Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er nice uit!
Heb deze zomer zelf deze zaadjes in de grond gestopt. Opbrengt viel hier tegen (het was dan ook veel te laat), maar smaak van de wiet was uitzonderlijk!
thnx voor de reacties mannen Ik heb toen toch een erg leuke opbrengst gehaald binnen en daar lijkt het nu ook naartoe te gaan
dag 53 dag 17 bloei
Het gaat allemaal weer niet van zen lije dakje mja ze doen het verder prima. Sommige hebben wat teveel water gekregen maar ik kan omdat het zo vol staat onmogelijk alles apart optillen en wegen.
Verder nog steeds 1x in de 3 dagen 30% van de voeding en dat is toch wel de max zoals te zien op de fotos
De laatste 2 foto's waren qua belichting zwaar mislukt maar de trichomen zijn er al goed op te zien
@Shiva ketama ik stond zelf ook weer ff versteld idd maar ze produceren egte mooie grote compacte toppen zonder ballen mits je haar goed behandeld
@iemand in de buurt haha idd. Ik ben niet zon buitenkweker vind een binnenwietje toch beter lekker compact en snel klaar:p plus dat het niet slim is om buiten bezig te gaan als er binnen ook wat staat
Nee draaien en buiten is niet slim, daarbij doe ik Geurilla methode in de zomer. Niet dat je garanties heb in tegendeel Als je dan ziet hoe boom of struik Queenie kan worden...
Comment