Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Steund's New Adventure

    Aan de nieuwe bladeren zie je wel dat de meeste het wel goed naar hun zin hebben. Mooizo.

    Dat plan dat je beschreef, dan kan volgens mij best wel. Ik denk niet dat je planten het erg zullen vinden als je ze een uurtje later pas licht geeft.
    Als je het niet vertrouwd kun je zelfs nog om half 6 even wat licht in de tent doen zodat ze er wat langzamer aan wennen.

    Ga zo door he

    Comment


      #62
      Re: Steund's New Adventure

      Dat wordt een volle tent steundje !
      Zelf heb ik nog geen getraind HPS oog en ben ook nog een beginner
      maar ik zie niet echt rare dingen, behalve dan die je beschrijft

      Ik dacht dat gele bladpuntjes op een teveel voeding duiden.

      Succes
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #63
        Re: Steund's New Adventure

        He Steunert,

        Leuk om te lezen met je dialect . Gaat toch aardig goed de voorgroei?
        Zou ook nog ff wachten voor je ze de bloei ingooit.

        Blijf je volgen en geluk en plezier maatje ...

        Hippie .
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          #64
          Re: Steund's New Adventure

          heeeeej groenevrienden , blowerts en growers ne goede middag/ avond weer .



          aller eerst mercikes allemaal al voor de reacties !
          vindt echt leutig om telezen en da moedigt wel aan moetk zeggen dus dikke merci .


          pain, mercikes mate . kvind ze er ook echt schoon bij staan ^^.
          denk dat bij sommige het nie al telang meer ga duren gheheh .
          ma in mene komende uitleg en foto's lees je da wel !
          mercikes en hou je goe he pain .


          cookaap , weeral eens dank voor de schoon en hulpzame reactie mate !
          dat plan heb het er nog eens met flint over gehad en je kan ze schijnt 36u donker geven of minder om je klok om tewissel .
          omdat ons plantje eerder geen korte dag plant is maar in feite en lange nacht plant .
          meer weet ik er ook nie meer specifiek van maar hij legde het zeeer mooi uit dus weer wat geleerd .
          en inderdaad de meeste gaan echt lekker zien er mooi uit ook vind ik.
          enkel willen ze nog niet echt voeding dat zag ik aan de gele puntjes dus dat laten we nog wat weg ...
          de white strawberry skunk 5 met dat probleem dan weer is toch niet wat ik dacht, maar hier heb ik het hier onder er weer over.
          dikke mercie en houd u goe he cooki !



          stemmatju, ja tis echt n volle boel vind ik zelf dan weer he .
          dat begrijp ik wel maar probeer de foto's tenemen op gloeilamp fuctie maar werkt nie altijd .
          en ja da puntjes was idd van de ene keer voeding dus dat krijgen ze nog eventjes niet !
          alhoewel ik binnen kort dan voorzichtig zal op beginnen bouwen , spaart me allesinds wat voedsel uit
          mercikes he en hou je goed !



          hee hipske gheheh merci maatje .
          de groei gaat heel goed vind ik persoonlijk er komt zelfs snel en einde aan de lange cyclus maar dat lees je wel weer seffes .
          en leutig om tehoren hipske , dikke mercie he maat , hou je goed eeh .

          Comment


            #65
            Re: Steund's New Adventure

            En ik hoopte op een mooie collectie foto's....

            Alles gaat goed lees ik, laat ze eens zien

            Comment


              #66
              Re: Steund's New Adventure

              hee iemand uit de buurt ,

              gheheh tof dat je zo benieuwd bent man !
              ik ga nu eerst even wat eten en daarna komen er enkele foto's en wat uitleg .
              zal nog eens en groep foto er bij zetten sebietkes .
              de foto shoot en uitgebreide interview vind woensdag plaats komende of volgende week .


              hou je goed he man !



              Groetjes Steundje

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              en we zijn er weer .

              moest effe men laadklep vullen en thc gehalte op peil houden .
              eerst al... ben veel te steund ,s als er splaakebleken en tietselfouten snorry eh groene vrienden .


              vorige keer vertelde ik al over het probleempje met de White Strawberry Skunk 5 .
              men eerste mening was dus niet juist en dan hebben we het er op de chat over gehad en klonk over bewatering wel juist dacht ik .
              maar nu enkele dagen later merk ik het mindert niet in tegen deel...
              dus heb ik maar efe het plantje er uit genomen voor beter foto's en ik denk dat jullie hier wat meer door kunnen zien .
              ga natuurlijk eerst mijn mening geven he hier komt ie 'ahumahum' .

              DSC01097.jpgDSC01095.jpg(ziet er echt wel beter uit dan hps feuteu) .
              Roest : maar hoe of wat ze daar aan komen zou ik niet weten roep dit enkel omdat het er echt zo uit ziet .
              ook omdat ik vertelde dat de oudere bladeren verdoren en afsterven maar dat kan veel zijn he ???

              BadairSyndroom : maar men kamer word verlucht met de raam open ...
              ik blow wel in men kamer en redelijk veel maar zoals ik al zeg kamer word altijd,altijd verlucht .

              over voeding/verzouting : waarom denk ik dit pff ja sorry ik ben ook maar en beginnertje dus zoek wat op als ik iets zie en denk ...
              zoals vorige keer vermeld heb ik gezegt dat ik enkel plantjes eens had gevoed als ik me herriner was dat met en ec van 1,4 .
              maar nu enkel dagen geleden men ec meter chekken bleek dat hij al 0,25 ofso minder meten dus zou het daar aan kunnen liggen ?
              ook de plantjes zijn nog jong en het substraat is wel en light mix maar zou toch kunnen he ale denk ik dan weer ...


              momenteel krijgen de plantjes dus geen voeding meer enkel wat enzym en power roots.
              maar ik hoop wel snel wat voeding temogen geven aan men kleine dames zodat ik niet op en stikstof tekortje loop binnenkort.


              en toen ik vandaag men prille lieve dames een bij me nam en lekker onder hun rokjes keek zag ik de eerste tiender meiden met en lichte vrouwelijk voorbloei ^^ .
              bij de twee ak47's en op de hele bossige White Strawberry Skunk (3) .
              heb en foto'ke genomen omdat ik da wel en leutig momentje vind . al en kleine vertoning dat het en dame word ale hopelijk toch wand hermamepieten dat vinden we nie al tetof eh .
              DSC01101.jpg deze is van Ak47 (1) die wat meer in het midden staat , de andere foto ja das toch allemaal tzelfde dus daarom pakte ik den deze . nem

              DSC01106.jpgen aan de blaadjes vindk al daje het ziet deze is van de White strawberry skunk(3) . echt en hele bossige dame lijkt wel als die graag met benen boven haar kop ligt aan de gang van groei tezien .





              zo zijn we weeral ies aan het einde van steundjes gebabbel gekomen .
              ik heb natuurlijk wel nog en foto'ke van de hele tent ale twee eigenlijk wand dan geraakte ze allemaal op de foto .

              DSC01110.jpgDSC01111.jpg



              kwekerts, blowers ,groenevrienden . ik hoop dat ik jullie niet verveeld heb met men update.
              allemaal nog en heel fijn weekend gewenst ! rook ze drink ze geniet wat ontspan vooral en nog het beste en hou jullie goed he !





              Groeten Steundje

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              ooh nog even wat vergeten .


              ivm de omschakeling dat gaat over max 5 dagen zijn denk ik , sommige groeien al inelkaar en ze groeien nog wel mooi door denk ik .
              ook gaat dan men klokje pas aan om 7uur toch nog en uurke extra das toffer voor in't weekend de luikjes open tedoen he .

              nu leg ik men beentjes om hoog en roll me wat lekkers !


              ieder nog en fijne avond ,
              en

              Groetjes Steundje

              Comment


                #67
                Re: Steund's New Adventure

                Dat is wel vervelend Steundje die roestplekken
                Foto's zijn wel stuk duidelijker zo

                Enneh niet te veel onder de rokjes gluren.......
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #68
                  Re: Steund's New Adventure

                  ja is inderdaad geen schoonheids wonder stemmaku .
                  en bedankt ik probeer men best ,tedoen zodat degene die willen helpen niet hoeven mieren op de foto's.
                  en ik zal proberen ghehehhe .


                  hou je goed he


                  Groetjes Steundje

                  Comment


                    #69
                    Re: Steund's New Adventure

                    Je wilt natuurlijk de oorzaak weten van dat roest look. Er zijn zover ik kan zien geen andere planten met het zelfde blad, waardoor je een tekort aan bv magnesium kan uitsluiten. Per slot, elke plant krijgt het zelfde. Daar waar alle planten toch goed groeien verwacht ik zelf geen bodem leven wat gestoord is.

                    Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!


                    Bij bovenstaande link kun je zelf kijken naar wat het kan zijn, hopelijk heb je er wat aan.

                    Greetzzzz

                    Comment


                      #70
                      Re: Steund's New Adventure

                      oi oi iemand uit de buurt ,


                      de link van monty zen mooie bladprobleem topic die ken ik al van voor naar achter en weer terug denk ik .
                      maar dikke merci man !
                      heb maar weer eens poging zoeken gedaan in het topic en dan is er weer en mogelijke oorzaak ...


                      een calcium tekort wand dat begint met kleine gele wolkige vlekken of kleine bruine .
                      en na 2weken komen er steeds meer en daar zitten ze voorbij en kan dus misschien wel kloppen he ...

                      en ander zeids de andere 2 die het ook vertonen en ook de ene ziet er nog wel mooi uit van kleur .
                      dus het is en klein raadseltje voor mij .


                      ik zal nog even wachten of er nog enkele groene vingers wat zouden kunnen verder helpen .

                      alle sinds mercikes he iemand uit de buurt , hou je goed !

                      Groetjes Steundje

                      Comment


                        #71
                        Re: Steund's New Adventure

                        Ik kijk rond voor je


                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Ik kijk rond voor je
                        http://www.wietforum.nl/topic/17431-overzicht-belangrijkste-voedingstekorten/

                        Windbrand... moest het nog toelichten:
                        Als er "hete" lucht in je systeem zit (bij je lampen dus) en dit wordt door fans rondgeblazen voordat dit wordt afgezogen of een fan trekt deze lucht aan en braakt deze uit over de planten, dan gaat de plant "raar" doen, opkrullende, misvormde bladeren en verkleuringen, niet willen groeien en zelfs verbranding vd bladpuntjes/randen omdat de huidmondjes gesloten blijven.


                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Ik kwam dit topic ook tegen, vind hem wel leuk http://www.wietforum.nl/topic/55981-show-hier-jouw-lelijkste-plant-ooit/
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #72
                          Re: Steund's New Adventure

                          hee stemmatju ,
                          ooh das lief dat je wat helpt zoeken !


                          de wind brand zal het al niet zijn aan gezien men circulatie wel lekker gaat .
                          wel dikke merci voor de linkjes .
                          en hou je goed he stemmaku !



                          heb zelf in de linkjes wat gesnuffeld,en ik kom zou juist uit het tentje .
                          ja in het weekend duik ik er soms eens en uurtje bij ghehehe .
                          en de gele puntjes van over laatste begonnen er nu bij enkele wat harder tevertonen ...
                          dus het is dan toch geen over voeding maar onder voeding !
                          en over dat 'roest' zal ik maar zeggen dat vertonen de andere in hoeken met klauw bladeren ook .
                          en als nog beginnen die ook met het vergelen van de punten van nieuwe bladeren .

                          dus wat steundje gaat doen is de dames eens wat voeden denk ec 1,35/1,5 dmv Terra grow van plagrond en nog wat roots en enzymen erbij .

                          heb ook enkele takjes weg genomen die minder in het licht zouden komen.
                          beentjes scheren begin ik binnen kort aan als ze wat groter zijn dan kan ik minder foutjes maken zou niet graag mooi budspots wegsnoeie .



                          nog en fijne zondag , hou jullie goed !


                          Groeten Steundje

                          Comment


                            #73
                            Re: Steund's New Adventure

                            Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!


                            Lijkt deze ?
                            Last edited by Stemma; 10 November 2014, 12:59.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #74
                              Re: Steund's New Adventure

                              lijkt er inderdaad heel hard op stemmaku , bedankt he daje zo helpt .

                              ik bekijk het nog even maar vrees ervoor of dat het planteke bij de groep blijft ...
                              er zijn er nog genoeg over en hopelijk krijg ik het tentje dan nog wat vol maar komt wel in orde denk ik .

                              Groetjes Steundje

                              Comment


                                #75
                                Re: Steund's New Adventure

                                Hoi Steun,

                                Ik blijf je volgen en kijk telkens even hoe het gaat .
                                Blijft soms wat gissen, je wilt natuurlijk de juiste oorzaak van je bladprobleem in de tent.

                                Veel geluk en ik spreek je wel weer...

                                Hippie .
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...
                                X