Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@thugz thnx m8 maar dat het een mooie run word is al bijna ckr als ik naar die toppen kijk
Dag 55 dag 19 bloei
Aangezien we van het weekend nieuw vrouwelijk schoon over de vloer hebben heb ik de tent verhuisd van me slaapkamer naar 1 van de andere kamers.
Verder heb ik de dames weer ff op lengte neergezet en geknakt en geschoren dus we hebben niet stil gezeten de afgelopen 2 dagen
We zitten nog niet eens op 3 weken bloei en de toppen zijn egt al gigantisch en vol trichomen voor mijn doen.
Ik denk dat het een goeie keuze is geweest deze dames niet te toppen want vergeleken met de vorige x de queen gaat alles wat sneller en word het allemaal veel groter.
De temperatuur word mooi stabiel gehouden op 24 graden met de lamp aan vanwege de 2 passieve inlaten met verse buitenlucht.
snachts rommelt het van 18.5-20 graden.
De afzuiging draait nog steeds gedimd op 30% dus amper geluid wat er vanaf komt.
Ook deze combo afzuiger en regelaar bromt niet of ik moet hem verder gaan dimmen.
wat een mooie toppen zeg en wat een suiker op die top op foto 10 zeg dat belooft veel goeds!
gaat lekker zeg goed bezig lekker door gaan zoals die gaat zou ik zeggen!
Thnx mannen het gaat idd erg lekker al zeg ik het zelf
Foto 10 is idd een pracht plaatje ben benieuwd hoe die top er aan het einde bijhangt.
Na het knakken gister was alles een beetje doorgezakt en hing wat naar beneden. (Dat had ik dus niet onthouden de stengels zijn heel slap van deze genetica dus makkelijk knakken maar ook slapjes)
Net even wat touw gehaald en alle geknakte toppen even ondersteund aan het plafond.
Misschien moet ik ook maar een volgende keer niet toppen en sneller op bloei overgaan Kijk maar eens op mijn hydro kweekje, gaat niet zo goed, ik heb kleine topjes en heb eigenlijk ook ruimte gebrek in de hoogte.
thnx kerel maar jou lampie kon niet tippen aan de mijne he 150w versus 600w plus dat je heb gescrogged waardoor er misschien wat stress bij is komen kijken.
Andere voeding ieder plantje heeft zo zijn eigen voorkeur en ja hydro heb ik de ballen verstand van maar naar horen zeggen zou het zon 10% meer opbrengst moeten hebben dan aarde.
Dag 60 dag 24 bloei
Vandaag ff alleen wat pics maar die zeggen meer als genoeg
De linker fotos zijn de genomen foto's de rechter zijn achteraf ingezoomd met de camera
De dames hebben het erg naar der zin schijnbaar----->
@schoenendoos thnx kerel het zijn idd leuke toppen.
@iemand in de buurtHet is een beetje een mix van teveel water en even teveel voeding omdat ik in het begin de dosis een klein beetje had verhoogt.
Verder zijn de plekken bovenop van de zouten van de voeding. Zon volle tent is kut watergeven dus vandaar al die schade bovenin de dames
Zolang de toppen groeien maak ik me niet meer druk groen houden in de bloei is toch een mission impossible voor mij
Comment