Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinpiks nieuwe avonturen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

Hoop dat je snel iets vind tuinbroek.
    En beterschap aan je vrouw en een knuffel aan de hond.
    Groetjes

Comment

Gooi toch eens het roer om, tuinbroek.
      Als ik het goed voor heb, ben je als militair uitgezonden geweest naar Libanon.
      Daar stuurden ze geen angsthazen en zielenpoten naar toe.
      Wat je toen niet was, dat ben je nog steeds niet.

Je hebt een vrouw en een hond: zorg goed voor beiden en uiteraard ook voor je zelf.

Een verhuurder van een woning mag niet op de hoogte zijn van je kweekverleden: de zwarte lijst van wiet kwekende huurders mag niet openbaar worden gemaakt.
      Heeft je oude verhuurder dat wel gedaan, dan is dat een strafbaar feit en is hij bovendien civielrechtelijk aansprakelijk voor de schade: het niet kunnen vinden van een passende vervangende woonruimte, door toedoen van de oude verhuurder, berokkent je immers schade.

Spreek dat eens door met je advocaat: de namen op de zwarte lijst mogen alleen intern door de zelfde verhuurder worden gebruikt, maar niet kenbaar worden gemaakt aan andere verhuurders.

Succes met het vinden van vervangende woonruimte.
      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Dank mannen
        Nee ik heb dit al gezegd tegen de woningbouw,en met mn advokaat.Maar ik huur particulier dus daar maak ik me geen zorgen over en mn vrouw is daar zeker nog 3 mnd.
        Dus die is onder de pannen,maar ik wil zo gauw mogelijk een andere woning zodat alles klaar is als ze weg mag,of als de revalidatie bv sneller gaat,maar dat verwacht ik niet,tjonge wat kunnen vrouwen ook sterk zijn.Echt respect hoor,ook nu ik zelf alles doe thuis,dan moet ik toch erkennen dat ze een berg werk verzetten.Ben trouwens ook erg benieuwd naar de recht/kromzaak.
        En dat de woning niet goed was afgesloten
        Tuinbroek

Comment

Hij legde allen maar uit dat het moeilijk is om een woning te vinden Kwasimodo en zeker als je ook nog een huis wil vinden waar bij een huis dier
          word toegelaten.
          Ja mensen zijn tegenwoordig bang om hun woning te verhuren aan een ander zelfde geld zetten ze er een kweek in .
          En da wil niemand hebben.
          God was never on your side..

Comment

Om eerlijk te zijn bella, ik zou ook geen "knoeiende" wietkweker in mijn verhuurde woning willen.
            Maar werkt hij veilig en netjes: in ruil voor een paar mooie toppen knijp ik een oogje toe.
            Last edited by Kwasimodo; 4 November 2014, 19:09.

Comment

Hoi bella
              Ik merk ook een zekere terughoudendheid bij mensen die hun woning niet kunnen verkopen.Je zal je mooie huisje maar verhuren aan een toevallig criminele kweker,ze hakken gewoon gaten in de muren om de afzuiging goed te krijgen,ik begrijp het ook wel.

Maar het zal me toch lukken,ben een goede klant van de pomp,en gelukkig heb ik die koffieshop gevonden.
              Ik kan nu geen bankplakwiet aan,en zei hebben lekkere bio amnees,super zacht om te roken,maar een waanzinnige high.Het werkt bij mij als een anti depressie middel.
              En het werkt echt super.
              Gelukkig zie ik nog wel zon aan de horizon.
              Ik moet nou vechten voor wat ik waard ben en een dorp is zo fijn he.
              Een uur geleden liep ik daar nog met de hond,het is muisstil en je hoort de natuur
              Ik zou zo tekenen om in dat dorp te blijven,echt waar,en had je me dat een jaar geleden verteld dan had ik je voor gek verklaard!!!
              Maar nu,ik heb ook wel rust verdiend lijkt me zo.
              Mijn portiek is veranderd in een Ghetto waar ze smorgens al naar die boven fluiten voor hun eerste balletje coke,wat een ziellepieten zie je daar tussen,nou dat gaat niet lang duren,want de buurt is het zat,ik ook maar doe niet meer mee.
              Ik moet toch mn biezen pakken,dus niet meer mijn probleem.
              Ze moesten die gaten dwingen om hun eigen crack te gaan roken.
              Ik weet er wel raad mee maar dat kan en wil ik me niet meer veroorloven,nou is een ander aan de beurt.
              Tuinbroek gaat lekker buiten wonen en zn groenten kweken,en mischien ook nog wel wat ander groen spul.
              Ik hou jullie op de hoogte.Het forum is mij heel dierbaar geworden.
              Iedereen probeert elkaar te helpen.En dat is een nobel streven.
              Gr Tuinbroek

Comment

Comment

Zo is het en niet anders.
                  Geld is toch hetgeen wat van belang is waar,wie en hoe dan ook.

Comment

Als geld spreekt, zwijgen de mensen.

Comment

Nou geld is het gebrek niet,maar ik heb al veschillende huizen bekeken en het is nog geen 1 dec,en kwa meubels valt er niet veel te verhuizen,ik hou niet van te veel prularia.Ik zoek het huis uit die het beste voor mn vrouw is en mijn belang is daarbij ondergeschikt.

Maar hoe kom jij erbij dan dat ik een potje ga janken bij evt huren,ik ben al vanaf mn 14 e alleen en leef nog steeds,ben streetsmart genoeg om een verhuurder om te praten.Verder zie ik er altijd onberispelijk uit.
                      Dus ben een beetje verbaasd over de manier waarop je het zegt.Daar zal ik het maar bij laten.
                      Money talks wist ik op nn 14e al.
                      Dus das geen nieuws.En heb nog nooit schulden of huurachterstand gehad,de 1200 schade heb ik gelijk aan de deur betaald kon die knurft nog geen eens 2 meyer wisselen.Nee maak je maar geen zorgen hoor.
                      Deze man kunnen ze wel een beetje buigen,maar ik vertik het al jaren om te breken.

En ik vroeg toch ook niet om mee te huilen.
                      Maar mischien kun jij niet eens huilen met de wolven,en ook heb ik jou daar nimmer omgevraagd.
                      Dus vervuil mn topic dan ook niet.
                      Met zulke onzin die elk kind al op de kleuterschool mee krijgt.
                      Money talks,so what els is new.

Comment

Het zijn enkel tips tuinbroekert,laat je niet meeslepen feit is gewoon dat je een ander huis nodig hebt om lekker te kunnen leven samen met je vrouw en je omgeving en dat kost geld en uitstraling spijtig genoeg of logisch,als ik verhuurder was en hier op dit forum zou meekijken en een huurder zou zoeken dan zou er worden nagedacht over verleden en verwachtingen van de toekomstige huurder,dat zal de terughoudendheid zijn waar jij nu mee geconfronteerd word omdat je waarschijnlijk niet met een dikke auto aan komt rijden,ze hebben liever een bankdirecteur met en voor zekerheid.
                        Meningen en opmerkingen vervuilen niet die kunnen enkel iets toebrengen,of het bevalt is een tweede.

Comment

He ouwe pik, ik denk dat kwasimodo het niet slecht met je voor heeft
                          hij heeft al veel goede adviezen aan je gegeven.
                          En wat hij nu zegt, weet jij maar al te goed. Het heeft geen zin om bij de pakken neer te zitten, want als je gaat zitten piepen kom je niet verder.

Jij zit niet te piepen Tuin, je bent hard aan het werk om een beter bestaan op te bouwen voor jou en je vrouw en daar ben ik als forumvriendin hartstikke trots op.

Lucht hier gewoon lekker je hart man, andere forumleden vinden het ook fijn om te weten hoe het met je gaat want ze leven allemaal met je mee.

Bij tijdelijke of particuliere huur zijn huisdieren( net als kleine kinderen)
                          minder welkom, dat is tenminste hier in de omgeving zo.
                          Gewoon rustig rond blijven kijken, desnoods ga je zelf eerst in stacaravan
                          en zoek je vandaar uit naar andere woonruimte. Sterkte man !
                          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Tuinbroek. Echt sterkte man. Volgensmij heb ik het al gezegd maar het kan niet vaak genoeg gezegd worden. T leven is soms kut maar het word wel weer beter . En iedereen hier geniet van jouw liefde in je hobby en ik hoe je anderen helpt. Daarom bedankt. Ik zou hier nog veel van je wille genieten.

Comment

Ja en dat word enorm gewaardeerd maar ik zit niet te piepen of te janken om een huis,ik vind mijn plekje wel.Maar om als jankende met de wolven huilende knurft wil ik niet vergeleken word,en er is altijd nog knip en plakwerk dus hoeveel loonstroken moet je hebben?

Comment

Hehe Nie vechten he Zonder modder

Hoest nou ? Tuinbroek?
                                Lukt het allemaal een beetje?
                                Vergeet niet dat zelfs Kwasimode het goed met jou voor heeft , niet alles is negatief.
                                Lut het beetje met vinden van woon ruimte? en het leeg halen van je huisje?

Gr Bella
                                God was never on your side..

Comment

Bezig...
                                X