Re: Steund's New Adventure
hee groene vrienden , Steundje weer met beetke nieuws .
gisteren avond waren er al enkele boven en sinds deze middag allemaal dus we beginnen te tellen hier in huize steun!
dat betekend dat alles boven de grond was na 48 -72 uur
groei : start 16/10/14 - ...
12/12 : ...
Bloei : ...
heb ook de potjes nog eens lekker in gewaterd vandaag wand droogt redelijk snel uit met de lamp, en voor bordjes ofso is het wat lastig .
heb deze keer de bactrex van biotabs toegevoegd voor wat extra's .
lampje is onder tussen ook al gezakt van 77cm naar 65cm (600w met spreader) .
de afstanden dat ik nu juist zei waren van de planten eronder , de verste dan moetje er 15cm bij rekenen .
ik merk nu dat ik beter wat meer plaats over had gelaten voor het strekken en vullen tot lob blaadskes maar we zorgen wel voor en lekker steeltje !
mercikes dwarfke , en jack succes komt altijd van pas
groene vrienden stoomboten & kwekerts , nog een goede avond gewenst .
En ,
Groeten Steund
hee groene vrienden , Steundje weer met beetke nieuws .
gisteren avond waren er al enkele boven en sinds deze middag allemaal dus we beginnen te tellen hier in huize steun!
dat betekend dat alles boven de grond was na 48 -72 uur
groei : start 16/10/14 - ...
12/12 : ...
Bloei : ...
heb ook de potjes nog eens lekker in gewaterd vandaag wand droogt redelijk snel uit met de lamp, en voor bordjes ofso is het wat lastig .
heb deze keer de bactrex van biotabs toegevoegd voor wat extra's .
lampje is onder tussen ook al gezakt van 77cm naar 65cm (600w met spreader) .
de afstanden dat ik nu juist zei waren van de planten eronder , de verste dan moetje er 15cm bij rekenen .
ik merk nu dat ik beter wat meer plaats over had gelaten voor het strekken en vullen tot lob blaadskes maar we zorgen wel voor en lekker steeltje !
mercikes dwarfke , en jack succes komt altijd van pas
groene vrienden stoomboten & kwekerts , nog een goede avond gewenst .
En ,
Groeten Steund
Comment