Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinpiks nieuwe avonturen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

Ik denk die tuintje is weer begonnen, maar het is gewoon 8 pagina's met alleen Dr. Phil verhalen..................

Comment

Ha thc dude.
      Ach nee ook niet de moeite waard.
      Knap bericht hoor,jij bent waarschijnlijk zon kopschopper,altijd natrappen als ze al op de grond liggen.
      Last edited by tuinbroek; 8 November 2014, 12:05.

Comment

ikke niet hoor, dat past niet bij een oud marinier

Maar in wat voor onderdeel heb jij gezeten dan in het leger??? De zeur, bitch en mauw brigade????

Comment

Inderdaad, gewoon negeren die "THC Dud". Komt alleen maar zo nu en dan langs om wat rond te schoppen.

Heeft ook de foto's uit zijn verslagen verwijderd zodat we niet meer kunnen zien wat een prutser hij is.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Wat een gezeik allemaal zeg, we hebben allemaal onze pieken en dalen.
            Wat is er mis mee om hier je hart te luchten als je helemaal stuk zit ?
            De een heeft daar misschien meer behoefte aan als een ander, daar is toch niets mis mee ? En om dan gelijk te beginnen over verwijderde foto's in een topic?

Wat een haantjesgedrag pfffff......
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Misschien moet je beter lezen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Door de rondfladderende veren heen kan ik prima lezen hoor, zelfs tussen de regels door.
                Mijn reactie was niet alleen bedoeld voor reactie 154 maar ook voor 151, en 153. Ik zal het er voortaan bij vermelden, dat leest makkelijker....

Stemma doet stout (2016)

Comment

@ THC Dude als je geen zin in wat jij noemt Dr Phil toestanden pleur dan gelijk van zo`n topic en ga niet lopen zieken met je gebullebak.
                  Gun je toch niemand met onze hobby ook al mag je hem niet althans een echte cannabisliefhebber met een hart gun dat niemand maar een marinier met pms schijnbaar wel.
                  Is jouw hart in het prikkeldraad blijven hangen op de stormbaan soms.
                  En gezien de commentaren op je reactie kun je beter wat meer gaan lezen ipv reageren kun je de foto`s in het vervolg gewoon laten staan.

Comment

#154 ging louter over die THC dud troll.

Comment

Jongens moeten jullie eens goed luisteren

Wat ik zei in mijn eerste reactie, was niet klote bedoelt maar meer als grapje en was alleen maar een opmerking en geen steek onder de gordel. Dat er meteen zo achterlijk op gereageerd wordt trickerd voor mij gewoon een reactie. Ik vind het echt super vervelend voor hem en ik wens dat idd niemand toe.

En als er dan een debiel gelijk zegt dat ik foto's weg haal om ze dan niet kunnen zien wat voor "prutser" ik ben is wel erg kinderachtig en groep 4 gedrag in mijn ogen maar dat laat alleen maar zien hoe iemand ontwikkeld is denk ik dan maar.....

En waarom MOET ik me foto's laten staan dan?? en wordt dat steeds opgehaald?? Ben toch een prutser? dus er valt niets te zien op die foto's....

Comment

THC Dude vind dit nu niet echt om grapjes over te maken als je een beetje na had gedacht doe je zoiets niet.
                        Tuinbroek heeft altijd zijn best gedaan op het forum en met de juiste insteek dus hem onderuit halen grappig of niet heeft hij niet verdiend.
                        Sorry voor mijn snauwerigheid maar kan naar slecht tegen pesten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post

Heeft ook de foto's uit zijn verslagen verwijderd zodat we niet meer kunnen zien wat een prutser hij is.
                          Ik zal voortaan ook nog de alinea erbij vermelden en mijn opmerking motiveren.

Deze 'uitspraak' heeft niets te maken met hetgeen wat THCdude tegen Tuinbroek 'zegt'. Het refereert, naar mijn idee, naar een eerder meningsverschil tussen jou en THCdude. Vandaar dat mijn opmerking
                          aan jullie beiden gericht is.

Stemma doet stout (2016)

Comment

pfff daar zijn we weer met de drama.
                            Iedereen kan toch zien dat het een grappige reactie was van de canna rebel.
                            We zijn toch allemaal blowers hier.
                            Why so serious.
                            Pak toch eens wat meer met een lach.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Inderdaad ik ben het helemaal eens met berry.
                              Misschien niet beste forum om grappen te maken, maar niet allemaal zo aanvallend op een persoon....
                              We maken er samen een gezellig forum van laat het dan ook gezellig zijn voor iedereen ^^ peace

Grtzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder View Post
                                pfff daar zijn we weer met de drama.
                                Iedereen kan toch zien dat het een grappige reactie was van de canna rebel.
                                We zijn toch allemaal blowers hier.
                                Why so serious.
                                Pak toch eens wat meer met een lach.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Blazeit420 View Post
                                Inderdaad ik ben het helemaal eens met berry.
                                Misschien niet beste forum om grappen te maken, maar niet allemaal zo aanvallend op een persoon....
                                We maken er samen een gezellig forum van laat het dan ook gezellig zijn voor iedereen ^^ peace

Grtzz
                                Ik sluit mij volledig bij jullie aan

Doordat je bij een geschreven reactie het non verbale mist, kunnen opmerkingen heel anders worden begrepen dan ze bedoeld waren....

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bezig...
                                X