Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Steund's New Adventure
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Steund's New Adventure
hipske , iemanduitdebuurt , bohica,stemmaku , beleku , cooki , rebel , djax , shiefke , flint , goudj en de rest
allemaal super super super hard bedankt echtig waar !
zo zie ik maar uit hoeveel hoeken en kanten hulp komt echt mensen da vond ik zoooo lief super hard bedankt !
da vergeet ik nooit maatjes en vriendinnekes dikke knuff van steundje .
en inderdaad cooki ik blijf er nu mooi af en laat het zo ghehehehe denk datk zelf al grijs geworden ben en het haar op men rug bijna recht kwam .
en iemand uit de buurt , bohica , en rebel leuk dat jullie volgen mannen !
zet jullie maar lekker neer beentjes omhoog pintje pafke en en knabbelke vind je iets verder enjoy the view .
denk dat ik volgende week of heeel misschien deze week en updateje doe van de kleine groene plantsekes .
dan zien jullie ook de opstelling met clip fan en hoogte van de lamp en inlaten enz enz .
allemaal nog maals dikke merci dit vergeet ik nooit maatjes en vriendinnekes !
hou jullie goed rookze of geniet nog van jullie avond ,
en
Groetjes Steundjee
Comment
-
ghehehe heee maatjen ,
ja heb weer wa lekker zoets neer gezet en n goe ak'ke he .
en mercikes maat , zet u maar neer beentjes omhoog de vodka sta koud en den joint is gerold dus geniet van de steund ze gezever .
en foto'kes natuurlijk ghehe .
hou je goed he maat ,
Groetjes Steundje
Comment
-
eeeh iemand uit de buurt ,
jaaa echt nice man . alhoewel het een eeuwige strijd blijft wanneer lamp hoger moet , moet ik ook de vents hoger zetten .
idem als planten groeien dusja we doentr mee hoe dat komt en mercikes en geloof me dat doen ze !
jooo Pain ,
welgekomen man , relax , enjoy the vieuw en der zit just n nief vat in se .
mercikes mercikes , ja op die foto's wel nu zitr al wa spelling in maar ze gaan lekker je hebt gezien he .
en inderdaad voorlopig ist oke maar zoals ik ier boven al zeg blijft nen eeuwige strijd xd
hou jullie goed !
&
Groetjes Steundje
Comment
-
oi oi groenevrienden, kwekerts , en stoom boten .
het is al even geleden dat steundje jullie enkele minuten heeft bezig gehouden met zen gebrabbel en wa foto's .
dus ga ik men best doen om men hersencel aan het werk te krijgen, en wat meer uitleg/foto's als normaal neer tetypselen .
momenteel is er nog steeds maar 1 weg gepest en uitgesloten .
met wat geluk blijft het er bij ..met wat pech volgen er weer 3.
deze 3 vertonen beide zowat het zelfde en dat is als volgt : de oudere bladeren krijgen een soort gele/ bruine krokant verdorde bladeren .
bij de 2 wat gestrekte en met klauw bladeren weet ik dat ze veels tehard zijn in gewaterd in't begin .
iedereen maakt foutjes he , en kblijf n beginnertje .
wat foto's van de vernoemde plantjes :
dit is (White Strawberry skunk nr '5' )deze is zowat degene die wel achter staat maar toch nog mooi groeit . ook zie je hier het hardste dat gele .
nog een skunkske (White Strawberry skunk nr '4' ) , heeft in de hoeken gestaan en door haar streken is ze wat bij de grote en dus mag deze daar lekker blijven .
DSC01062.jpg deze lekker dame ale hopelijk dame , is en Ak47'ke en vind persoonlijk raar maar waar de ak's het mooiste van kleur en blad enz .
heb van de andere wel geen foto'ke maar dat komt nog wel eens ! heb er nog enkele over geslaan maar die doen zeker niet onder wou het enkel niet te druk met foto's maken .
op de familie foto zien jullie ze allemaal
DSC01059.jpg en hier is echt het pronk stuk van men tentje ^^ ! eerlijk gezegd ben ik echt fier op deze kleine groene spruit .
elke zei tak groeit haar los boven het hoofdje dus dit belooft wat ghehe . dat ze en stevige dame mag worden en stevige kuit heeft ze al vast (stam) die is zo dik als een bic stilo zalk maar zeggen of net wat dikker best nice vind ik .
DSC01063.jpg deze prille groene dame is een exodus cheese (4) , ook niks slechts over temelden . dus groei maar lekker my lady
DSC01066.jpghier nog en lekker kaazeke de exodus cheese (1) , tja wat kan ik zeggen uuuh lekker beentjes ???
DSC01065.jpg also une lekkeru kazeku , de exodus cheese (3) . en die karteltjes van het blad vindk echt super nice ! leuk plantj moetk zeggen , maar uuh dat zijn ze allemaal wel he .
zo dat waren de foto's van de plantjes die ik wat apart ge foteugrafeerd heb , heb wat geselecteerd sorry als het nog steeds niet scherp genoeg is maar kben daar nie zo nen held in....
DSC01073.jpg hier nog efe heel de familie samen , en als dit allemaal dames zijn moet ik eerlijk zijn ....
ik heb nog nooit zoveel vrouwen zo stil weten zijn in groep!!! ghehehe
DSC01079.jpg en zo hangen de waaierkes nu voor de temp wat gewenst tehouden , raar maar waar die 2 kleine dinge doen het beter dan die grote .
ben toch tevreden met zo en mooi exemplaar plantjes vind het leuk dat het wat lukt ^^ !
dus hup hup greeny's grow grow .
en uuh als het niet geeft zou ik nog een vraagje hebben ... mag ie ?
dus uuh met met de over schakeling naar de 12/12 cyclus zou ik graag men lichtjes en uurke later aan laten gaan .
momenteel springen ze aan om 05:00 en zoals jullie weten of niet weten moet ik het kleef ruitje er op en eraan kleven wanneer lichten uit/aan gaan .
dus uuh ik zou ze dan willen aan laten gaan om 06:00 das al wat mooier voor in het weekend als ik dan niet terug in slaap kan donderen , en dat zou ik als volgt doen ...
nu is het dus van 5u tot 23u en als ik omschakel ,doe ik om 17uur de lichten uit en laat het licht pas aan springen om 6u .
en doe die dag dan de lichten pas uit om 18u en zo zou ik dan verder gaan tot oogst .
ik had het er eens over met flint en die zei me dat het gaat omdat je planten door meer uren donker cromosoon aan maken voor tebeginnen bloeien ofso iets .
ik ben nog maar en beginnerke dus ik vraag maar even , alvast zeer bedankt voor deze update vragen gezever en enkele foto's tebekijken/lezen .
ik wens jullie allemaal nog en fijne avond rook ze , maak het gezellig .
hou jullie goed en tot de volgende update .
Groetjes Steundje
Comment
-
bovenste 3 pics werken niet m8 die in je text staan !! onderste pics zijn allemaal zichtbaar
ziet er ni mis uit , maar zou tog nog even wachten voor je ze in bloei gaat zetten dagje of 10 ofzo :p
groetjes en hou ze groen heMet een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Comment
-
hee K1 .
snelle man he gij !,hebt nog nie eens kunnen afwerken en je bent er al .ghehehe
ow ja ik zie het ook zal da direct ies inorde maken ze .
en dikke mercie mate leutig om tehoren .
ik zal den zeker nog en weekje wachten dan zijn ze 28dagen maar we zien da nog wel he .
en kan ik eventueel men softbox er nog uithangen, voor hoogte en plaats tewinnen.
groen houden zal ik proberen doe alle sinds men uiterste best voor de dames ^^
nog maals mercikes he mate !
hou je goed
&
Groetjes Steundje
Comment
-
hee thugz ,
ja ik merkte het justekes. heb het enkel keren via de uploader hier gedaan maar tevergeefs dus effe via upload site gaan .
en ghehe mercikes tof om da tehoren, mercikes mate .
en inderdaad nog enkel weken en we kunnen en da nog leutiger fase beginnen de toppuh .
mercikes voor je reactie hou je goed ,
&
Groetjes Steundjee
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
@ tuinbroek ,
hee goeie avond man , ja inderdaad echt en top forum en top met top mensen !
echt leuk om zo en hulp tekrijgen .
hou je goed he tuinmans !
@ iemand uit de buurt ,
ja zo blijf ik inderdaad dicht bij de dames maar dat ben ik zo ook wel .
neej vind niet dat dat het kweken leuk maakt die problemen werd er knetter van 2 dagen verder en ze zagen hier en tent door de ruit vliegen .
en nu de tempratuur weer mee zit geniet ik volop van het kweken is echt tof met die groene spruiten bezig zijn .
hou je goed he man !
Groeten Steundje
Comment
Comment