Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuinpiks nieuwe avonturen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.

@Mway:
    Je denkt toch niet dat jij voor mij gaat beslissen wat ik wel en niet mag zeggen tegen iemand of wel??? We leven nog steeds in een vrij land kerel dus ik zeg wat ik wil en als je het daar niet mee eens bent dan heb je pech!!

En bedankt Berry, stemma en Blazeit420 voor de reactie!
    Last edited by THC Dude; 8 November 2014, 17:27.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        Ik zal voortaan ook nog de alinea erbij vermelden en mijn opmerking motiveren.

Deze 'uitspraak' heeft niets te maken met hetgeen wat THCdude tegen Tuinbroek 'zegt'. Het refereert, naar mijn idee, naar een eerder meningsverschil tussen jou en THCdude. Vandaar dat mijn opmerking
        aan jullie beiden gericht is.
        Dat noemen ze nou afgunst maar dat ziet iedereen die een beetje verstand in de kop heb zitten.....

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Je moet even wat beter lezen Blazeit420, want die opmerking is voor Mway niet voor jouw.....en geloof me.....die "gezelligheid" is hier al een tijdje heel ver te zoeken......

Comment

Comment

yep en nu weer kappen met da gezeik,ik vond de opmerking van thc dude over dr phill ook best wel lache in ieders geval ik heb em een reputatie puntje gegeven hiervoor ghehehehe,dingen kunnen snel uit de klauwen lopen zie je maar weer daar heb je echt geen moderator voor nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blazeit420 View Post
              Inderdaad ik ben het helemaal eens met berry.
              Misschien niet beste forum om grappen te maken, maar niet allemaal zo aanvallend op een persoon....
              We maken er samen een gezellig forum van laat het dan ook gezellig zijn voor iedereen ^^ peace

Grtzz
              Misschien wel het juiste forum maar dit topic is zo ongepast geworden voor dat soort grappen is mijn mening.

Rebel denk om je bloeddruk kerel

Comment

Medekwekers
                Dit is juist niet wat ik wil.
                Ik heb dingen geschreven wat schijnbaar niet mag ,alleen omdat ik mn en onze liefde voor het kweken werd afgepakt en ik mn meddicijnen niet meer innam en daardoor de weg goed kwijtraakte.

EN jij bent ex marinier dan zou je juist wel weten hoe het is om na een missie met ptst thuis te komen,dan zou je daar geen grapjes over maken,of je had schijt aan je maten.
                Maar ik denk geen van twee.
                Ik wilde eigenlijk niet online gaan vandaag maar ja ik voel altijd bepaalde dingen,en wil zeker niet dat ik jullie meesleep in mijn shit.
                Maar grapjes over veteranen met hun specifieke problemen,daar zal ik altijd op reageren omdat ik de ene minuut nog een maat had en het volgende moment zijn kapot geschoten been bij elkaar moest houden.
                Maar ik wil niet dat jullie daar onderling ruzie of woorden over hebben,als ik iemand of wat nodig heb doe ik het wel met een pm,maar in het begin en nu nog is de smartphone mn enige comunicatie middel,want de stroom is afgesneden.Die kou deert me niet.
                Maar hou hier aub mee op.
                Tuinbroek

Comment

Tuin, jij hebt hier niets verkeerd geschreven hoor!
                  Ik reageer nog wel even naar je.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

So denk da wel effe allemaal beetje moeten roken en dan komt alles weer goed.
                    En tuin broek niet soveel op die telefoon kost bakken met geld Jonge , hier is alles weer goed .

Groetjes
                    God was never on your side..

Comment

Soms komt een bericht van iemand waar je nog nooit een woord mee hebt gesproken,knalhard binnen,het zijn immers geschreven woorden,en dus ken je degene zn humor ook niet.En dus viel het rauw op mn dak.
                      We hebben inmiddels per pm het uitgesproken.En dus zand erover.Ik zou niet willen dat ik de oorzaak ben,cq ruzie heb getrigerd.Dus laten we het hier bij laten.
                      Ik zou mn kweekvrienden niet graag missen,want we dragen allemaal ons steentje bij,op dit voor mij zo belangrijke forum.
                      En wel het beste forum wat op het f... internet rondzweefd,en als je een van "ons" bent weest daar dan trots op..
                      Want dit forum heeft mij, in een zeer moeilijke tijd voor mij,er door heen heeft gesleept.

Comment

Zo is het
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

hatsjikidee en zo zien we dat graag

Comment

* Zet een schaaltje verse beukenootjes op tafel en schenkt de glazen nog eens vol grenadine.

Als buitenstaander is het natuurlijk nooit helemaal goed voor te stellen.
                            Ik denk ook weleens, komop man, oud militair. Gv#!.. Pak jezelf op, en er tegenaan !
                            Maar ik snap dat dat weleens verkeerd kan vallen als je op dat moment even een dipje hebt.
                            Een uitdaging is meestal wel een goed medicijn.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                              Ik zal voortaan ook nog de alinea erbij vermelden en mijn opmerking motiveren.

Deze 'uitspraak' heeft niets te maken met hetgeen wat THCdude tegen Tuinbroek 'zegt'.
                              Wel dus. Het bevestigt mijn constatering dat hij hier alleen nog maar af en toe langs komt om te trollen.

Al zegt zijn opmerking hier richting Tuinbroek/pik en zijn eerdere opmerkingen daar ook genoeg van. Bijvoorbeeld dat hier op het forum alleen nog maar prutsers zijn.
                              Last edited by Wietefras; 9 November 2014, 12:05.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Hoooo is even..... vind toch dat ik het redelijk doe zo voor de eerste microkweek dus prutser vind ik wat te ver gaan.... Amateur kan ik wel mee leven hahahaha .

Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

Comment

Bezig...
                                X