Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinpiks nieuwe avonturen.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.
Precies Q.
Tuin ik durf het eigenlijk niet te zeggen omdat ik bang ben dat je hier agressief van wordt naar de woningbouw en dat kan je nu niet hebben!
Je advocaat moet eigenlijk een brief sturen naar de woningbouw waarin hij aangeeft dat jij je woning niet verlaat en hij ze aansprakelijk stelt voor de gevolgen als ze iemand met PTTS op straat laten zetten en ze wijst op hun zorgplicht met betrekking tot sociale huurwoningen, desnoods met cc aan de gemeente waar je woont. Ik wil desnoods ook wel brief voor je opstellen maar de pm werkt niet!
Je moet even pas op de plaats maken en niet overhaast een andere woning zoeken waardoor je misschien financieel in de knel komt te zitten. Verhuizen kost nu eenmaal klauwen met geld. Bovendien zal het in de overlevingsmodus waar je nu in zit bijna nergens veilig voor je voelen
dus kan je beter nog in je huidige woning blijven. Later kan je met je vrouw altijd nog verhuizen, eerst rust in de tent. Je hebt nu eenmaal de wet overtreden en daar horen consequenties bij waar je mee te maken krijgt. Ik ben ook van 'liever strijdend ten onder dan gebukt te leven' maar soms moet je gewoon even bukken en met stroop vliegen gaan vangen
om voor jezelf het maximale uit een situatie te halen.
Tuin je weet dat er rotte appels in de maatschappij zijn maar denk niet bij voorbaat dat iedereen rot is en jou willen pakken want dat is niet zo!
Zet je achterdocht tegen de maatschappij opzij en kaats de bal terug naar de woningbouw. Schakel evt. maatschappelijk werk in. Blijf beleefd en hou je koppie erbij man.
Sterkte man
Comment
-
Veel teveel Info krijg je nu Tuinbroek en het zal je alleen nog maar verder van je padje halen
Maak even rust op de plaats. Ga een gesprek aan bij een zorg instelling of je huisdokter.
Je zit in een huis zonder stroom zonder vrouw en je heb het moeilijk.
Geef je eigen even tot het weekend voor bij is de tijd om tot rust te komen en beslis nog even niks laat het even over je heen komen.
bespreek dan alles is goed met je vrouwtje en maak dan een plan.
Zoals je nu bezig ben is niet goed Of je maak een ongeluk of je gaat er zelf aan onder door als je zo door gaat.
Geef je zelf een paardagen de tijd tot rust te komen Tuinbroek.
Ps Ptst is geen reden om wetten te mogen over tredenGod was never on your side..
Comment
-
Heb je een email gestuurd tuin, je kan weer in je oude account inloggen en daar prive berichten sturen!Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
Ik ben ook helemaal blij en weet niet wat te typen,wat ik wel weet is dat mensen soms te snel zeiken over dingen die er niet toe doen.
hou je haaks tuin jij ruleert namelijk als de beste en mocht er ergens iets qua lamp of iets wat dan ook nodig zijn dan krijg je hem van me gvd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostPrecies Q.
Tuin ik durf het eigenlijk niet te zeggen omdat ik bang ben dat je hier agressief van wordt naar de woningbouw en dat kan je nu niet hebben!
Je advocaat moet eigenlijk een brief sturen naar de woningbouw waarin hij aangeeft dat jij je woning niet verlaat en hij ze aansprakelijk stelt voor de gevolgen als ze iemand met PTTS op straat laten zetten en ze wijst op hun zorgplicht met betrekking tot sociale huurwoningen, desnoods met cc aan de gemeente waar je woont. Ik wil desnoods ook wel brief voor je opstellen maar de pm werkt niet!
Je moet even pas op de plaats maken en niet overhaast een andere woning zoeken waardoor je misschien financieel in de knel komt te zitten. Verhuizen kost nu eenmaal klauwen met geld. Bovendien zal het in de overlevingsmodus waar je nu in zit bijna nergens veilig voor je voelen
dus kan je beter nog in je huidige woning blijven. Later kan je met je vrouw altijd nog verhuizen, eerst rust in de tent. Je hebt nu eenmaal de wet overtreden en daar horen consequenties bij waar je mee te maken krijgt. Ik ben ook van 'liever strijdend ten onder dan gebukt te leven' maar soms moet je gewoon even bukken en met stroop vliegen gaan vangen
om voor jezelf het maximale uit een situatie te halen.
Tuin je weet dat er rotte appels in de maatschappij zijn maar denk niet bij voorbaat dat iedereen rot is en jou willen pakken want dat is niet zo!
Zet je achterdocht tegen de maatschappij opzij en kaats de bal terug naar de woningbouw. Schakel evt. maatschappelijk werk in. Blijf beleefd en hou je koppie erbij man.
Sterkte man
Daar kan een herder wel aan voor af en toe.Ze knapt al op en gromt naar iedereen die onverwachts te dicht bij me komt.Die is lief,maar kom niet aan het baasje of vrouwtje ze merkt het wel hoor dat ik af en toe nog stuk zit.
Maar ik ben zo dankbaar voor de meesten die ik heb leren kennen.,maar er is ook een die ik zo gematst heb met ganja en nog geen woord van hem
Moeite niet waard.
Comment
-
Die zijn de energie niet waard verdorrie begint mn rug weer kan ik wel diklofenak nemen zo maar zijn niet van de dokter
Wie weet raad?
Heb al een laptop maar geen stroom de buren zijner niet.
De rest is bagger hier is het net een ghetto dr word al weer naar boven geschreewd er zitten wel 10 in een half leeg huis.Dat noemen ze integreren
Soory hoor er zijn ook toffe antiljanen maar ik ken erbmaar 3 ofzo ze dealen nou al ze wonen er in een slaapkamer en de rest dealen ze wel bij elkaar en lachen ons hollander gewoonb uit.Zij discrimineren
Mij gewoon,hetvisbmaar goed dat ik geen dienst wapen meef bezit,alleen voor de verdediging de portiek ligt al vol met plastikjes schande nederland wat hebben die 60 jaren softies van de regering hier heen gehaald sorry hoor kan nog steeds niet pm en.
Maar ze zitten op de trap en erwoont een zwaar zieke javaanse vrouw naast mij.
Dit mmoet toch niet kunnen.
Nederland gaat naar de kloten
Ik heb al een mail van woonzoeker een huijs in de provincie.Lekker tuintje voor de hond en de vrouwben dan kan ik lekker in de tuin werken.
Mn vrouw is de 20 e jarig en dit jaar zijn we 30 jaar een stel dan ga ik pas weer naar dr toe
Dat is ff beter.Zij moet eerst wat wennen aan die rolstoel.
Vdrdorrje zon mooie meid maar heb haar zo lief dus het maakt voor mij niet uit.
TuinLast edited by tuinbroek; 15 October 2014, 21:13.
Comment
Comment