Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinpiks nieuwe avonturen.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Tuinpiks nieuwe avonturen.
das goed om tehoren stemmake .
zal hij vast niet erg vinden dat je dit post , hij weet dat hij hier veel steun heeft aan sommige leden .
moest je nogs komen kijken dan wens ik je :
veel succes dan in het nieuwe huisje tuinmans !
hopelijk blijven de bare tijden en problemen nu achterwegen en kan alles weer lekker gaan .
hou je goed hopelijk is de hond er al wat boven op en jij ook al wat , en die sterke vrouw van je die vecht voor 3 he !
nog veel plezier met je gezin tuinbroekske !
Groeten Steundje
Comment
-
Dank je Stemma voor dat heerlijke kerstdeuntje.
Tuinbroek was gewoon iemand met een karakter.
Ben echt blij voor hem en zijn vrouw en de hond niet te vergeten.
Goeie kerst Tuinbroek haha goeie kerst kerel.
Dat zijn nu berichten waardoor mijn dag al weer goed is
Comment
-
Hoi kweekvrienden
Ik zit lekker in mn nieuwe huisje,en mn zaadjes hebben ze niet gepakt.Moet 21 mei voorkomen voor die 15 planten en 140 gram wiet.Dus dit jaar ga ik buiten spelen.Heb nog liggen de real amnesia,skunk,k-train,nyc diesel.Ik gooi alles maar in het water,ff ontkiemen,en als ze 5cm zijn dan geef ik ze aan de natuur.Geen voeding alleen af en toe ff kijken.
Ik mis mn tent zo he,maar heb nu toch de buiten kriebels en als het jeukt moet je krabben.
Advies enzo altijd welkom
Gr tuin
verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal
Comment
-
Hallo kweekvrienden.
Ik ga guerrilla,ik waag mn huis er niet weer aan.Ben nog maar net klaar met het inrichten.
Het is erg mooi geworden,en de buren zijn oke,maar durf het toch niet te doen,zou dit niet weer kwijt willen.Met het vrouwtje gaat het voorspoedig en ze loopt alweer zonder krukken.Komt gelukkig wel goed.
Maar eh wat is het ja streng geworden geen kweekshops meer?
Nou ja voor mij maakt het niet uit,ik ontkiem 20 zaadjes allemaal femi.En als ze een beetje stevig zijn dan gaan ze de wijde wereld in.Ze moeten het doen met de grond waar ik ze inzet,ga natuurlijk wel ff kijken af en toe en daar blijft het bij.Ben trouwens gestopt met roken,van koffieshopwiet.Nou mensen ik kan je wel zeggen dat er een soort van afkick is.Slecht slapen en veel nachtmerries.Had ik niet verwacht!!!!!! Ik lachte ze altijd uit,als ze zeiden ik moet afkicken van de wiet.Nou ik maak het nu mee,en het is niet leuk.
Nou de zaadjes zitten in die jiffie knaken en we zien wel wat er boven komt.Als het klaar is dan rook ik pas weer.
Die koffieshops verkopen de goorste bagger dus vandaar de rook stop.Nou allemaal welkom en we zullen wel zien wat het word.
Gr Tuin
Comment
-
Zo vrienden
Ik zet er 4 op het balkon,heb gewoon gevraagd aan de wijkagent.Ik dikke lul nooit geschoten is altijd mis.Als ze maar laag bleven vond hij en de buren het geen probleem.Nou heb 4 nyc diesel in een glas water gedaan dus nog ff geduld.En de anderen skunk,real amnesia,k-train,samen 16 stuks gaan de natuur in.
Nou gauw onkiemen en dan ben ik weer los.
Mis het kweken erg hoor.!!!!!!
Comment
Comment