Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's New Adventure

hmmm mja kwenie het kan da jullie gelijk hebben he binnen paar weken weten we het .
    de niet getopte is veels compacter vindk , maar door die flatstam kan idd de getopte wels wat meer zijn .

en mercikes thugz !
    mja zo gelek daje zie tzijn nie weinig foto's , en hebr wel van opzei .
    maar kijk meestal naar de foto's dant schoonst zijn gelukt .

verder mogen jullie altijd foto'ke of uitleg over iets vragen he !

Comment

gaan lekker steunde.. nog ffies en dan ist smikkelen en smullen.

Comment

Exacte details boeien ook niet zo erg, op de foto leek het nogal een verschil.

Dacht dat het echt een mega-uber-super-groot verschil was, maar valt kennelijk wel mee.

Verder zeg je wat, ik had ook 1 plant, echt bikkelhard... de rest toch iets minder compact.

Vroeg me af waardoor het is gekomen, allemaal stekken van dezelfde plant.

Dus misschien wel door het toppen ja... hmm... (had twee niet getopt) die andere hadden wel meer gewicht in totaal (nat).

Maar heb toch altijd liever compactere toppen.

We gaan het zien, gij heb in elk geval allemaal zeer schone plantkes

Comment

mercikes mannen !

en ja elk plantje verschild nu eenmaal een beeteke he faach .
          maar bij stekken is idd raar , kan misschien zijn door warmer op die plekken of verder afstand van de lamp fso ?
          toppen of niet toppen veranderd niks aan het compact zijn volges mij , maar alles kan he plantekes kiezen het zelf wel uit .

en bedankt ben nu al ff aan het spoelen , de cheeskes krijgen misschien nog wel eens voedingske mee .
          aleja das allemaal tezien hoe het verloopt he .

nu ff dikke toeter paffe se .

Comment

Staat er keurig bij Steund !
            Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

ziet er goed uit steun
              Dat je stekken verschillen, komt doordat het klimaat niet overal in je hokj hetzelfde is.
              Int midden bv meer wind dan een hoekje, mesch daardoor ook wat warmer of juist koeler. Afstand tot de lamp telt ook enigsinds.
              En niet elke stek die je heb genomen is hetzelfde waarsch, ene dikkere tak dan ander, en ga zo maar voort.

Gr Pietje

Comment

Ik heb gelezen dat dat verschil eerder te maken heeft met de lichtdruk, ik heb hier net hetzelfde, hogere takken aan de zijkant en minder hoog in het midden.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ik ga deze ronde meer dieven om compactere toppen te krijgen, minder prul onderaan laten groeien, minder verspilling van energie.
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

mannen da ligt puur aan de soortekes ...

faach had het over zijn kweekje dat er bij bepaalde plante minder compacte toppen waren .
                  en idd zoals de witte al zegt zo is het .
                  zeker bij ne wing gade da hebben , die hebben echt wel hotspots .
                  wilde zekerheid kunde beter richting de northstar kijken die belichten super .

voor grote of compactheid telt : soort ,lv/temp=vpd , lamp afstand , reflector of hij alles het zelfste belicht , en verder kan ik er nie echt op komen ...

en thx voor de complimentjes mannen en stemmaku !
                  Last edited by steundheufd; 25 May 2015, 11:56.

Comment

Lekkere planten steunheufd en mooi om de verschillende planten en technieken te zien

Comment

mercikes witpen !

Comment

wow mooi die pinneapple chunk!!

ik ben hem nu ook aan het kweken zit in de 5 de week bloei nu..

Comment

mercikes dieseltje , heb je hem al keertje gerookt ?
                          is nu me 2e keer dat ik ze zet , puur voor de smaak !!
                          goede bankhanger ook als je de dames de tijd geeft weekje of 9/11 bloei .
                          t'soortje heeft ook het hele rare maar toch mooie dat er veel flatstam bij komt kijken ^^ .
                          krijg je hanekam toppen en 3 of 4 topjes aan 1 tak enz per node echt vet .
                          deze keer heb ik weer 2 dames met die verschijning bij de chunkies ' beide 18l ' .
                          de getopte zie je het , bij de andere niet getopte zieje juist die top met hanenkam niet ...

kan je nu al zeggen , ben je een fijnproever komt deze strain nog geregeld terug in jou kweekhokje !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steundheufd View Post
                            mercikes dieseltje , heb je hem al keertje gerookt ?
                            is nu me 2e keer dat ik ze zet , puur voor de smaak !!
                            goede bankhanger ook als je de dames de tijd geeft weekje of 9/11 bloei .
                            t'soortje heeft ook het hele rare maar toch mooie dat er veel flatstam bij komt kijken ^^ .
                            krijg je hanekam toppen en 3 of 4 topjes aan 1 tak enz per node echt vet .
                            deze keer heb ik weer 2 dames met die verschijning bij de chunkies ' beide 18l ' .
                            de getopte zie je het , bij de andere niet getopte zieje juist die top met hanenkam niet ...

kan je nu al zeggen , ben je een fijnproever komt deze strain nog geregeld terug in jou kweekhokje !
                            het is de eerste keer dat ik hem ga roken
                            ben echt benieuwd man ernaar .
                            ik zal strak eens paar foto's van dicht bij trekken eens vergelijken dat ik dat heb die hannekam :p

Comment

He Steun,

Kom ff kijken hier !

Hetzelfde euvele hier, of je nu andere soortjes hebt of niet, er is altijd wel wat fluffy te vinden.
                              Heb 1 soort staan en heeft niks te maken of het nu uit zaad is of dat het stekken zijn.
                              Mn planten zijn flink getopt en wat Steuntje zegt dat maakt niks uit in de compactheid vd toppen.
                              Heb dat ook ondervonden om dat ik hiervoor een ronde zaad gedaan heb.
                              Maar ik ben nooit ontevreden geweest over mn oogst .

Steun, gaat lekker daar maatje, lekker wat water geven en dan kun je de scharen weer uit de kast halen.
                              Mooie foto's heb ik weer voorbij zien komen en ga je veel geluk wensen met de afbloei.

Stay focussed en tot laters maatje !

Hippie .
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

hee maateke ,
                                ghehe bedankt , succes komt altijd van pas he !
                                uhu dit weekend gaan de eerste paar om , onder anderen .
                                de 2 pineapple chunks in de 18l's , de e.o.t.s in de 7l , en de hoofdtop van de e.o.t.s .
                                de hoofdtop van de geknakte banana denk ik , wil daar echt geen rot in dus beter voorkomen dan genezen .
                                en dan nog de complete niet geknakte strawberry banana reuze dame .
                                de rest blijft nog ff staan voor enkele weken en dan zit dit kweekje er ook weeral op se .

Groeten Steundje .

Comment

Bezig...
                                X