Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinpiks nieuwe avonturen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

Nou hou maarvop de stemming is weerkapot.
    Mn schoonmoeder kwam met de viese was en zei de evil twin komt
    Niet meer als ik jullie opvang encde wasvdoe
    Die is jaloers omdatvwij
    30jaarvsamen zijnben haar relaties liepenbsteeds stuk door vreemd gaande kerels.
    Mijn borstvdoet gewoonbpijn kan haastbniet typen
    Hoe erg ik was zo blijvwe doldennmet devrolstoel.
    Ze gooide zo mn kleding voor devdeur.
    Het is begonnen metbeen
    Nieuwr zwager das een feeder die maakt zn vrouw ook dik en onaantrekelijk voor andere mannen.Dat heb ik een keer wat van gezegd ik kan nietbtegen zulke dingen.
    Hij laat kinderen nep kleding verkopen. Mijn neefjes,ik zeibwil je dat nooi meer doen.
    Dat kind vergooit zn toekomst
    Zecsteeektbme zo in devrug

Comment

Heb gelukkig zo stroom
      Zodat ik wel online kan ik kan geen pm s versturen want hierbwil ik niet mee blijven zitten
      Ik ben veels te bang om
      Weer de moedvte verliezen..En toch weeer zon steek.Ze de ene evil twin kijkt met een duivelse boosheidvinvde ogen ik ben zo blij met die iraanse buurman hij gaf me gelijk weer stroom.
      Maar het kan nooit echt mn vriend worden hij zegt ik zou hem doodmaken dan is zn eer beschadigd hij wil me zo wel zon ding geven das eerwraak.
      Toch doetbhij tegen mannen wel aardig
      Maar sheert ook net zobmakkelijk zn vrouw kaal als ze niet snel genoeg is.
      ..
      We moete n gelukkigvweg daar invdat dorp ik reed er binnen en vroeg waar het adres was van dat tehuis een oud vrouwtje
      Stopt en zegt ik rij voor u aan op de fiets.Mn hart sloeg ovr ik ga in een dorp wonen.
      Met dr auto ben je vrij als een vogel,ik hsd mijn verrekijker meegenomen
      Danbkan ze wild en vogels kijken.
      En iknkom terug en hadvnog boodschappen gedaan.Nou toen kwam eerst die brief die we binnen 14 dagen in moeten vullen om rr vrijwillig eruit te gaan
      Wie weet trouwens veel overvhonden reza ligt zeer apaties en heeftbhet benouwd.
      Het moet nou toch wel langzaam betrrbworden maar ze is me tr stil.
      Ik vreet maar een extra valium op en mn rug doet elke avond nu pijn
      Op de terug weg wssvik eigenlijk te moe maar je
      Wil zo snel mogelijk daarheen.He mannen ik ga maar op bed daarvis het lekkef donker.
      Hoop dat iemand iets meer weet over kennelbhoest ze is ook behoorlijk af gevallen
      Graag antwoord.
      Tuin

Comment

Bel de dieren dokter gewoon en maak en afspraak als je zo zorgen maakt,
        God was never on your side..

Comment

He ouwe pik, ik ben er hoor wilde je wat vragen ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoj stemma hoe kan een moeder zo moeten kiezen doorvde twin gedwongen.Ik had nog ff boodschappen gedaan en ze steekt me nog eens in de in de rrug ik was de fuck degene die schoonpa probeerde te reanimeren maar kon hem niet terug halen,dat gebeurde op mn zwager zn verjaardag ineens zaktre hij van de stoel, weet je wat hij toen zei!!! Verdomme mijn verjaardag naar de kloten.We hebben 40 min
            Geprobeerd maar het was voorbuj.Nou gavik het nooit weer heen.
            Een keer mn ziel knakken vind ik al te veel maar twee keer dsn ist gebeurt.
            Ze word zo onder druk gezet.Maar ik kanbmet eenbrechte rug in de spiegel kijken,je had blik moeten zien net of de duivel dr in zat.
            Joh ze spoort niet maar we hadden het weer goed gemaakt maar het zat me nu een worst wezen.
            Die feeder die de hele
            Familie ontwrigtvheeft had het kunnen weten hij is ooit bewaarder geweest 2 meter groot en een enorm vet short.
            Ik zou hem nee laat maar hij is de grotebjongenvspelen maar is nog bang voor reza.Ik kwam zo moe thuis maar dacht ff bij ma langs.
            Vertellen dat hetvgoed gaat .nou de rest heb je wel al gezien. Waarom hebikm nkubik val wweg hoot

Comment

Het is lullig om te zeggen maar niet elke moeder is in staat hun kind een "veilig nestje" te bieden.
              Ze doen hun best op hun manier het pakt alleen niet altijd handig uit.
              Mijn moeder was ook zo'n vrouw. Ze wist bijv. dat er regelmatig dingen met mij gebeurden die niet horen bij een meisje van 7, maar ze liet het gewoon gebeuren. 30 jaar later had ze er denk ik spijt van, want toen werd ze ineens de "zorgzame" moeder die ik op mijn 7e had moeten hebben.

Soms trekken moeders partij en "offeren" een of meer van de kinderen op ter wille van een ander kind.
              Waarom het gebeurt ? Ik kan daar alleen maar naar raden Tuin...

Je bent nu erg gevoelig door alles wat je is overkomen, daarom voelt elke "afwijzing" 1000 x zo hard aan.
              Probeer dit een beetje te relativeren, sommige mensen hebben nu eenmaal een klotefamilie, hoe je ook je best doet
              je doet het nooit goed. Doe dan ook gewoon je best niet meer !
              Laat die eviltwin en die feeder in hun sop gaar koken. Geen ruzie maken gewoon negeren.
              Jij gaat straks opnieuw beginnen met je mooie en lieve vrouw en zij blijven met hun rotte karakters achter in hun eigen bekrompen wereld. Probeer al je energie bij jezelf , je vrouw en je hondje te houden want jullie gaan nu een hele moeilijke tijd door.

Als je er straks weer beter voor zit en met je vrouw in rustiger vaarwater bent gekomen, kunnen jullie het op je gemak er over nadenken of jullie nog iets "gezelligs" met die familie willen doen.

Als je het niet vertrouwt met je hondje moet je langs de dierenarts gaan,er zal wel een weekenddienst zijn of zo ?

Hou je koppie erbij he ouwe pik, want ik wil nog heel veel van jou leren

Stemma doet stout (2016)

Comment

Temma
                Ben de eerste nacht nadat ze zo benauwd werd,gelijk de diestdoende dieren arts
                Gebelt en wie had toevallig nacht dienst.
                Die veearts waar we altijd heen gaan zijn dochter doet huisdierrn
                Reza heeft een spuitt gehad,een kuur medikatie,en speciale zalf voor haar mooie staart ze kon niiet eens kwispelen,zo heeft ze haar staart gebeten zon dier heeft ook strs en heeft een behoorkjjke klap gehad van de inval en toen ff naar een kennel waar ze gezond heen giing enbik kreeg haar doodziek terug.De dierenarts vraagt geen consult dat scheelt gelijk al 45 euro.En dan hebbjee nog niets.Nu koste het maar 52 euro nou jullie hebben zelf ook wel dieren toch,nou dan weet je ook dat de comercie daar okk heeft toegeslagen.Ik ga nog ff plat tot 9 uur. Dat moet wel want ik moet niet door mn hoeven zakken.
                Ga vandaag naarvmn vrouw en blijf de hele dag allen reza mag niet binnen.N ou doe de airco aan en haar kussen gaatvmee waar ze opligt.
                Het is een suv dus ruimte zat
                Dr zitten zovdel knoppen en een boordcomputer in.
                Het is een leenauto.
                De verzekering gaat niet meer zo snel.Was gelukkig all risk verzekert want de auto was nog geen paar maand oud.
                Dat intresseert me trouwens ook niet of moet ik ook in een auto van 1000 euro rijden no
                Problem zij en de hond gaan voor.Ik geef niet om materie.
                In een doodshemd zitten geen zakken dus. GEEFT NIET,HEB EEN KUT NACHT ACHTER DDE RUG.MAAR IK GA HET REDDEN DAT BELOOFF IK.
                NOU NOGG FF EEN TUKKIE
                DAG SCHATTEN.
                GR TUIN

Comment

Nou ik ben bij mn vrouw en mag zelf bkijven slapen en de hond ook dat heeft mn vrouwtje geregeld.Ik moest daar ff weg,ik was weer zo moe in de auto.Maar nu
                  ben ik er al,en onderweg koffieshop illusion in zuidlaren en wat verkopen ze daar 3 sooorten bio amnesia ik heb illusion bio amnees gekocht en lig nou heer lijk bij mn vrouw op bed en in zuidlaren is ook nog de beroemde zuidlaarder markt.de 3e dinsdag van oktober wat js het hier rustig en sereen,en de mensen zo aardig.Had veel eerder weg moeten gaan naar een dorp,hier helpen de mensen elkaar nog.
                  En groeten uit vriendelijkheid.
                  Zon plek waar het leven nog goed is.Heerlijk wat een rust.
                  Gr tuin

Comment

Comment

Heerlijk Tuin, lekker bij je vrouwtje
                      Dat heeft ze toch weer mooi geregeld
                      Pak je rust en geniet van elkaars aanwezigheid !

Stemma doet stout (2016)

Comment

Jij, je vrouwtje en je hond zijn de ware rijkdom binnen je gezin, de rest komt wel weer in orde Tuin.
                        Hoe diep je dal nu ook effe is je komt er wel weer bovenop en je gaat hier sterker uitkomen dan dat je zou verwachten, blijven strijden man!

Comment

Dit moest ik ff delen het is hier zo stil dat je de insecten hoort zoemen,en mijn vrouw en de hond lachen weer en ik ook.
                          De toekomst is begonnen en het word nog een lange reis.Eindelijk wat rust.Mag hier ook slapen.
                          Ben al ver mede door veel steun.En dat..... maakt me trots jullie te kennen.
                          Tuin

Comment

Goed nieuws Tuin. Hou jullie goed! Grtz Jack
                            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                            Jack Herer in scrog
                            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Nou als ik er nu niet geweest was het hele tehuis mischien afgebrand geweest,ineens deed het electrich bed het niet meer,ik zeg verdomd ik ruik brandend plastic.
                              Nou ik ruk die kabel gelijk van het bed af en kijk de hele snoer na.Als ik er niet geweest was dan had er een tragedie kunnen ontstaan. Ik maak fottto,s want dit is wel een schandaal de snoeren,had mijn vrouw al 2 dagen last van en heeft dit ook gemeld.Er staat steeds zwaar til materiaal op die snoeren dat had mn vrouw ook gezegd maar er is niks mee gedaan.
                              Kijk eens,graag advies van electronica hobbyist. Kijk maar.
                              Wat een geluk man ik handel gelijk maar nou moet ik eerst
                              Kotsen verdomme mijn vrou w zit 1hoog en wel 80 oude bewoners,ik blijf wakker.Het gevaar is hie voorbij maar die andere 80 dan.Moet ik nou aan de bel trekken, er had toch een alarm af moeten gaan.Hier maak ik werk van het stinkt
                              nog naar plastic.Ik hoop dat de mod het leest.Ik wil die oudjes ook niet stressen, he waarom ik weer wat moet ik nou ik heb in het leger bluscursus gehad en daar zou gelijk het alarm af gegaan zijn.
                              Tuin
                              Please reageer

Comment

He tuin, dat is inderdaad kordaat handelen wat je hebt gedaan!
                                Je moet het aan verpleging melden dan kunnen zij de technische dienst inschakelen. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat alle snoeren slecht zijn.
                                Zijn er geen brandmelders op de kamers ? Bekommer jij nezelf nou maar alleen om je vrouw, jezelf en jullie hond dat is meer dan genoeg.
                                Probeer wel goed te rusten he, groetjes aan je vrouw

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bezig...
                                X