Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Special Queen RQS in een 1,20x1,20 tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Special Queen RQS in een 1,20x1,20 tent

2 x 600Watt dim zou voor de zomermaanden beter te handelen zijn.
    En in de winter heb je 320Watt meer.
    Maar het is maar net wat je zelf wil.
    Zou wel de juiste spullen kopen al dat risico misschien voor een paar tientjes.

Comment

Allemaal thnx voor het meedenken ga de raad van QnQ opvolgen en schroef ze beiden even open.
      Zo werkt het wel met de klimaatregelaars dus zou er niet gek van staan te kijken als het gewoon kan.

Is het onzeker schaf ik een davin dv1000 aan die kosten rond de 63 euro dus dat is het geld ook niet.

4x600 gaat wel erg ver moet ook nog ergens slapen he haha.
      Het is ook niet alleen die 1000w wat er gaat draaien maar ook een 250w hpi voor de moeders continu op 18 uur en hier en daar de lampen voor de stekken af en toe.

Spullen verkopen doe ik ff niet meer aan kopen wel wie weet wat er gaat gebeuren met de growshop

2x600w setje word me te prijzig aangezien ik luxer wil gaan de volgende run de 1000w lampenset kost me al bijna 600 euro als ik dan van de 600w alles 2 moet hebben word het veel duurder.

@mway 600w pakt net te weinig oppervlakte voor wat ik wil zo en 2x600w geeft wel meer warmte dan 1x1000w. Ook zijn de kamers hoog genoeg bijna 2, 7m dus ideaal voor een 1000w met een adjust a wing large. Beide 600w evsa boosten geeft me wel 1320w maar ik wou tog graag in de buurt blijven bij de 1300-1400w aangezien de stroomrekening ook betaald moet worden

Comment

Het is ook maar net wat je wil en de mogelijkheden zijn.
        Maar je plannen zien er goed uit.
        Heb nog wel een 400Dim voor je liggen alleen getest kan terug op de 250Watt heb je nog wat gas over mocht het nodig zijn.

Comment

thnx voor het aanbod m8 maar ik moet echt een 250w evsa hebben straks

Dag 77 dag 41 bloei

Morgen zijn we 6 weken bloei verder en ik ben al begonnen met alleen water geven sinds 3 dagen beter te lang dan te kort.
          Zo heel veel zwellen ze niet meer maar dat had ik eerlijk gezegd ook niet meer verwacht aangezien het wel een vroeg soortje is maar we zullen zien wat ze mij nog brengt de komende weken.

Toppen hebben een mooi formaat zijn kneiterhard vol met thc dus de oogst zit wel goed over 2 of 3 weken

DSCN6195.jpgRSCN6210.jpgDSCN6203.jpgDSCN6201.jpgRSCN6213.jpgDSCN6199.jpgDSCN6198.jpgDSCN6197.jpgDSCN6196.jpgRSCN6211.jpgRSCN6212.jpg

DSCN6209.jpgPurple Tears

DSCN6205.jpgNadia x Lesotho Moederplantje

Comment

mooie toppen mate, dat zal idd een mooie oogst gaan worden.

op naar de laatste loodjes.

thugz
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Zie er goed uit als de toppen lekker hard zijn is het een leuk plukkie.
              Die Purple Tears gaan ook wel lekker zo te zien.
              Mooie plantjes om te zien.
              Die TLetjes die jij gebruik.
              Waar heb je die vandaan?

Comment

Die kruising met de nadia gaat volgens mij wel heel leuk soortje worden.
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

@thugz thnx m8 zal vast en ckr lukken

@mway het zijn idd lekkere compacte topjes ben wel benieuwd of we nu een x 1 op 1 zullen halen.
                  De purple tears klagen niet maar heb wel het id dat er 2 mannen tussen zitten deze 2 blijven iets strekken ongeacht waar ik ze neerzet.

Die lamp die ik gebruik is een 2x75w tneon met de cutting lampen erin egt ideaal lampje zo voor de groei.
                  Deze komt bij degrowshop.eu vandaan net als eigenlijk al me spul

@mzz dat denk ik ook plus dat het een kortbloeier is. Buiten is deze al is afgebloeid en de geur was echt lekker en leuke toppen ook.
                  Ik zal zo nog wel ff een foto uploaden van 2 toppen wiet na de knip 1 top is de nadia x lesotho de andere is de paarse/roze killingfield.
                  Me maat gaat beide binnen zetten kan ik ze ff bekijken in de bloei ga ik hierna een run doen met 1 van de 2 soortjes.

Greets

linker Top is killingfields en de rechter is nadia x lesotho
                  IMG-20141029-WA0004.jpg

Comment

Die zijn er lekker juicy uit
                    En de kristallen zijn ook aanwezig

Zal wel een lekker wietje zijn!

Comment

@royalcheesegrow thnx kerel dit word ook een run met waarschijnlijk de beste resultaten tot nu toe. Ik begon al me twijfels te krijgen bij de metrop voeding maar de twijfels zijn weer weg gevaagd haha de strain bepaald toch het meeste hoe ze eruit komen te zien.
                      Dit is me 2e run special queen en heb gewoon weer niks te klagen over het soortje.

En ja het is een heerlijke roker die je eigenlijk wel af en toe moet afwisselen want ik raak er anders te vlot op uitgekeken

Comment

Potverdorrie. Er zijn teveel soortjes die ik op dit moment wil . Deze soort lijkt me ook wel lache. Maarja, wil voor de kush gaan.

Comment

Als 3 van de 5 vrouwen zijn zou het toch mooi zijn en gezien ze mooi van start gaan zit er misschien wel een leuke gekleurde tussen.

Comment

@weedfan ze is ckr de moeite waar om een x te zetten mja die verlanglijstjes hebben we allemaal he haha

@Mway er zijn er 4 van ontkiemd en de aarde in gegaan en ik hoop dat er idd een leuke paarse moeder bij zit en misschien nog wel een interessante man voor over de gdp heen.

Dag 81 dag 45 bloei

We zitten nu op 6.5 week en ik kan goed merken dat ze aan het afrijpen gaan beginnen de haren kleuren erg donkerbruin en de trichomen beginnen ook langzaam aan te verkleuren.
                            Verder nog steeds zon 300ml puur kraanwater iedere dag mja pics zeggen meer kan niet wachten om te gaan knippen.

DSCN6216.jpgRSCN6232.jpgDSCN6217.jpgRSCN6230.jpgDSCN6214.jpgRSCN6226.JPGDSCN6219.jpgRSCN6231.jpgDSCN6221.jpgRSCN6227.JPGDSCN6222.jpgRSCN6229.jpgDSCN6220.jpgDSCN6215.jpgRSCN6228.jpg

Greets

Comment

Zien er toch echt smakelijk uit
                              Hoelang moeten ze nog staan?
                              Ik vind jou foto's altijd wel proper psychedelic, kun je teminste duidelijk iets op zien

Grts

Comment

lekker hoor, en ik kan je begrijpen dat je niet kan wachten. Wat een mooie toppen, bijna een bril op doen tegen al dat glinsterende thc

Comment

Bezig...
                                X