Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's New Adventure

lekker vol tentje
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

iieeeps pain ,
      mercikes he maat !
      aaight vet jij sta al wa verder in bloei he ask mij nie vergis ?
      ik piep daar oek wel mee af en toe .

hee cooki ,

thanks mate leuk om tehoren dat ze er goed uitzien/bij staan .
      en de klok is inderdaad op de perfecte dag omgeschakeld .
      en ivm dat verlengen van de nacht de eerste keer hebben ze niks last van gehad blijkbaar .
      dus als ik die fout nogmaals maak is dat wel handig om toe te passen.
      en volle weck potten daar hopen we op en doe ik men best voor he maatj !

euuj thugz ,
      tis inderdaad en vol tenteke en mercikes daje het lekker vind .
      momenteel is het dieven wat gedaan en hoop dat de cheeskes hun wa in houden wand het is echt al vol vol.
      thanks voor de reactie he mate !

hou jullie goed ,

Groetjes Steundj

Comment

ieeeps kwekerts en stomers , steundje weer met wat gebrabbel en updatje van zen dames he .

vandaag zijn er enkele plantjes hun 2e week bloei gestart , dus zullen we nog maars wa foto's plaatsen he!

groei : 16/10 - tot 05/12 . start week 8 (woensdag) . ' alles 52 dagen boven de grond ' .
        klok 12/12 : dag 23 , gestart op 13/11 .
        bloei : bij Ak47 (1&2) en White Strawberry skunk (4,3 & 1) gestart op 29/11 (zaterdag), op heden 06/12 start week 2 bloei .

exodus cheese 1 en 3 bloei gestart (woensdag) 03/12 , momenteel dag 3 bloei .

exodus cheese 4 en 2 bloei gestart op (zaterdag) 06/12 momenteel dag 1 .
        DSC01389.jpgDSC01379.jpg hier hebben we dame White Strawberry Skunk (4) , de liep in het begin wat achter maar is toch en schoon madam geworden vind ik.

DSC01370.jpgDSC01387.jpg hier hebben we de zus ook de breedste/grootste dame in de tent . heb ook en foto'ke van t'hoofd topje proberen nemen en is nog wel vrij goed gelukt denk ik.
        White Strawberry Skunk (3) .

DSC01390.jpg hier onze volle dame , echt en heel mooi bedje van toppen in wording . Ak47 (1) .

DSC01380.jpg deze is de kleinste meid in de tent en ook de minst mooie vind ik . wat ver friemeld blad en laat in de bloei maar het is voor de opvulling he en er zal wel wat wiet aan komen.

DSC01365.jpg Ak47 (2) , is echt mooi aan haar topjes aan het werken en staat er goed bij naar mijn ogen .

DSC01359.jpgDSC01382.jpg en zoals altijd en familie foto eh aja , voila volgers en lezers dat was het alweer .

steundje wenst jullie nog en gezellig weekend toe en tot de volgende he ,

Groetjes Steundje

Comment

Kom wel goed hier lekkere volle tent.

Comment

bedankt Mway , en het is hier inderdaad lekker vol .
            vandaag weer wat dief/snoei werk verricht dat was ik er nog vergeten bij melden ghehe .
            nog een goede avond he man en bedankt voor je reactie ,

Groetjes Steundje

Comment

daar zijn zich mooie toppen aan het vormen mate,
              doe zo voort he

binnenkort 1 toppenzee in jouw tentje
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

heheee thanks thugz !
                ik doe men best mate , en zal inderdaad en schoon veldeke worden ale daar hopen we op he .
                mercikes voor je reactie ,

Groetjes Steundje

Comment

Jantje zag eens pruimen hangen als eieren zo groot

Comment

Prachtig hokje!

Comment

even gewoon wat foto op flint's aanvraag omdat hij de blaadjes omhoog wild zien staan .
                      en ook omdat ze er best gelukkig en mooi bij staan .

DSC01430.jpgDSC01413.jpg Ak47 (2) , deze gaat zo tezien moooie topkes opleveren jupppa .

DSC01441.jpgDSC01447.jpg hier is de dame in het midden de Ak47 (1) , deze neemt echt heel wat ruimte in de tent in en geniet van de tropische zo zo te zien.

DSC01408.jpgDSC01437.jpg White Strawberry Skunk 4 , lekker veldje toppen ...

DSC01448.jpg Dit is de Exodus Cheese 2 , eigenlijk wat het zelfde verhaal als haar zusje hier onder . maar enkel vindk deze wat mooier van blad zal wat van persoon tot persoon afhangen zekers .

DSC01420.jpg Exodus Cheese 4 , de gene die ik het lege plekje dat er anders zou vallen gewoon laat opvullen .
                      ook heb ik vrij vreel van deze onderste vertakkingen weg gehaald voor meer plaats tegeven aan de buren .

DSC01454.jpgDSC01453.jpgDSC01424.jpg

er zijn ook enkele probleempjes verschenen bij White Strawberry Skunk 3 .
                      en lichte tekens van tekortje of teveel dat hier nog al eens is komen kijken in t'kweekje , maar deze keer bij Ak47 (2) .

hier bij denk ik weer aan mg teveel aangezien ik al zei dat ze bij het minste voeding verbrande puntjes krijgen .
                      nu zag ik enkele bronze/roeste/bruine vlekjes dat op mg tekort of teveel lijkt ofso ook hebben die fanleafs met deze vertoning paarse steeltjes .
                      heb natuurlijk foto'ke bij gedaan omdat da al meer dan woorden zegt he .

DSC01483.jpgDSC01484.jpg

en bij de White Strawberry skunk(3) zien we dan weer vergeeld blad van buiten naar binnen , ook met verbrande en gele puntjes .
                      DSC01478.jpgDSC01467.jpgDSC01480.jpg

eventuele foto's zonder hps kan ik vanavond nemen om misschien die plekjes en de vergeelde blaadjes wat beter tetonen .
                      bedankt voor het kijken en mogelijke hulp/tips zijn welkom !

Groetjes Steundje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

ghehhe bedankt flint maar wa bedoel je daar eigenlijk mee ?

mercikes iemand uit de buurt , dames vullen de tent zeer goed naar mijn ogen toe .

bedankt voor de reacties he mannen !

groetjes Steundje

Comment

Hey steund check dit eens

Verloop van magnesium tekort

De eerste 3-4 weken zijn er geen symptomen zichtbaar, de plant groeit goed, is donkergroen en ziet er gezond uit.
                        De gebreksymptomen worden bij cannabis eerst rondom de 4-6e week zichtbaar; Er treden dan kleine roestbruine necrotische vlekjes en/of wolkachtige chlorose in de middeloude bladeren op (onder de bloei-top). De kleur van de jonge bladeren en de vruchtontwikkeling zijn normaal.
                        De grootte en de hoeveelheid roestbruine vlekken breiden zich uit op het blad, de chlorose breidt zich uit en tekent zich geler af.
                        De symptomen breiden zich over de plant uit, de plant ziet er gehavend uit.
                        Bij een ernstig tekort worden ook de jongste bladeren chlorotisch en gaat de productie achteruit.
                        Mogelijke oorzaak

Magnesium tekorten komen relatief vaker voor dan andere gebreksziekten. Magnesiumgebrek in het wortelmedium kan behalve door een tekort aan dit element, ook optreden bij normale en hogere gehalten Dit komt omdat de opname dan geremd wordt door allerlei omstandigheden.
                        Enkele omstandigheden kunnen zijn:
                        Een erg nat, koud en/of zuur wortelmilieu.
                        Hoog gehalte aan kalium, ammonium en/of calcium (bijv. veel kalk in leidingwater of kalkrijke kleigronden) ten opzichte van magnesium.
                        Beperkt wortelstelsel en zware plantbelasting.
                        Hoge EC in het medium, geremde verdamping.
                        Wat te doen

Iets extra aan magnesium kan geen kwaad. Een overmaat aan magnesium komt bij teelt op grond niet gauw voor. Bij een teveel zal de calciumopname geremd worden en een beeld ontstaan van een teveel aan zouten: remming van de groei en een donker gekleurd gewas.

Comment

hee gizmo zeer bedankt voor de uit gebreide uitleg .

als ik zelf wat begin te denken wat de oorzak kan zijn , gok ik toch naar de overvoeding omdat ik de lichtgele/verbrande bladpuntekes al aangaf.
                          en dat gebeurde bij en ec van 1,0 en 1,3 . ook waren de puntjes iets meer vergeeld door de sugar royal beurt afgelopen 2 weekenden (telkes zaterdag) .
                          eerste keer gaf ik 1ml op 2l water en de week erna 2ml op 4l .
                          te zuur of te nat wortel milieu kan dan weer niet denk ik ,omdat ik de potten telkens ophef alhoewel niks uit gesteld word he ...
                          ook is het kute gedeelte dat de verkoper me wist tezeggen dat het light mix aarde is maar zo light is die dan blijkbaar niet .

bitterzout toevoegen en eens douchke geven was me bij het 1ste plantje in de groei aan geraden , maar omdat ze het niet echt meer ging halen heb ik haar toen der tijd maar weg geselecteerd.
                          nu zou ik dan liever voor de kieseriet gaan omdat ik al in de bloei zit .

maar wacht nog even wat meningen van jullie af .

alle sinds zeer bedankt he !

over en uurtje heb ik de foto's zonder hps wand dan gaat het lichtje uit , nu gaat steundje wat eten dat moet ook gebeuren he.

Groeten Steundje

Comment

Comment

Hey flintstoned eerste foto zie je bruine vlekjes komen Het is nog bijna niks Kan indd overvoeding zijn maar ook magnesium tekort Je grond te nat en steund moet zelf even na gaan wat hij allemaal heeft gedaan Te nat te veel voeding te kort in de grond PH niet goed Je kan je grond na kijken wat er kan zijn Even google helpt ook best veel Had in begin ook veel problemen maar nu loopt alles lekker en meten is weten zeg ik altijd Daarbij je meisjes goed in de gaten houden en dan kom je snel genoeg er achter wat je zelf fout doet Greetsssss gizmo

Comment

DSC01492.jpgDSC01497.jpg

hier de foto's zonder hps , foto 1 is van de white Strawberry skunk , foto 2 van de Ak47 (2) .

ik meet altijd alles ze gizmo en de methode voor de ph van men medium teweten ken ik maar heb ik nog niet toegepast .
                                maar ik zoek wel wat verder bedankt voor je hulp !

en wat zie jij dan van probleem/tekort of teveel flint ? ik dacht enkel mg van wegen dat de symptonen bij de vorige plant dat ik hier boven uitleg juist het zelfde waren .

Groetjes Steundje
                                Last edited by steundheufd; 7 December 2014, 21:39.

Comment

Bezig...
                                X