Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinpiks nieuwe avonturen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

Congrats amigo!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Proficiat voor jullie Tuin!!

Comment

Yep lekker taart eten kerel

Comment

tuintje ben misschien wat laat man ...
          maaar nog en hele fijne dag met miss tuinbroek .
          en lekker dat het al wat beter gaat ik hoop dat het compleet berg op gaat daar bij jou geniet van daag maar lekker me het vrouwke en thondju !
          huppeke man kin omhoog you can do it tuinmans

hou je goed ,
          Groeten Steundjee

Comment

Iedereen heel erg bedankt,jullie hebben mij in mn diepste dal gesteund,ben de hele dag daar geweest,en nog een huis bekeken maar dat was een sof.
            Wat zijn de mensen daar anders dan in de stad.
            Vriendelijk en behulpzaam.Ik ben geloof ik toch liever een buitenmens.We zijn zoekend,want per 1dec moet ik het huis ontruimt hebben.Zij kan daar zeker nog 3 maand wonen allen ik mag ef niet slapen,wat ik wel begrijp.Ik moet dus ons nieuwe nest regelen binnen 3 maand.Desnoods haal ik militair spul en slaap s,nachts in het bos.Lijkt me prachtig.Ze heeft een mooie kamer,waar ik ook wel bij had gekund maar dat is whisful thinking.IK loop trots met rechte rug.En de bankplakker die is weg.
            Kan hem er niet bij gebruiken.!!!!!!! De eerste
            ronde is voorbij,en moet nog een paar,begin mn oude conditie al terug te krijgen.
            Zonder jullie was het mischien ook wel gelukt,maar.....dan had ik de echte tuin waarschijnlijk niet terug gevonden.
            Dit zal ik nooit vergeten.
            Jullie hebben me gewezen,hoe weer mens te zijn.
            Ik ga niet hoor, alleen krijg ik het enorm druk.
            Maar eenmaal op stee dan ga ik weer lekker plantjes kweken.
            Lekker in gezonde boslucht,geen grote anonieme stad meer voor ons.Maar genieten van alle voordelen van een gezellig dorp.
            Tuin

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
              Als je in log met je Tuinbroek account en dan aan geef dat je je paswoord niet weet dan krijg je e-mailtje met daar in het nieuwe paswoord.
              Maar voor zover ik weet zij jou beide accounts nu bij elkaar gevoeg dus ik snap het probleem niet.
              Probeer eens in te loggen met Tuinbroek en dan met het paswoord van Tuinpik.
              Anders je account problemen op lossen door onder aan dit bericht te klikken op het driehoekje en dan gaat een moderator jou helpen maar daar zijn
              ze volgens mij al de hele week mee bezig en lig het probleem denk ik meer bij jou .
              Jd gaf bericht dat jou beide acounts nu bij elkaar zijn gevoeg....

Ga maar slapen en anders vraag je aan de arts slaap medicatie
              Eindelijk lieve Bella
              Ik krijg agressie regulering.
              Mn vrouw heef nu een pgb voor 3 maand.
              Ik krijg een nieuwe advokaat of nieuw,ik ken hem al vanaf 1980 en hij is op kantoor de Haan advokaten,de oprichter,
              mr Winfried de Haan heeft mij altijd zeer goed verdedigd,ze begonnen met zn tweeen in een piep klein kantoortje.
              Nu zitten ze in heel het noorden,met vele kantoren.
              Ik noem ze ook gewoon bij de voornaam,ik had vanmorgen gemaild,en kreeg vanmiddag terug Tuurlijk herman ik doe je zaak met plezier.Ik heb ze na die periode nooit meer nodig gehad.Ze zijn te vergelijken met anker en anker.
              Nou bella heb vandaag de hele dag dingen afgezegd,de Kpn liep ook nog door,das al 63 per maand omdat we allerlij extra programma,s erbij hadden.
              Best veel geld denk ik nu.
              Nu alleen nog een huis ik moet 1dec de straat op,ina is voor 3maand onder dak.
              Dus nu alle energie naar het vinden van nieuwe woonruimte.Ik had van morgen een uitgebreide pm
              naar jou en stemma geschreven,maar toen ik ze wilde versturen, weg ik was zo flauw he.Maar nu moet het gaan.Ik ben zo dankbaar he.
              Ben eigenlijk opnieuw geboren
              de echte lieve en zorgzame herman is schugter uit zijn cocon gekomen en is vol energie om helemaal opnieuw te beginnen.
              Ik ga nog ff een wandeling maken metbmn vrouw in de rolstoel,ze is an passant ook nog ff met nicotine gestopt.
              Ben zo trots op haar.
              Nou bella daar gaat die.
              Je bent een lieve vrouw met een hart van goud.
              Nogmaals bedankt,hoewel ik mischien best nog vragen heb.
              Maar durf nu te vragen!!!!!!
              En dat is ook weer gewonnen.
              Leukr avond verder
              Herman

Comment

Volhouden kanjer veel sterkte , hoop dat je snel een plekje vind voor jezelf en INA , en dat je snel weer leuke dingen kan gaan doen !

Respect voor je daadkrachtig handelen en doorzettings vermogen !

Grtz Budha

Comment

Hey Tuinkabouter

Hoe is het nu met jou en je vrouwtje ? Lukt het allemaal een beetje ?

Gr Bella
                  God was never on your side..

Comment

Ach vrienden wat ben ik toch blij met deze berichtjes,ja ik zal doorzetten en geef meer dan ik krijg,ik vind het heerlijk om te geven.
                    Door trauma,s was tuinbroek, tuinbroek niet meer.Waarschijnlijk gaat een huis door,luister en huiver.Die mensen raken het huis niet kwijt,dus dubbele lasten.Nou daar komt hij staat op funda.
                    Totaal 5 kamers.
                    Waarvan 3 slaapkamers.
                    Bad en douche en sauna het is een recreatiewoning op eigen grond.Tuin voor netjes ,tuin achter met flonderteras aan het water.Een paradijsje.
                    De huur is dus
                    danig dat we zelfs huursubsidie kunnen krijgen.Nou ik heb het aanmeldingsformulier al geruggestuurd en voor 90 % zijn we rond.Ik heb wel fotos maar die zijn maar voor 4 ogen op hst forum.En die twee weten wel dat ze foto,s moeten kijken.WE ik en nn vrouw pragen veel en vonden beiden dat de pl... laan toch geen goede feng shue had,we zijn er eigenlij nooit gelukkig geweest.Dat huis moet gereinigd worden.
                    Een paar weken terug zou ik daarom lachen maar door al die shit heen te gaan kreeg ik weer mijn intuitie terug en kwam in contact met mn spirituele ik.
                    Dat alles moet in balans zijn.Daar ben ik mee bezig en ben elke dag hier een beetje te helpen.
                    Deze week ga ik nu beginnen met spul in te pakken,tjonge zonde dat ik dat huis niet kan delen,maar moet aan mn veiligheid denken.
                    Geloof me het is prachtig en achter kan ik zo lijntjes leggen om de snoekbaarzen te vangen,een moestuin aanleggen.Nou vrienden en medekwekers laat je niet pakken al was het een toevalstreffer de fueck was er niet minder om.Als je ziet wat en hoe ze tekeer gaan met jou gelefde plantjes.
                    OOK OP HET FORUM MOET JE ZEKER VOORZICHTIG ZIJN DE POLITIE KAN OOK INLOGGEN.
                    LAAT JE DIT NIET OVERKOMEN!!!!!!!!!
                    DAT GUN IK NIEMAND.

Comment

Mooie woorden tuin je maakt ons wel nieuwsgierig Haha Grapje.
                      Maar heerlijk om te horen dat het stukken beter gaat.
                      Maar hoe is het nu met het hondje?
                      En zo blijkt maar weer je bent er sterker uit gekomen als dat je er in bent gegaan, of zoals ik altijd zeg What doesn't kill you make's you stronger

Groetjes Gijs

Comment

Goed zo Tuinbroek houd je nieuwe prive ver weg van het forum en lekker voor jou en jou meisje.
                        Wat geweldig dat je bijna een woning hebt gevonden ik hoop dat het door gaat.
                        Ik vraag me alleen wel af of je wel huursubsidie kunt krijgen voor een recreatie woning , check da even na.
                        pak daar lekker je spulletjes in en zoek alles goed uit.
                        Hoe is het met de vrouw is ze niet eenzaam daar? red ze het nog wel daar?

groetjes en Suc6
                        God was never on your side..

Comment

Ik ga elke dag heen bella doe af en toe een boodschapje,we zijn het grootste deel van de dag buiten,en reza die snapt het helemaal,ze zit vast aan de rolstoel en helpt met trekken,dat deed ze op de fiets ook altijd,en ze vind het geweldig.Kijk een herder wil graag iets voor de baas doen.Hou je een herder thuis en dan niks met hem doet,dan maak je het karakter stuk.
                          Dus eenzaam is ze alleen s,avonds en ik ook maar ik word dan wel getroost door reza.
                          He als het doorgaat dan moet je me een hoop leren bella,ik zal de buitenkweek technieken
                          moeten leren.En ga dan ook een moestuin/kruidentuin aanleggen.
                          Er ligt een pvc vloer in ideaal voor bronchitus.
                          Hoewel ze geen puffers meer nodig is door schone wiet.En ze is ook gestopt met nicotine.
                          Ze is al heel vaardig met de rolstoel,ze gaat zo snel mogelijk naar de revalidatie.
                          Nou ik maak mezelf maar niet te hyper op dat huis,het kan ook niet doorgaan.Maar dan nog geen nood de vergrijzing gaat snel in kleine dorpen.De jongeren gaan naar de stad.Daar heb ik voordeel van.
                          Ik laat nog wel ff horen wat het word,maar vinden doe ik,en we hebben de stacaravan
                          Ook nog ook al staat hij met wel 40 anderen in een loods en achteraan natuurlijk.
                          Ik stop ermee luitjes.
                          Ben een veranderd mens en was zeer blij dat ik het kwijt kon.
                          En oprechte steun kreeg.
                          Gr tuin

Comment

Hoop dat je het plekje kan scoren kerel , jij hebt dat verdiend !

grtz Budha

Comment

Tuinbroek lees dat je jezelf aan het herpakken bent.Goed zo.
                              Heb je inmiddels al een woning gefixt?
                              Hoop het wel je bent wel oke.
                              Wip hier nog wel eens aan.
                              Groetjes aan jullie alledrie en geluk.

Comment

Thanx Mway dat betekent me veel, uit jou mond.
                                Ben de hele dagen bezig op net om huizen te zoeken,maar door alle oplichterij in die wereld,bv een huis huren en m vol weed zetten dat breekt mij op.
                                Mensen zijn te recht voorzichtig.En dat ervaar ik best wel als storend,ik bedoel ik kom met een vrouw en een hond.Kon wel al een paar ktijgen maar dan zonder mn maatje,dat gaat m niet worden,die trouwe hond met zn wolfekop troost me als die voelt oh,baasje zit er even doorheen.Nee dat kan ik niet MWay.Mijn vrouw heeft al een betaalde plaats zowie zo voor 3 maand en dat kan verlengd worden.Dus als het helemaal tegen zit,dan is er nog de stacaravan voor mij.Alleen staat hij in een grote loods en is als een van de eerste binnen gebracht.Desnoods maar de sleutel van de loods vragen.Die ouwe boer die woont er naast.
                                Dat is wel te regelen.
                                Nou heb je de foto,s gezien hoe ze mn whahalla van een plantenoase kapot hebben getrapt walgelijk.
                                M8 het komt uiteindelijk allemaal weer goed,alleen mn vrouw haar ene voet daar kan ze veel pijn aankrijgen.Dat vind ik veel erger.Nou bedankt voor het hart onder de riem.
                                GrTuin

Comment

Bezig...
                                X