Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Tuinbroeks multi culti grow,5x S Cheese 5x Super Silver Cheese,en 5xAmnesia
Ik nam aan dat je dat wel wist.Als je 5x verkeerd inlogt dan moet je een kwartier wachten,en allemaal andere ip adressen.Nou dan kijk je echt raar hoor.Ik nam aan dat jij dat wel wist,omdat je er al een tijdje lid bent.
Nou ik Mijn hond loopt/ligt op wacht. Kan nu weer pm en en ga nu slapen de koptelefoon op dire straits,daar waar ik
in verkeer.
Wetrusten bella
Tuinbroek
Comment
-
Ik doe nooit meer dan 2 keer verkeerde paswoord en dan is het raak.
Weltrusten Tuinbroek
Zal kaarsje aan steken hier dan je maar snel een woning mag vinden daar in een leuk dorpje suc6.
Hoest met je vrouw haar voeten Heeft ze veel pijn ? en trekt ze het daar wel een beetje verveel ze der eigen niet?
Das ook niet niks daar zitten tussen al die oude mensen dag in dag uit en geen kant op kunnnenGod was never on your side..
Comment
-
Nee inderdaad bella maar ze heeff wel pijn en een voet komt nooit meer goed.Dus erg erg erg,mijn hart huilt.
Zij belt zelfs niet op de bel zoals veel zeurende patienten
Ik ben erg moe bella,want ik merkte dat ik ook nog vanmorgen dat mn vaders gouden jubileum horloge weg is.Die droeg ik om mn ene arm omdat het huis nog steeds een open gebroken raam.
Nou ik stop moet nog ff boodschappen doen.
Bedankt voor alles nogmaals.
Jullie zijn engels
Comment
-
Ja dat gelukkig wel,maar zo niet dan gaan we gewoon in de rolstoel,ik laat nn maatje nooit alleen.Ja zulke mannen zijn er nog hoor ik ben al 30 jaar monogaam,nou zullen veel mannen uit stoerigheid zeggen nou elke dag zuurkool nee dank je.Maar ik hecht heel erg aan trouw zijn.
Oke ik ben niet van steen, maar bij mij moet er wel wat meer achter zitten dan alleen g......
Zo ik ga eerst ff de hond verzorgen haar staart nog even
Insmeren voorelaarste keer. Tot gauw.Last edited by tuinbroek; 24 October 2014, 18:31.
Comment
-
Zo mensen medekwekers het pd word vandaag opgeruimd,ik heb wel wat anders te doen,huizen zoeken,ze zeggen altijd er staat genoeg leeg,nou waar dan als je het liefst direkt weg wil.
WAARSCHUWING DE VOLGENDE FOTO,S ZIJN NOGAL SCHOKKEND.
ALS JE BEDENKT DAT ZE ONZE FIJNE HOBBY ZOMAAR AFPAKKEN.
IT CAN HAPPEN TO JOU.ZO HUSH NOU MIJ VRIEND,AND KEEP YOUR MOUTH SHUT.
ZO BE CAREFULL.
AND LEGALIZE IT.
ITS A CURE FOR ASTMA
ITS A CURE FOR TBC
ILL ADVERTISE ITT
THE CAL IT GANJA......Last edited by tuinbroek; 25 October 2014, 08:31.
Comment
-
Beetje betaal bare woning vind je niet zomaar mensen moeten jaren ingeschreven staan willen ze aan een woning kunnen komen.
Misschien kan je wel al zovast een plek zoeken waar je tijdelijk je meubels enz in kan op slaan mocht je voor die tijd nog geen woning hebben gevonden.
3 maanden zijn zo voor bij.
suc6 met zoekenGod was never on your side..
Comment
Comment