Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinpiks nieuwe avonturen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

hey Gijs,

Dit zou ik inderdaad heel interessant vinden! Er zullen mensen zijn die zeggen dan moet je niks op internet zetten als je niet wilt gepakt worden maar ik wil het inderdaad niet..alvast bedankt!

Comment

Jonge jonge jonge tuin het zit ook niet mee kerel
      Maar rug recht kin om hoog en door buiten geen gekken dingen in je hoofd halen

Comment

Truineerke is goed ik zal vanavond/vanacht of morgen wel iets maken

Comment

Lieve Tuinbroek

Ik heb een Pm gestuurd naar de Moderator of hij jou bericht wil verwijderen om dat het nu in het Topic staat in plaats van in een Pm aan iemand.
          Ik weet dat het slecht gaat met jou nu en ik denk dat je nu misschien dingen aan het zeggen bent hier openbaar op het forum waar van je achter af heel veel spijt gaat krijgen.
          Het gaat namelijk over behoorlijke persoonlijke dingen die niet iedereen hoeven te weten.
          ik weet dat jij het nu heel graag kwijt wil maar raad je aan om het dan in mijn pm te doen.
          Tuurlijk moet je hier ook blijven schrijven maar let beetje op met wat je allemaal verteld naast jou vrienden hier zitten ook nog andere mensen die het geen fuck aan gaat wat
          jou allemaal is over komen snap je me?

groetjes Bella
          God was never on your side..

Comment

Helemaal mee eens Tuin!
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ja ik kan mn kop er niet meer bijbhouden ze is al aan het revalideren.
              Ik ben bezig een
              huis te huren in de midle of now where. Je heb helemaal gelijk ik ga morgen een nieuwe laptop kopen en mn vrouw heeft daar een apparte kamer en met gewone meubels.Midden in de bossen.Jullie hebben gelijk maar die shit benzo,s en nog meer gooit alles plat.
              Bella of michevan.zou je dat kunnen doen ik ben heel mn weinige computer skils helemaal kwijt maak zoveel fohten en kan er niet bij
              Wachtwoorden de meeste vergeten door deze toestand.
              Je hebt helemaal gelijk.
              Bella of mich kan je vragen of bella mag het ook doen.Dat ik weer 1 account heb dit naakt het nog surealistiser.
              Hoe kan ik dat nou zo kwijt zijn,de med of de stres.Het was gevaarlijk ook nog nieuwe auto die ben ik nog niet gewend.
              Het is zo fucking hard gister had het niet veel gescheelt en jk was met die auto verongelukt.
              Ik vertrouw jou en mitch dat weetvhij wel.
              Oh een nieuwe start niet meer in eenvstad.
              IK STOP NU MAD WANT DE VERMOEIDHEID SLAAT WEERVTOE.
              IK BENBELKE AVOND VAN HOTBNAAR HER GEREDEN.Ik ga een joimt roken ddan skaapl ik zo.He verdorrie.
              Maar ik weet allang wie rancuneus is hij woont
              Nou met deze ajto nog geen 30 minugen bij m
              Vandaan schijnbaar doet hij zicch andedd vkoor.WAFF WIL DIHE NOG MEER DDAN EXCUS.
              IK WACGT DE MOD BERICHG
              CAF
              TUIN BESANKT SCHATTEENV.

Comment

Ik wens je sterkte, en neem een advocaat

Misschien kan je beroepen op twee zaken, waarin iemand gepakt werd met planten, maar die niet zijn huis uit hoefde oa omdat hij niet illegaal stroom aftapte ?

Ik wil je geen valse hoop geven, ik heb de ballen verstand van rechtszaken, maar dit schoot me wel te binnen.
                Omdat ik al jaren nadenk over binnen kweken, zijn die berichten me bij gebleven.
                Misschien kan een advocaat er wat mee, al zal alles afhangen van welke rechter je voor je neus krijgt.
                Lets not criticize but legalize

Comment

Ik heb niks af getapt maar de honde riem hing altijd bij de meter en daar zit een musceton aan,daardoor waren er krassen op die oude meter.Maar ze vergroten dat enorm uit.
                  Bedankt jong ik ga vandaag een advokaat spreken.Heb nog zoveel te doen.
                  Tuin

Comment

Tuinpik is officieel nu kan ik ook weer pm en.
                    Wachtwoord opnieuw
                    Gemaakt.
                    Had een helder moment
                    of ik word af en toe geleid door een oveleden geliefde.
                    Ik geloof daar niet in!!!!!!
                    IK WEET DAT ZEKER.
                    Dank vrienden ik zal het redden.
                    Tuin

Comment

Nou nog de Jd verzoeken mijn tuinbroek privileges mee te verhuizen.
                      Kan dat?
                      Ik heb eigenlijk alle dingen en mogelijkheden nodig jd
                      En de pm,s
                      En ik wil graag op marktplaats want ik heb nog spullen te koop en geld is nu ineens belangrijk.
                      Hoop dat het mag
                      Tuin.

Comment

That's the spirit tuinpik! Die benzo's zijn ook niet zo goed,je kan er niet helder meer door denken of maken een plant van je.Dat je u bij
                        momenten minder voelt is nu heel normaal maar dit gaat weer over,de tijd heelt..grtz

Comment

Beste Tuinbroek
                          2 acounts samen voegen gaat niet lukken ben ik bang
                          Maar je moet zelf even een keuze maken met welk account wil je door gaan Tuinbroek of Tuinpik?
                          Want nu zit je in 2 accounts tegelijk en das best verwarrend voor jou en voor ons.
                          Voor zo ver ik snap werk jou Tuinbroek account niet goed meer??
                          En werk het acount van Tuinpik nu wel goed klopt dat?
                          Alleen met het Tuinpik account kan je niet op marktplaats Klopt dat ?

En voor je iets laat verwijderen zou je niet even nog wachten tot je op een laptop kan misschien blijk dan dat beide accounts wel goed werken.

Laat even iets weten over je account
                          God was never on your side..

Comment

Thanx truineerke
                            Hou ga het me oe,of kom je niet uit Belgie?
                            Ik ken Dinant goed en Vielzalm boven luik.
                            Of bent ge geen belg.?
                            Maak mij niet uit hoor,of eigenlijk wel,ik vind hoe jullie praten zo eh vriendelijk en open.
                            IK heb bijna mn jeugd alle vacancies in vielzalm doorgebracht.
                            Mijn ouders hun huisje
                            Lag aan een meertje daar.Dus heel leuk allemaal.
                            Dus vandaar de vraag omdat dat iets in het vlaams is?U avatar
                            Hey word nou weer moe en ga ff slapen.
                            Tot gauw

Comment

Samenvoegen kan, hebben wij met Steffa's en mijn account ook gedaan.
                              Misschien wil een Mod zo vriendelijk zijn om hier over contact met Tuin op te nemen ?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Als de tuinbroek account weer werkt, zou ik gewoon die nieuwe laten opheffen.
                                Ik wordt er bijna zelf schizofreen van
                                Stuur JD een PM met wat je wil, die gaat niet alle posts van iedereen op het forum door zitten lezen.

Al contact gehad met 'n advocaat ?
                                Ik snap dat je opnieuw wil beginnen, maar nadeel is, als je akkoord gaat met contractbreuk van jou kant, dan kom je op 'n zwarte lijst.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X