Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinpiks nieuwe avonturen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

Heb voorderest niks tegen jou hoor vond het leuk om te reageren en moet eerlijk zeggen dat ik wel kon lachen om je reactie van phil.... Daar en tegen kan ik tuinbroek ook begrijpen hij zit niet in de situatie dat hij er om kan lachen.
      Zou zeggen, dont worry be happy
      Jaaaaaaalalalalalaaa jalalalalalaa

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

Dordt sta 2_0 achter mij hoor je toch ook niet

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

Lol THC Dud. Alsof iemand serieus geloofd dat je die kutopmerking bedoelde als grapje. Dan had er sowieso wel al een smiley in gestaan. Dat je nog door gaat met schoppen nadat Tuinbroek duidelijk maakt dat hij er niet van gediend is maakt het al helemaal 100% duidelijk.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

ik zie wel altijd diezelfde persoon terug bij dit soort taferelen....

dus voor diegene die zich hierdoor echt minder voelt, wij weten wel hoe het zit

Comment

Beter dit topic dichtgooien!

Comment

Inderdaad MWay helemaal mee eens

Comment

Tuinbroek heeft veel steun in en aan dit topic, doe ff normaal en ga het niet lopen verzieken voor hem.

Comment

Tuinbroek niet voor jou hoor maar vanwege dat grappige geziek.
                    Maar als dat afgelopen is vanaf nu is het ook goed toch.
                    Dus om die kans te vergroten heb ik hier de oplossing.
                    Wil je iets kwijt over wiet, of ben je benieuwd hoe andere mensen over wiet denken? Dit board is niet bedoeld voor kweekgerelateerde vragen.

Comment

Ja mway geniaal ik had gister ook zoiets van dat zou er moeten zijn,maar gelukkig dacht jij daar ook aan.Het moet ook kweken blijven,op het forum,dat realiseerde ik me wel,maar het heeft mij uit een heel diep gat getrokken.Allen die gereageerd hebben,chapo!!!!!!
                      En ik hoop dat er ook mensen zijn die nu wel beter nadenken wat je op het spel zet,nou had ik waarschijnlijk tot in lengte van dagen door kunnen gaan,maar zo zie je maar,hoe je op je bek kan gaan,buiten mijn ziekte om dan he.
                      Ook alle moderators en vooral jij vale bedankt,en urban alien.
                      Dus laten we hier lekker over het kweken van onze geliefde plant hebben en de staaf doorgeven,je kennis en dat heeft iedereen weer op een ander vlak.
                      MWAY ik sluit af met hoi.En vind je idee leuk.
                      Maar ik vind wel als een van mij kwekebroeders in geestelijke nood komt,dat het forum echt klopt met een warm hart.En dat is ONS forum waar iedereen zn steentje bijdraagt.
                      Ik ben er trots op bij een zulk fijn volk te horen.
                      En daar laat ik het bij en draai een lekkere toeter en dan plat,heb zat te doen.
                      Gr Tuinbroek.

Comment

Fijn Tuinbroek merk dat het langzaam aan beter met je gaat je staat stuk steviger in je schoenen nu .(Fijn)
                        Geniet van je Joint en ga lekker slapen

Groetjes
                        God was never on your side..

Comment

Dank je Bella.Het was een drukke dag maar een produktieve.
                          En daar gaan we voor.!!!
                          Gr tuin

Comment

Heej tuinbroek hoe gaat het nu met je en met je vrouwtje en hond, en heb je al een nieuw huis?

Comment

Ja Tuinbroek laat eens wat horen.
                              Heb al een paar keer aan je zitten denken hoe het nu is.
                              Hoop dat het goed gaat en dat je de kerst wel lekker in een eigen huis kan vieren.

Comment

Ik heb eind november een PM gehad van Tuinbroek dat hij per 1 december woonruimte had en hij heeft op de 29e nov sleutels gekregen. Het bleek dat zijn vrouw nog ergens stond ingeschreven. Hij ging stoppen met kweken en zou daarom niet veel meer op het forum komen om 'niet de kat op het spek te binden' . Zal normaal nooit PM citeren, maar vind dit nu gepast.
                                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
                                X