Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Special Queen RQS in een 1,20x1,20 tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Special Queen RQS in een 1,20x1,20 tent

die special queen dikt lekker snel aan nog steeds ben wel benieuwd hoelang de toppen nog zullen zwellen, maar hoop voor je dat ze lekker tot het einde door knallen en je er een mooie plakkerige oogst vanaf mag halen!
    Grtz Bigbuds
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Sjonge jonge, ik ben echt jaloers op die dikke knotsen van je. Ik wil ook van die dikke knotsen . Lijk wel een klein kind die jaloers loopt te janken hahaha. Maarja, wie is nou niet jaloers op die mooie queenies. Natuurlijk; mensen moet nog dikkere knotsen.

Comment

Zien er lekker uit hoor.
        Benieuwd naar die purple tears.

Comment

@bigbuds ik verwacht dat ze ongeveer nog 3 weken door zwellen en dan overgaan op het rijpen.
          We hebben nu een ruime 4 weken gehad dus we hebben nog ff te gaan. Die lekkere sticky oogst gaat er wel komen

@weedfan thnx kerel van mij mogen ze toch minimaal 2x zo dik wordenhaha ben er wel blij mee kan ik voorlopig weer ff voorruit straks.

@mway thnx m8 ben zelf ook heel benieuwd wat het word

Comment

ja dat kan ik best geloven dat je effe geen zaden meer moet kopen hehehehe .

vet man daar zullen en boel toppen aan groeien dan ?
            en dat binden zal wel lekker gaan , de Queens zijn echt lekker man nog succes met je suikertoppen daar .

Groeten Steundje

Comment

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

geef je ze ook bloeibooster trouwens ?

Comment

@steundheufd dat word idd een pakket aan toppen ben zelf ook erg benieuwd.
                thnx kerel het id idd een mooi suikerveldje hier.

@kielside thnx kerel haha ja zou niet meer zonder kunnen
                Ik gebruik de complete metrop voedingslijn dus ook de boosters

Dag 73 dag 37 bloei

Vanwege de toegenomen warmte staat de voeding momenteel op een laag pitje en de toppen groeien er niet minder door.
                Vandaag wat slechtere foto's kreeg het niet voor elkaar wat fatsoenlijks te schieten. Op de stand waar ik normaal foto's mee maak kreeg ik alleen maar zwarte foto's.

DSCN6166.jpg

DSCN6167.jpgNadia X Lesotho moederplantje

DSCN6168.jpgKillingfields moedertjesDSCN6169.jpgZijn niet de mooiste stekjes maar ze slaan aan dus dat hersteld vanzelf wel

DSCN6170.jpgPurple Tears

DSCN6171.jpgSpecial QueenDSCN6172.jpg

RSCN6192.jpgRSCN6191.jpgDSCN6189.jpgDSCN6182.jpg
                DSCN6181.jpgDSCN6180.jpgRSCN6194.jpg

Greets

Comment

komt helemaal goed onder die blauwe hemel daar m8 , ze hebben het er lekker cossy naast de grote tent .
                  en godnondejukes wa en toppen he kword al blij voor u . ghehehe
                  op foto 5 van de budshots , dat belooft en serieuze knoepert te worden .
                  was ik obama zei ik YES HE CAN GROW !

keep up the good work m8 ,

Groetjes Steundje

Comment

Ja die lampen zijn echt perfect het is net de hpi van de tneon haha.

De grote tent zuigt de kleine tent af en de lamp in het kleine tentje draait wanneer het donker is in de bloeitent om de boel wat op te warmen in de nacht.

Op de foto lijkt het idd heel wat als ze idd helemaal dicht gaat groeien maar persoonlijk ben ik benieuwd naar de top op de laatste foto dit is vanaf dag 1 de dikste en niet zo zuinig ook haha.

Verder hou ik van sticky toppen dan doet de grootte er al niet meer toe

Comment

haha klinkt goed toppen gaan idd lekker, en mooie foto ook die laatste.
                      het lijtk me duidelijk dat dit dus grote sticky toppen worden

Grtz Bigbuds
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Thnx kerel ze zijn nu al erg sticky dus dat gaat wel goed komen.

Vandaag gelijk maar een nieuw afzuig setje gekocht 750 kuub afzuigbox met een 800 kuubs filter. Binnenkort nog een paar nieuwe spulletjes halen om het hokje wat te upgraden.

Voorkeur gaat uit naar een 1000w setje met een lumatec evsa en een large adjust a wing reflector.
                        Nu heb ik 2 schakelkasten liggen 1x davin 2x600w en een gtools 4x600w kan 1 van deze enkel de 1000w lamp laten draaien of moet ik dan echt naar een 1000w schakelklok? Het zal niet zo simpel zijn als 4x600w is 2400w dus 1000w moet ook kunnen lijkt mij maar ben geen electra techneut.

Greets

Comment

Last edited by Iemand uit de buurt; 17 December 2014, 08:56.

Comment

Neem je toch 4x600 !!!

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                                Ja die lampen zijn echt perfect het is net de hpi van de tneon haha.

De grote tent zuigt de kleine tent af en de lamp in het kleine tentje draait wanneer het donker is in de bloeitent om de boel wat op te warmen in de nacht.

Op de foto lijkt het idd heel wat als ze idd helemaal dicht gaat groeien maar persoonlijk ben ik benieuwd naar de top op de laatste foto dit is vanaf dag 1 de dikste en niet zo zuinig ook haha.

Verder hou ik van sticky toppen dan doet de grootte er al niet meer toe

ja dat is heaven bleu voor stekjes en zaailingen he dacht ik ?
                                wou het me zelf ook nog halen voor me tneon maar lampjes genoeg hier .
                                slim bedacht zo kunnen je plantjes nooit koud hebben in de nacht !
                                mja vanaf en scherm bedriegt dat soms wat he maar ze zullen allemaal wel lekker dik zijn zekers .
                                ja en lekker hars laagje is leuker dan ne knoepert zonder thc he gheheh ,
                                hou je goed he m8 !

Groeten Steund

Comment

Bezig...
                                X