Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Special Queen RQS in een 1,20x1,20 tent

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Special Queen RQS in een 1,20x1,20 tent

Val wel mee hoor Steund,in de goeie ouwe tijd was ik in het buitenseizoen samen met mijn rookmaten soms wel 2 weken elke avond aan het knippen.
    5 bij die,5 bij die,6 bij die toen was wiet heel gewoon

Comment

Comment

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

@steundheufd het valt me idd niet tegen sommige toppen hadden iets compacter gemogen maar het merendeel is prima

@de witte agja joh het is ook niet mijn hobby maar Hulp staat hier altijd klaar dus dat scheelt weer.

Comment

Ja ziet er mooi uit spy,
            Met 2 knipper is inderdaad wat handiger en gezelliger
            Nog effe drogen, en laat het je smaken .

Grts cheese

Comment

Ziet er weer lekkhurrr uit Psy!!!
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Heel mooie oogst mooi geknipt jongens !
                Daar ben ik niet zo handig in , reeds een draaimolen gekocht manueel gaat tamelijk snel .
                Natuurlijk er zullen ook waarschijnlijk nadelen aan verbonden zijn tegenover knippen .
                Wihte widow

Comment

mooi man !

Comment

@royalcheesegrow thnx kerel het is idd wel beter met meerdere mensen daarentegen moeten we dan wat vaker knippen haha.

@mzz daar heb je helemaal gelijk in haha en ze meuren Ook als een gek

@Ruben knippen worde gewenning na een tijdje die tumbler trimmers knippen niet echt mooi glad heb hem ook gehad maar snel weer verkort.

@ kielside thnx kerel

Comment

Lekkere knotsen die purple tears van waar heb je deze?

Sent from my C2105 using Tapatalk
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

das een oogst om trots op te zijn en die kleine planten gaan ook lekker zo te zien! hoop voor je dat de paarse kleur en mooi in zal komen.
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

@Gdog De purple tears heb ik van mway gekregen hij had deze weer als freebee bij een bestelling dus ik denk niet dat ze nog verkrijgbaar zijn dus ik hoop stiekem ook op een mooie man zodat we kunnen gaan voortplanten.

@ilikebigbuds Thnx kerel het is idd wel een mooi wietje geworden maar het kan altijd beter.

Verder heb ik nog een paar resultaten voor jullie.

Ik dacht toch een lekker gewicht aan toppen te hebben bij het knippen maar het uiteindelijke gewicht is maar 212 gram wat ik toch wel een zware tegenvaller vond onder een 600w.
                          We waren ook uit gegaan van iets meer dus een zadenrun zit er nu jammer genoeg nog niet in want dan zit ik over 3 maanden alweer zonder.

Mja de wiet rookt heerlijk weg na 3 weken spoelen en je word er echt apenstoned van alleen zullen de cure potten ff hun werk moeten doen want de smaak kan ckr beter.

DSCN6288.jpgRSCN6289.JPG

DSCN6290.jpgRSCN6291.JPG

DSCN6292.jpgRSCN6293.JPG

DSCN6294.jpgRSCN6295.JPG

Voor degene die nog interesse hebben om de purple tears of de moederplantjes af en toe is terug te zien verwijs ik door naar me Grandaddy Purple verslag.(We gaan verder op pagina 25)
                          Deze plantjes zijn wel verhuisd naar me maatje maar ik zal regelmatig wat foto's toevoegen van de moeders en van de purple tears(kleine selectie).

Greets

Comment

Als je zaden lukken mag je me altijd een om sturen moest je er een aantal kwijt willen succes! Ik blijf wel binnen springen

Sent from my C2105 using Tapatalk
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

Iets langer laten voorgroeien misschien? Grotere planten, grotere toppen..
                              Last edited by De Witte; 6 January 2015, 02:33. Reden: nie just
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

@gdog eerst maar is kijken wat ze doet in de bloei zo als het niks is ga ik er ook geen zaden van maken he

@de witte ik heb een ruime 3 weken gegroeid en de planten reikten de 80 cm plus dat ik er 23 had staan dusja ik zoek het bij de voeding want sinds ik metrop gebruik gaat het wat minder met de oogstjes denk dat metrop mij gewoon niet ligt want andere scoren er wel goed mee. Mja nieuwe run bekende genetica en ik stap over op plagron bio als ik de stappen van mway volg moet er zometeen een mooie oogst aan zitten te komen met topklasse wiet

Comment

Bezig...
                                X