Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
2x k2 , 2x frosty kush en 1 strawberry banana zaadje .
ik denk door men eigen fout .
khad voor de potten enz op temp tehouden de lamp aan gelaten , maarja khad ze beter wa hoger gehangen nen 600w droogt aarde snel uit ...
dus hebk men potten nogs moeten in wateren enja bij 10 goe gelukt en bij die andere 5 perongelijk nen plons waar het zaadje zat zekers .
maar ga denk ik nog 2 zaaikes kiemen hopelijk komen ze beide boven wand steuny wild nog paar kaazekes erbij .
steunie zoekt naar den originele/meest echt kaazige chees .
das dus nen reversed buddha cheese of exodus cheese , exodus is echt nen topper !
maar kan er wel iets bij zeggen gheheheh , net zoals elke schoon vrou is de dees ook geen gemakelijke .
als je ze wil kweken zulde moete oppassen me voeding en zeker water geven , 1 keer 50ml teveel en ze trekt haar tenen in .
Cheese das nen moderne naam voor een oud soortje,die ze zo in een nieuw jasje gestoken hebben
aja direct den 600watter erboven is een teken van ongeduld hehe hijs zodanig aan tkwijlen naar zen cheeskes ,ineens alle geduld verloren
ik hoopt mway , ben benieuwd naar de banana ^^ .
maar chees blijft hoe dan ook en lievelings wiedeke van steunert !
gheheh neen geen ongeduldige steunie xd .
wa achterlijk om menen ballast tedimmen aje dan nog altijd elentriek voor 600w betaald he .
momenteel gaget wel okej in steuneke's kweekhoeki .
enkel beetje veel water bij paar gegeven en er moet nog wa gebeuren aan de circulatie en temp .
nacht temp en Lv is wel okej maar , enkel overdag hebben ze blaadjes het soms wa warm precies . (aan de randjes tezien)
kheb ook die ir meters al es gebruikt wel handig om tezien waar het warmer is en hoe warm het werkelijk is voor de plantekes !
ook werk ik deze kweek met de brita filter bak voor je water .
voor mensen die geen plaats hebben voor en regen ton erges is dit wel goed alternatiefken , men ec is O,25 gedaald dus vink wel mooi ^^ .
gisteren hebben de plantekes voor het eerst en 2ml terra grow op 3,5l water gekregen (ec 0,55) .
draai er maar 1 steund en pass maar door naar hier
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hoeveel Bananas heb je staan?
op 1 been kunnen we nie staan he man, maarja na een paar ook niemeer he ghehehe .
daar hadk 3 zaadjes van gepot en hebk nu 2 plantjes van , rechts achter aan op de foto ^^ .
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
ja lekker is em zekers mannen , al ne keer leutig he en plakske hasj .
@soul nein man straight from belgium zoeke zoeke .
Comment