Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Special Queen RQS in een 1,20x1,20 tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Special Queen RQS in een 1,20x1,20 tent

Thnx mannen het begint nu echt ergens op te lijken en dat al zo vroeg in de bloei.
    De top van de eerste foto groeit egt gigatisch hard maar deze heeft wel wat minder trichomen.
    Er zijn wel degelijk pheno verschillen maar in mijn herinnering smaakte ze wel gelijk.

Greets en tot de volgende update

Comment

Smaak loopt wel gelijk over, en die is echt lekker Maar goed ik ben dan ook een Queenie fan, en je kan wel zien waarom

Comment

Dag 66 dag 30 bloei

Na wat geouwehoer met de electra hier in huis heeft het me gelukkig weinig stress bezorgd bij de dames omdat ik op dat moment naast de tent stond hebben ze maar 20 sec in het donker gestaan
        De buisafzuiger is overleden maar de fancontroller hebben we weer aan de praat gekregen deze bleek de oorzaak van alle ellende.

Maar goed nu een 350 kuub buisfan en filter en voor de stank is het genoeg voor de warmte niet helaas.Het word nu zon 31 graden in de tent ondanks de 2 koude invoeren. De dames lijken er alleen niet heel veel om te lijden dus maak ik me niet zo druk. Ik heb nu ff geen geld voor een nieuw setje dus dat zal even moeten wachten tot de 15e dan krijgen we weer een leuke belastingterugave.

Mja pic time

DSCN6130.jpgDSCN6131.jpg
        DSCN6117.jpgRSCN6135.jpgRSCN6134.jpgRSCN6133.jpgRSCN6132.jpgDSCN6129.jpgDSCN6128.jpgDSCN6124.jpgDSCN6121.jpgRSCN6136.jpg

We Zitten nu ongeveer halverwege en het begint ergens op te lijken al hoop ik dat ze nog wel een flink stuk door zwellen want de afgelopen week ging het iets trager

Greets

Comment

Lekker wit en dat zwellen zal nu wel gaan komen.
          Gezien de hitte zou ik rustig aan doen met de voeding.

Comment

dat ziet er netjes uit mooie toppen in wording zo te zien

doe zo verder m8

groetjes
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

dat zijn al mooie toppen voor 30d bloei.
              doe zo verder mate.

thugz
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

woooow zo een schoon suiker knotsen man .
                en de plantjes vinden de tempratuur wel lekker zo tezien he ?
                mooie opstelling ook vette foto met die dp90 er naast ook met wat kleine groene dingetjes in zie ik ?
                laat dat hier maar wat verder knallen !
                veel succes nog he psy .

Groeten Steundj

Comment

@mway voeding heb ik sowieso altijd op een laag pitje temperatuur valt me nog mee nu.
                  Lekker wit worden ze sowieso

@k1 thnx m8 kijken wat we er nog van kunnen maken de laatste weken.

@thugz thnx m8 het zijn idd erg leuke topjes het is naar mijn mening ook egt een soortje met potentie.

@steundheufd thnx kerel hoop dat het alleen maar meer word want we hebben ongeveer nog 4-5 weken te gaan dus tijd zat om nog dikker en witter te worden. Dat kleine grut wat je zag zijn 4 stuks Purple Tears regulier even opgroeien en kijken of er toevallig iets moois bij zit

Greets

Comment

dikker en nog witter worden zal geen enkel probleem worden zo te zien he .
                    best al serieus knoppen voor deze tijd van de bloei dan of ligt dat aan mij ?
                    en hopelijk zit er en mooie dame tussen of man als je dat zoekt , nog veel succes he man !

groetjes Steundje

Comment

Dat gaat lekker hier,en je hebt de beentjes geschoren zie ik Dan gaan ze zo wie zo beter in topvorming vind ik zelf Netjes man !!!!! greetzzzz gizmo

Comment

@steundheufd dat zal idd geen probleem gaan worden denk ik of we moeten we een tegenslag krijgen
                        De kleintjes groeien goed binnenkort komen de 3 nieuwe moederplantjes er ook bij (Grandaddy Purple-Paarse Killingfields en Nadia x Lesotho)
                        Dan staat dat tentje ook lekker snel vol haha. Met de kleintjes ga ik kijken of ik ze rond de pot kan op binden om ze lekker klein te houden.

@gizmo thnx kerel geschoren beentjes heeft idd zijn voordelen betere luchtstroom, minder fluff, dikkere hoofdtoppen enz enz.
                        Er is geen run dat ik ze niet kort snoei aan de onderkant.

Greets

Comment

Energie wil je in de toppen, ik scheer ze ook altijd kaal ( voor hen die dit te letterlijk nemen en met een scheermes aan de gang gaan.... niet doen. Dit word handmatig gedaan )
                          Die 3 soortjes klinken wel erg nice

Comment

De gdp is natuurlijk al langer in me bezit maar de killingfields en nadia x lesotho zijn nieuw me maat zal deze voor test gaan zetten straks samen met wat grandaddy ben wel benieuwd hoe die andere 2 soortjes het doen binnen. De buitentest hebben z3 al overleefd dus verwacht binnen niet anders haha

Comment

da zijn allemaal lekker soorten seg .
                              je gdp heb ik eens wat over gelezen dat was die mama van 100 en zoveel dagen groei he ?
                              nog en complimentje daar over dat vondk echt de naam MAMA waard .
                              en dat zal de tent dan wel lekker vullen ghehehe .
                              dat binden ben ik al benieuwd naar , jij weet wel van kweken seg !

hou je goed he man ,

Groetjes Steundje

Comment

haha idd dus ben ook wel blij met die voorraad moeders ik hoef voorlopig geen zaad meer te kopen haha
                                Ja dan heb je idd de goeie voor je ze is inmiddels zon 140 dagen oud en er komen ongeveer nog 4-5 weken bij voordat zij afgebloeid gaat worden

Dat binden gaat ook weer een klein testje voor mij worden ben benieuwd of dat wat word zoals ik het in me hoofd heb.
                                Thnx m8

Dag 69 Dag 33 bloei

Purple Tears

DSCN6148.jpgDSCN6151.jpgDSCN6150.jpgDSCN6149.jpg

Special Queen

DSCN6164.jpgRSCN6165.jpg

DSCN6159.jpgRSCN6160.jpg

DSCN6157.jpgRSCN6158.jpg

DSCN6155.jpgRSCN6156.jpg

DSCN6153.jpgRSCN6154.jpg

Comment

Bezig...
                                X