.jpgDSCN6002.jpg

DSCN6003.jpgDSCN6004.jpg

DSCN6001.jpgDSCN6000.jpgDSCN5996.jpg

DSCN5994.jpgDSCN5993.jpgDSCN5991.jpg

Ik wil hierna gaan kijken of ik kan gaan enten dan proberen we van 3 moeders 1 te maken dat scheelt wat ruimte
                            Mocht dat lukken wil ik een x 1 groot knutselboeket gaan maken om een x af te bloeien.

1 grote stevige dame op kweken en dan +-30 kleine plantjes een mengelmoes van lekkere soortjes opgroeien om deze zodra ze groot genoeg zijn allemaal kort te snijden om deze aan de grote dame te bevestigen. Het lijkt me wel een uitdaging en een ideale manier om een hele grote wietplant te kweken binnen

Greets Psy
                            Last edited by psychedelic1988; 8 November 2014, 18:57.

Comment

Je kunt met 1 plant je 120x120x200 vol krijgen al vind ik een langere groei fase niet bij voorbaat ideaal. 2 weken groei + 3 weken na groei maakt ook 5 weken, tegen de tijd dat de eerste bloei verschijnselen komen is alles wel redelijk bedekt. Worden ze groot? Nee, maar dat hoeft ook niet voor mij. Zo hangt zowel de filter als de afzuiger in de ruimte, waardoor ik natuurlijk al andere keuzes maak dan iemand waarbij die er uit geplaats is en meer ruimte heeft.

Je meiden gaan wel lekker hoor! Al zou ik wel eerst info zoeken over het inpakken van een plant, niet dat je zo met 1 moeder plant zit vol rot omdat ze geen verse lucht meer krijgt. Misschien lees ik het te letterlijk, maar liever een warn dan een sorry...
                              Je doet goed om rustig op te bouwen van je voedingen ipv direct dat commerciele schema aan te houden, toppie!

Comment

Mooi , enten kan, al heb ik maar heel weinig van die multi-moeders gezien die voor langere tijd overleefde.
                                Op rollendestenen staat een artikeltje dat het een beetje samenvat.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X