Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's New Adventure

hee groene vrienden , Steundje weer met beetke nieuws .

gisteren avond waren er al enkele boven en sinds deze middag allemaal dus we beginnen te tellen hier in huize steun!
    dat betekend dat alles boven de grond was na 48 -72 uur

groei : start 16/10/14 - ...
    12/12 : ...
    Bloei : ...

heb ook de potjes nog eens lekker in gewaterd vandaag wand droogt redelijk snel uit met de lamp, en voor bordjes ofso is het wat lastig .
    heb deze keer de bactrex van biotabs toegevoegd voor wat extra's .
    lampje is onder tussen ook al gezakt van 77cm naar 65cm (600w met spreader) .
    de afstanden dat ik nu juist zei waren van de planten eronder , de verste dan moetje er 15cm bij rekenen .

ik merk nu dat ik beter wat meer plaats over had gelaten voor het strekken en vullen tot lob blaadskes maar we zorgen wel voor en lekker steeltje !

mercikes dwarfke , en jack succes komt altijd van pas

groene vrienden stoomboten & kwekerts , nog een goede avond gewenst .
    En ,
    Groeten Steund

Comment

Moest effe zoeken maar ik zie ze

sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

Comment

ghehehe ja tis echt zoek werk , maar de foto was er meer bij voor de lol .
        binnen en weekske of 2 zal er wel al ietske tezien zijn

Comment

Der kan nog meer bij, mis 5 potten

Comment

Snel hoor. Ze zijn best uniform ofniet?

Comment

high high flint ,

zonder de schaalkes zouden er nog 4 potten bij kunnen en nu nog 2 maaaaaar ,ik vind dees al goe genoeg .
              denk met wat knakken/geluk en goeie zorg zulle het wel leuke volle planten worden .
              maar dat zien we wel weer he .
              hou je goed he man !

euuuj Cooki ,
              bedoel je van sativa/ indica ?, of groote enz?
              heb al eens zitten piepen naar de eerste blaadjes en er zijn wel puntige en al wat breedere maar dat zal je nu nog niet kunne zien zeker ?
              dacht van zeg het maar even het kan he dat jij weet of dat nu al zichtbaar is . niet dat dat nodig is ze maatj steuny heeft tijd .
              maar zou wel leuk zijn dan is het 50/50 sativa indica tentje .
              mercikes voor tereageren en hou je goed he cooki .

Groeten Steundjeee

Comment

dat word een lkkr vol hokje

gl
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Hihihihihihihhhi ik heb alle koekjes op gegeten,en t drinken opgeslobbert!
                  sigpic it is just a flower

Comment

Heb je nog een kopje thee Steunheuft
                    God was never on your side..

Comment

hee K1 ,
                      ja ik hoop het wel ghehehe.
                      enkel de lichten gaan uit om half 2 snachts dus moet ik enkele weken tot dan op blijven voor het kleef ruitje toe tedoen langs de kant die belicht zou kunnen worden door inval ofso .
                      dus hoop dat ze snel en mooi groeien dan kan ik binnen 3weken weer op en normaal uur gaan slapen .
                      bedankt voor de reactie he man !

hoihoi ,
                      oooooooh batty ,das stout he .
                      nee nee geeft niet , leg je nu maar lekker bella gaat voor ons om koekjes nootjes en mnm's dus we kunnen rustig van de plantjes genieten .
                      thanks he !

hallokes bella ,
                      natuurlijk nog en litertje of 2,5 denk ik .
                      geraakt deze week wel op en helpt wel wat bij men rugpijnen .
                      zal je wel en kopje in de buizen post doen

hou jullie goed , en Groetjes Steundje

Comment

eeejh groene vrienden steundje is er weer met wat verhalen in alle kleuren en talen .

ondertussen zijn we en weekje verder en zijn de prulle groene baby's mini plantekes aant worden .
                        ik denk persoon lijk dat er wel enkele gaan af vallen (white strawberry skunk 1,2,5 en mogelijk 4 ook .& misschien nog ak47 links achteraan in de hoek) .
                        wel spijtig als er zoveel skunk's weg zouden vallen maar we gaan ons best doen om ze wat of gefleurder tekrijgen !

in de loop van de week heb ik ook ondekt dat ik heb foutje heb gemaakt met de instellingen van de lichturen ....
                        van plaats 18u licht kregen de baby's ermaar 17 ..
                        toen ik het opmerkte heb ik dat gelijk aan gepast en hoop dat ik niet teveel stress ofso heb aan gericht .
                        de wing reflector met spreader mocht ook wel wat hoger hangen denk ik .
                        bij sommige zie ik de blad randjes wat op krullen dus heb ze met de north star nu op 63cm van de dichtste kleine plantjes gehangen .

ondertussen hang de reflector van hort , the norhstar ook in het tentje aangezien ik nog wel wat verloor met die wing .
                        heb ook men lampekes zijn aan gekomen de lumatek dual spectrum 600w .
                        heb gisteren nog effe gezocht en de lumatek dual spectrum is eigenlijk nog beter dan de greenpower .
                        ben geen pro dus ga hier niet beginnen over meer die kleur en dat en dat maar aan de tabel merk ik toch wat beters denk ik .

de links :

Philips is een wereldwijd, toonaangevend verlichtingsmerk voor duurzame, commerciële lichtoplossingen. Efficiënte, hoogwaardige LED-armaturen, -lampen en -buizen voor B2B.

eens de plantjes terug wat water nodig hebben beginnen we met een ec van 1,4 dmv plagron terra grow met nog wat power roots en pure enzym .
                        ik probeer ook langs de buiten randen van de pot dan het meest te geven en naar binnen toe verminder ik om de wortelkes tedoen zoeken .

voila beste vrienden , kwekers en stoomboten .
                        dit was het weer voor momenteel hopelijk niet verveeld geweest tijdens het lezen ...
                        nog een goede middag rookze , hou jullie goed !
                        &
                        Groetjes Steund

Comment

Ze gaan al vlot steund. Jammer van die skunks zeg. Niet zo'n goed soort dus.
                          Dat uurtje meer licht zullen ze niet erg vinden hoor, in tegendeel juist

Comment

hee cook ,thanks man .

je ik vind het ook spijtig had er speciaal 1tje meer van ontkiemd om en extra tehebben maarja zo gaat dat .
                            ga nu enkele weken wachten of de vervormingen ( eigenlijk hobbelige bladeren) wat minderen , qua achterstand van snelheid zouden er 2 weg vallen denk ik maar dat zie ik wel weer .
                            ooh okej das al gerust stelling ! zie voorlopig ook geen stilstand of paarse stelen ofso dus stress zullen ze al niet hebben .
                            bedankt voor je reactie eh mate , hou je goed .
                            &

Groetjes Steundjee

Comment

mini upskidate ,

in de vorige update vermelde ik al van het bobbelig blaadje enz .
                              dat weet ik dankzij flint ook weer hoe dat zit , laag aan de lv ...
                              de eerste dagen was dat 62% en sinds enkele dagen niet hoger dan 52 en soms 46% .
                              ook is het op de plant hoogte warmer dan waar de tempsensor hangt en die hangt op 40cm van de lamp en de plantjes hebben 62-75cm afstand van de lamp . iets raars maar ik kijkt wel aan .

vanmiddag is ook de eerste zaailing gediskwalificeerd .

wegens achterstand heb ik deze terug moeten roepen en een gezonde 'ikduwjekopindegrond' gegeven
                              beter vroeg dan laat wand nu zijn de potten ook wat verschoven en hebben de planten in het volwassen stadia meer plaats voor te bloeien .
                              ze zijn vandaag 9 dagen en het zijn verse foto's .
                              denk niet dat ik van alle plantjes n aparte foto heb maar dat komt nog wel eens heb men best gedaan ...

ik vind ze wel goed gaan , momenteel heb ik nog altijd geen water moeten bijgeven .
                              dus denk morgen of over morgen dan te beginnen met hun eerste druppels voedsel .
                              de power roots van plagron ga ik ook niet al teveel gebruiken aan gezien die bactrex van biotabs die ik om de 2 weken mee geef en mss nog 1x in de bloei.
                              hoop dater geen niemeer afvallen maar dat zien we wel weer !

nog en groeps foto'ke en alvast een goed weekend en ne leutigen avond gewenst en hou jullie goed eh !!

Groetjes Steundj
                              Last edited by steundheufd; 25 October 2014, 17:17.

Comment

Lekkel tentje steun

Hoelang ga je ze in de groei laten staan?
                                Ben benieuwd
                                If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Bezig...
                                X