Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinpiks nieuwe avonturen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

Nou stemma
    Ik heb zoveel pech ik waarschuw vooor brand red daarmee zeker levens,,nou ineens stond de politie binnen,het was niet doorgegeven aan de nachtploeg dat ik daar zou zijn.Dus die hebben de pol. Gebeld ben zo moe,zit inbde auto te appen heb alles ik heb wel erger meegemaakt.Maar als ik er vanavond niet was geweest dan had ik haar nooit weer gezien stem ik heb foto,s gemaakt omdat ik geleerd heb dat je bewijs nodig hebt en ik ben geenbheld iedereen zou hetzelfde hebben gedaan ik moet weer kotsen vanvde stres.Als een hond eruit gezet,reza ook die wou die agent pakkenbwij sliepen net een uur ik werd wakker van reza,s
    Gedrom en ineens kijk ik in een velle lantaarn.Ik zal wel snel geld moeten maken,ik kan een huis huren in vlakbbij 550,een krot maar er zit een dak op.Zal wel mn contacten moeten gebruiken van de schietschool,ik kan bewaking draaien maar dat is wel buiten nl.
    Transport beveiliging.
    Haal morgen mijn verlof
    En de glock uit de safe en moet snel een baantje erbij pakken,helaas is dit niet zonder gevaar maar wat moet ik.Overnieuw is bij mij alleen maar het allerbeste voor mn princes.Een maandje afrika en ik kan alles kopen wat we nodig zijn.Zo ik ga slapen, ik wacht met de pers eerst moet er een gesprek komen over de brandveiligheid ik heb de foto,s al weg gestuurd naar een email adres van een vriend,dus maandag kan het wat mij betrfd uit de doofpot.Het gebouw is zwaar verouderd en de elec instal deugt voor geenbkant ik ga eerst pitten waant het typen hgaat niet mnmneer ikvhed eenbgoed gevoel.
    Tuin

Comment

He Tuin, wat vervelend allemaal weer .
      Maar hoe kut het nu allemaal gaat blijf wel met 2 benen
      op de grond staan. Neem af en toe een lekkere joint,
      maar laat de alcohol staan, alcohol is echt slecht voor
      mensen met een PTST!

Niet zo stom lullen over Glock ophalen en naar Afrika gaan, dat is niet verstandig in jouw situatie. PTST patienten zoeken soms die extreme omstandigheden weer op omdat dat het gevoel geeft wat ze kennen en dat vertrouwder aanvoelt dan een burgerlijk bestaan.
      Bovendien kan jij geen maand zonder je vrouw of je hondje !

Je gaat nu eerst zaken regelen in het hier en nu.

Allereerst, je zou hulp krijgen en agressie regulering starten
      hoe staat het daarmee ? Vraag daar om trauma verwerking en maatschappelijk werk.

Ten tweede, je zou met advocaat contact opnemen. Want je kan verhuizen wat je wil maar de juridische consequenties van het ontdekken van je kweek blijven je achtervolgen Tuin. Hoe staat het daarmee ?

Je wil met je lieve vrouw een nieuwe start maken maar daarvoor moet je wel eerst je zaken op orde stellen. Hoe zwaar dit nu ook zal zijn !

Hou je koppie erbij he man
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Heftige shit man , veel sterkte , kop erbij !

Comment

Dank julluie kweekvrienden.
          Ik heb ff gaslapen hier bij ina op bed,wat heb ik een geweldigr vrouw.Ze zit m in een rrolstoel die niet goed is veels te gammel,en dan zou je denken daar word toch wel feedback gepleegd worden,dat is zeer belangrijjk,met name de overdracht van het personeell.Als dat gister ook goed was gebeurd.
          Dan hadden ze geen politie gebeld over een vreemde man in het pand.Wat heb ik een sterke vrouw die an passant ok nog ff met gewoon met sigarrtten roken is gestopt.Wat een
          Kanjer he.Wat heeft die vrouw een power.
          Ik ben zo trots op haar als een haan op zn mooiste kip.Sorry voor deze vrouwonvriendelijke vergelijking,ik zou nooit bewust een vrouw zo behandelen of ik moet al een downtrekker hebben dat de ptst .me in de greep houd.Ik mocht ook vandaag wel weerkomen sterker nog ik ga niet meer zo vermoeiend steeds heen en weer rijden.Een keer vorige week kwam ik van het ziekenhuis en toen viel ik in slaap voor de stop lichten.
          Gegroet vrienden.
          Ook van Tuin Vrouw,s
          En een poot van de lieve hond.

Comment

Fijn om te horen dat het al weer beter gaat
            Hoe gaat het trouwens met je autoflowertje? Heb geen update meer gezien
            Maar kop op ouwe je komt er wel (en je bent al een veel beter mens dan vantevoren)

Mvg Gijs

Comment

Hoi gijs
              Die staat er al boven maar niet hier,bij een vriend.Nou sinds gister isvhet blijven slapen eerst ff over morgen heb
              Ik een gesprek met de direktie krreg een mail binnen waarin bijna gesmeekt werd niet de pers in te schakelen.
              En ook het personeel waarvan de meeste schatten zijn maar er zijn ook een paar bitches die eigenlijk zo dom uit hun ogen kijken
              dat je dan al denkt shit ik sta boven op een hoge ladder van mijn inteligentie,moet ik dan steeds afdalen naar zon simpel op auto piloot hun werk doende ideoten.Wie beltbnou de politie terwijl ik daar een tragedie heb voorkomen.Mijn god als ik er nket was geweest dan was ina mischien verbrand.En hun bellen de kit terwijl ik een calamiteit kwam melden.
              En dit alleen omdat zon
              Manager niet de overdracht waar in had moeten staan dat ik daar gister mocht slapen.

Wat een verschil ,we hebben fijn gewoon op haar bed geslapen en ineens slaat reza aan en wil de binnen komende kit pakken,gelukkig kent ze stellen.Maar wij werden verblind door 2 heel strrke lantaarns.
              Affijn ik heb lekker gegeten bij Mn schat.
              Dat kunn ze me nooit meer afpakken.En het erntsig verwaarloosd en bol staand van achterstallig onderhout.
              De twee van gister zullen er goed van langskrijgen,die domme koeien van de lage vlakte.Als iknniksbgroken had,dan had ik mij zo schuldig gevoeld voor ook de oudjes die er wonen,maar vooral ik had geen vrouw meer gehad.

Wat een schandaal toch de direkteur was er vandaag ook,riid in een audi van meer dan een
              ton.SCHANDE SCHANDE.SCHANDE.
              EN ER WORD NIET EENS GOED OVER GEDRAGEN.
              DAT HOORT..
              NIET WANT IS VAN LEVENS BELANG nou fijne vrienden ik ga ff mn phone opladen en danop bed.
              Ik heb rust nodig.
              Jullie tuin

Comment

Kreeg net een what app over mn plantje.
                Zij staat erboven en groeit elke dag.Ik zal m vragen wat foto,s te maken al is zijn stijl,hij maakt veel fotos en met een enorm ding,met vele
                Mogelijkheden,die verstuurd de foto,s gelijk naar zijn pc.

Quik one wie kent de soort,al moet ik erbij zeggen dat ik nu mijn hond goef moet verzorgen,die trouwe ogen staan soms verdrietig.ZE was er ook bij..Ik heb een hele grote drang om te verzorgen.
                Tuinpik/ broek klimt er langzaam uit.Mischien klim ik in een keer doormaar weet nu dat je ook ff weer terug valt,maar ben vast besloten om dan weer op te staan en verder klimmen
                Tuin

Comment

Ik heb vorige ronde Quick One gehad. Lekker soortje wel en kwam nog relatief af bij mij al heb ik tneon..

Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

Comment

Kijk dit dus,ben zo blij vandaag
                    Mn vrouw verjaart vandaag,wat een vrouw ze is zelf in deze shit tijd ook nog gestopt met nicotine.
                    And she,s mine and i am as proud as kan be!!!!!!!!!!!!!!!!!![emoji106] [emoji271] [emoji3] [emoji98] [emoji240] [emoji252] [emoji1] [emoji169]

Comment

Gefeliciteerd met je vrouw.
                      God was never on your side..

Comment

Gefeliciteerd met je vrouwtje tuin dat jullie nog velen jaren samen mogen zijn

Comment

Dank lieve kweekvrienden jullie steun en af en toe advies hebben me heel goed gehopen.
                          Ook veel dank van mijn vrouw.
                          Tuin/pik?

Comment

Gefeliciteerd tuin

Comment

Gefeliciteerd jullie beiden met de verjaardag van je vrouw !

IMG_20141009_093918.jpg

Ben blij dat je je rust kan pakken zo tuin,
                              maar jullie moeten van de week toch echt aan de gang
                              met de in mijn vorige bericht genoemde zaken.
                              Misschien heb je dat al gedaan, dat heb ik dan gemist in je berichten.

Tot laters tuin !
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Gefeliciteerd tuin met je vrouw

Maak er een leuke dag van

Groetjes Hortuz
                                sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

Comment

Bezig...