Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's New Adventure

hee hipske ,

das heel vriendelijk en tof maatje leutig om tehoren !
    ja ik denk dat ik de oorzaak weet maarja zeker weetk het niet .
    als nog plantje is vandaag uit het tentje gezet vanwege de achterstand en gevoeligheid enz enz .

dikke mercie en ik hoor je nog he hipske ,

Groeten Steun

Comment

Je hebt dus 1 uitvaller? Op zich maakt dat ook niets uit, blijft jammer. Weet je inmiddels wat het kon zijn, ben zelf ook wel benieuwd

Comment

high high groenevrienden , stoomboten en kwekert .
        de plantekes zijn weer aan't begin van en nieuw weekske ,dus steundj komt nog ne keer wa foto's laten zien he .
        natuurlijk komt het wekelijkske gebrabbel en bij komende zever natuurlijks .

gisteren heb ik het probleem plantje White Strawberry Skunk (5) , persoonlijk efe bij me geropen gezegt dat het genoeg was .
        begon ze teslijmen ... liet ze me dr' vrouwelijke geslachts tekens zien eens wiebelen met de blaadjes .
        maar tevergeefs heb gezegt dat omkoperij hier niet pakt en haar c4 meteen gereed gelegd .
        hier nog enkele laatste foto's en bye bye plantje . twas leutig om jou teleren kennen ghehhehe
        DSC01122.jpgDSC01126.jpg

het probleem met het plantje was dus een Calcium tekort , achterstand in de groei (door haar zelf denk ik en ver ergert door het gebrek) .
        en de pot die tehard ingewaterd zal geweest zijn in het begin zal er ook geen goed aangedaan hebben ...
        als ik fout ben mogen jullie mij altijd nog verbeteren of bijsturen is altijd leuk om het juiste te weten als je fout zit .

groei : 16/10 - 12/11 start week 5 morgen ' alles 28 dagen boven de grond ' .
        12/12 : vrijdag als ik optijd thuis ben anders is het weekend .
        bloei ? : vermoedelijk nog wel wa wachten

ook geef ik de eerste nacht naar overschakeling 12/12 13,5uur donker ipv 12 uur omdat ik de ruitjes dan open kan ontklitten op en leuker uur 'half zeven' .
        zoals in een van men vorige updates uitgelegt maakt de langere nacht periode niks uit ivm naar bloei schakelen .
        of dit nu uit maakt als dat in de bloei gebeurt bv door stroom uit val dat weet ik niet maar zou wel mooi zijn omdat teweten als het eens voor valt .

kheb deze week eens enkele anderen op de foto genomen wand uitsluiten doen we hier nie aan he .

DSC01148.jpg hier is de Ak47 (2) die niet op foto sessie is gezien vorige keer , en deze is ook degene die voorbloei vertoont .
        en over voorbloei gesproken .
        die ene hele brede White Strawberry Skunk (3) , toen ik gisteren weer eens keek en water gaf zag ik dat deze tiener meid ook al tietjes begint tekrijgen .
        op de familie foto zien jullie hoe breed ze is hoop dat de schoentjes niet gaan spannen bij de dame .
        momenteel geef ik ze ook om de dag of soms 2 dagen tussen 350-450 ml per plant de kleinderen vinden 35 cl toch nog wat veel in de 18l op dit stadia dus minderen we nog maar wat .
        natuurlijk krijgt de bossige dame een dikke 40 cl . ook ben ik wat gestart met de voeding ( ec 1,4) , nu is het wat wachten of de gele puntjes wat over gaan en opletten dat het geen bruine verbrande puntjes worden eh so i stay ready for acion .

DSC01139.jpg hier hebben we de Exodus Cheese (3) , en ik hoop dat ik het juist heb en dat het wel degelijk zo is . maar ik denk dat deze zowat sativa is das wel leutig , en beetke verschil om teroken he . als het nadien echt zo blijkt inverloop van kweek en er gaat niks mis dan krijgt deze en apart weck potje .

DSC01149.jpg deze White Strawberry Skunk (1) , is in mijn ogen lekker bij getrokken . ze had wat last van de warmte en van tenat schoentje in t'begin maar daar is ze lekker van hersteld zotezien ^^ .
        DSC01142.jpg en hier hebben we nog en Exodus Cheese'ken (3) , deze is wat kleinder maar dat is normaal door de lamp afstand die ze krijgt heb ze al op en verhoogske gezet samen met sommige anderen dus komt allemaal in orde !

DSC01146.jpgen dan hier de op 1na bosigste tienermeid Ak47 (1) , deze hebben jullie gezien op de voorbloei foto en de vorige sessie maar vond dat ze er toch nogs bij mocht .
        deze groeit lekker in de breedte en hopelijk met de schakeling nar 12/12 gaat ze nog lekker de hoogte in . van mijn mag deze dame en 95cm worden en dan ben ik de gelukkigste steundheufd op de wereld .

en dan zijn we weer aan het einde van den upskidate , ik hoop dat jullie niet verveeld zijn van mijn gezever , gebazel, gebrabbel , en steund gebabbel .

DSC01140.jpg natuurlijk nog en familie foto'ke en dat was het tot de volgende !

kwekerts , blowers , groenevrienden nog ne fijnen avond en hou jullie goed he .

Groeten Steundj
        Last edited by steundheufd; 12 November 2014, 20:52.

Comment

Dat ziet er allemaal lekker uit hoor! Vooral de fam pic is super

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
            Je hebt dus 1 uitvaller? Op zich maakt dat ook niets uit, blijft jammer. Weet je inmiddels wat het kon zijn, ben zelf ook wel benieuwd
            in principe is deze de 2e weeral en White strawberry skunk'je , maar de 1ste uit gesloten groene spruit was al op dag 6 in het kweek gebeuren .
            is inderdaad jammer maar al bij al blij dat de rest zo mooi groeit , in de update heb ik wat beschreven wat ik denk dat het is/was .

nog ne goeien avond he iemand uit de buurt , en hou je goed !

Groetjes Steund

Comment

Damn dat ziet er erg goed uit makker, deze beloven wat te worden!

Veel succes kerel!

Comment

gheheh mercikes iemand uit de buurt !
                ja er kwam bezoek dus heb de foto sessie moeten beeindigen en wou er eignlijk enkele maken zo datk wat keus had maar leuk daje hem schoon vind .
                mercikes he man

Groeten Steundje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hee Smowkie ,

mercikes mate !
                leutig om da tehoren stimuleerd altijd wa en ik hoop dat serieus madame worden ghehehhe .
                succes komt altijd vanpas en daarvoor ook bedankt he makker , houd u goed en trouwes nog welkom .
                lay back , relax , en smoke some my mate !
                tot de volgende he ,

Groetjes Steund

Comment

vandaag gaat de klok op 12/12 met de nodige aanpassingen morgen .
                  de plantjes doen het goed dus hopelijk maken ze nu nog efe en sprintje hup de hoogte in .

allemaal en goed weekend gewenst ,

Groeten Steundj .

Comment

Have a nice one Steunhead,cheers!

Comment

gheheheh de lichtjes zijn al eventjes uit , dus dat is voor binnen enkele dagen ofso .
                      jij ook nog en goeie avond en leutig weekend he soulrebel .

Groeten Steundje

Comment

de plantjes beginnen steeds meer tedrinken , zo kwam ik gisteren in het tentje en hing de Whiste STrawberry Skunk (3) met slappe blaadjes .
                        meteen maar en lekkere 400ml ge geven en vandaag weer dus die is al lekker dorstig geworden .
                        er zijn nog stevige drinkers bij maar deze drinkt toch wel echt super hard daarom datk het maar efe typsel .
                        ook zijn bij alle plantjes vrouwelijke voor bloei zichtbaar momenteel , enkel nog maar oksel haarkes en de pruikjes zullen er binnen kort ook wel aan komen .
                        omdat al enkele dagen de kloke is om geschakeld groeien ze lekker door .
                        white strawberry skunk 4 vooraan in de hoek link heb ik en tankje al wat gebonden voor beter licht en zo dat dat daar nadien wat steviger blijft .
                        het zelfde gaat er gebeuren met de andere in de hoeken maar is momenteel nog niet nodig , omdat er sommige in later stadia naar hoogte zullen worden geplaats .

voila da was het , groenevrienden en kwekerts nog een goede avond en tot de volgende .

Groetjes Steundje

Comment

ziet er goed uit!

Comment

bedankt D3VI6 !

heb dernet toen de lichtjes uit gingen binnen denk 3 minuten wat foto's genomen.
                            mja ik had het telaat door maar de gloeilamp functie stond nog aan dus de foto's kunnen wat blauw zien .
                            snorry maar liever dat dan dat ik er 10 minuten sta tesukkelen en dan herma's maak door langer licht tegeven.

DSC01187.jpgDSC01191.jpg de foto's van vandaag zoas ik al zei , heb nog foto'ke van gisteren van het plantje achter het afdakje van de temp sensor .
                            dus die zal ik ook maar laten zien wand hier sluiten we niet uit he !

DSC01170.jpg voila ici paris daar is onze mademoiselle , bij nader inzien die puntjes i think she wands a lil beetje of food food . dus zal em er toch maar voorzicht aan wagen ....

efe de stand van zaken berekenen en uuuuuuh :

groei : 16/10 - 18/11 start week 6 morgen ' alles 35 dagen boven de grond ' .
                            12/12 : dag 5 .
                            bloei : ik zou het eerlijk gezegt nie weten , maar op 1 na is de voor bloei bij alle tienerdames bevestigt .

zo dat was weer efe kleine uitleg en wat foto's erbij . nog ne goeden avond allemaal en tot volgende keer !

Groetjes Steundje
                            Last edited by steundheufd; 18 November 2014, 20:11.

Comment

Go steun go
                              If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

muchachos bedanktos schim !
                                ik doe men best en in samen werking met de plantjes kom ik er wel ghehhehe .

hou je goe , en nog ne goeien avond he .

Groetjes Steund

Comment

Bezig...
                                X