Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
tzijn echt lekker smakelijk toppen geworden psy !
en echt sticky icky , nog eventjes en je kan weer smullen .
nog veel succes met de laatste loodjes m8 ,
@royalcheesegrow thnx kerel ze moeten nu nog ongeveer anderhalve week tot 2 weken dan zijn ze voor mij goed(althans de vorige x dan) 50/50 milky amber is prima voor mij dus denk dat we met 8 weken wel een end zijn.
Haha thnx to mway dat ik deze functie gevonden heb op de camera werkt egt ideaal met hps licht erboven kleuren zijn precies gelijk.
@iemand in de buurt ja idd haha moet wel zeggen vorige x waren ze lang niet zo besneeuwd als nu dus ben benieuwd naar het effect van het wietje nu.
@mway thnx m8 gaat idd lekker hier
@steundheufd thnx m8 die laatste loodjes zijn de lastigste zodra ik nu een top vast heb gehad kan ik niet eens meer fatsoenlijk een joint draaien erna dus dat word smullen straks.
Verder heb ik vanmiddag de kleintjes overgeslagen dus die volgen nog ff[
De nadia X lesotho laat al enige tekenen zien van overvoeding ondanks de lightmix dus dit is geen grote eter. De killingfields doen het voorlopig nog prima op de lightmix van biogreen deze zijn redelijk hersteld van de moeilijke start en beginnen nu lekker op gang te komen. De purple tears is weer een heel ander verhaal deze staan ook in de biogreen lightmix wat toch redelijk gevoed is en deze laten al een tekort zien dus deze gaan we morgen even apart bijvoeden.
Thnx ruben het is idd prachtig gerief.
Moet zeggen kweek nu ongeveer 2-2.5 jaar en ik zou echt niet meer zonder een binnenruimte willen haha de wiet word nu steeds beter
Maar voor 2 jaar bezich te zijn super goed man .
Zelf heb ik ook al gekeken voor een tentje op 1,5mx2m maar sta in twijfel kant en klare tent of aparte stukken te kopen ?
Natuurlijk deze top tic gaat over uwe kweek niet over een tent .
Last edited by Ruben1980; 23 December 2014, 11:08.
haha thnx ruben het is ook een stukje geluk hebben hoor ik ben van mening dat die kant en klare tenten niet echt lekker zijn samengesteld bij voorkeur zou ik alles los bestellen dan heb je ook keuze in wat voor spullen je neemt
Verder ben ik deze week weer lekker druk geweest met de hobby de bouw van het hok is begonnen en grotendeels af nu moet ik nog zwart wit folie plakken, vijverfolie erin en het spul ophangen om de run af te draaien. dan kan daarna alles weer eraf omdat er allemaal nieuw spul gaat komen zodra het nieuwe salaris er is(Al veel bij elkaar gespaard maar we missen nog een klein deel). Verder heb ik de moederplantjes en de purple tears overgepot en onder een 250w hpi gezet ter voorbereiding van de volgende run.
De purple tears staan nu in 3,6L de killingfields in 7L rozenpotten en de nadia x lesotho is in een 18L pot gegaan.
De queens zijn lekker aan het afrijpen dus dat gaat niet heel lang meer duren. Ze beginnen nu ook lekker snel geel te verkleuren door het waterdieet wat ze al bijna 2 weken krijgen dus smaken zal het wietje straks wel.
Haha er staan nog veel mooiere plantjes op de planning hoor
@tp70 kan je vertellen dat ik vandaag geoogst heb
Dus bij deze ik ben vanaf vanmorgen 11 uur bezig geweest en ik ben net klaar met knippen. Mway is mij komen assisteren wat ik erg op prijs stel anders was ik voorlopig nog ff zoet geweest.
Mja hierbij de resultaten van de stinkers.
da is en serieus waslijn vol smullesmulle he psy !
en nice dat mway is komen helpen same vingerkrampen delen maakt je wat hechter he .
en lekker kleurtje van de purple tears m8 .
Comment