Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gaat lekker man, ze zijn al mooi groot. Die ene heeft idd last van een tekortje, maar je bent er nog wel op tijd bij hoop ik.
Houd de andere ook maar goed in de gaten want het zal niet lang meer duren en ze willen ook voeding
euuj smokie ,
thanks man ! vind ze er zelf ook wel mooi bij staan maar zoals altijd zijn er mindere en mooiere dames he.
en ik doe men best mercikes !
oioi stemmaku , ghahahaha geniale foto moet ik zeggen .
maar met de nieuwe bong en wat minder tabak tussen de vloei geraakt het ook wel op ...
ookal hoop ik op en mooi aantal grammen de strijd is nog maar half gewonnen dus nog enkele weken liefde en voeding en water geven en dat komt hopelijk in orde .
hee cooki ,
bedankt man en ze zijn echt lekker aant groeien inderdaad .
ja ik denk ijzer of zwavel dus denk dat de toevoeging sugar royal en terra grow ( ec 1,3) ze wel lekker zullen vinden
enkel die wat kleindere in de rechtse rij in het midden en rechts achter en links voor die willen nog niet echt voeding denk ik .
die in de hoeken laten beiden ook precies ijzer tekort te tonen maar ook verbrande puntjes van die keer toen ik ec 1,4 gaf in week 2 of 3 denk ik .
en die kleindere glanst nog dus die heeft nog genoeg voeding in de 18l gevulde 'light mix' gheheh light mix kmoet er al bijna om lachen .
als nog gaan we ervoor ! ik kom er wel uit en ik doe men best voor de dametjes
Oorspronkelijk geplaatst door steundheufdView Post
bedankt D3VI6 !
heb dernet toen de lichtjes uit gingen binnen denk 3 minuten wat foto's genomen.
mja ik had het telaat door maar de gloeilamp functie stond nog aan dus de foto's kunnen wat blauw zien .
snorry maar liever dat dan dat ik er 10 minuten sta tesukkelen en dan herma's maak door langer licht tegeven.
[ATTACH=CONFIG]246298[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]246299[/ATTACH] de foto's van vandaag zoas ik al zei , heb nog foto'ke van gisteren van het plantje achter het afdakje van de temp sensor .
dus die zal ik ook maar laten zien wand hier sluiten we niet uit he !
[ATTACH=CONFIG]246300[/ATTACH] voila ici paris daar is onze mademoiselle , bij nader inzien die puntjes i think she wands a lil beetje of food food . dus zal em er toch maar voorzicht aan wagen ....
efe de stand van zaken berekenen en uuuuuuh :
groei : 16/10 - 18/11 start week 6 morgen ' alles 35 dagen boven de grond ' . 12/12 : dag 5 . bloei : ik zou het eerlijk gezegt nie weten , maar op 1 na is de voor bloei bij alle tienerdames bevestigt .
zo dat was weer efe kleine uitleg en wat foto's erbij . nog ne goeden avond allemaal en tot volgende keer !
hee soulrebel ,
thanks mate vind ze er ook wel mooi bij staan en dat vliegt inderdaad .
maar ik wil eerst nog wat genieten van de top op bouw he !
over men evsa van nanolux ben ik zeer tevreden , je kan deze in je hokje hangen en eruit wand warm word ie niet .
ook geven groene leds aan of alles oke is en op welke wattage hij draaid .
dus vind het wel en handig dingetje zeker en vast minder warm dan de B.A.L evsa .
maar op de deze heb je wel geen boost maar dat is ook niet nodig ze gaan lekker genoeg vindk .
bedankt voor de reactie he mate , al een leutig weekend gewenst en tot de volgende !
roei : 16/10 - 22/11 start week 7 woensdag . ' alles 39 dagen boven de grond ' . 12/12 : dag 9 . bloei : vorige keer zei ik dat de voor bloei was begonnen 'klein foutje' solly , ik bedoelde geslachts beperking . voorlopig denk ik dat de Ak47's het snelste in bloei zullen gaan . maar ik ben geen plant dus dat kan nog altijd anders lopen natuurlijk.
DSC01210.jpg hier foto'je uit de tent voor efe men dame te schowen , persoonlijk ben ik echt blij dat het zo goed loopt dus we blijven gaan en hopen op een lekker resulaatje / DSC01196.jpgDSC01201.jpg natuurlijk een voor en boven aan zicht van de familie . ik vind ze echt mooi en snel groeien momenteel hup hup hup dames make daddy proud !!!
( links white strawberry skunk 4 , middeste exodus cheese 1 op 4cm verhoging ,rechts white strawberry skunk 3 ) onze pronkende dame op de foto hier boven ^^ .
zo groene vrienden dat was het weer voor vandaag , allemaal nog een prettig weekend gewenst .
tot de volgende hou jullie goed en rook ze !
gheheh ze dragen al en heeeeel lekker geureke stemma .
denk dat als de bloei er dik in zit ik snel zal mogen zijn als ik de tent eens open moet doen gheheh .
bedankt voor je reactie he stemmaku .
bedankt thugz , en het is inderdaad tentje vol .
ga nog wat takken moeten snoeien van de planten in de hoeken anders komt dat snachts tegen het tentje .
en zou niet willen dat het in de bloei met en topke gebeurt , ga wel eerst nog wa wachten en eventueel knakken .
thanks voor de reactie he mate .
euuj cooki thanks maat !
voorlopig staat het zelfs zo vol dat er eventueel moet gesnoeid worden of en kleinder plantje weg halen .
maar omdat ik nog al moeielijk ben in afscheid nemen van de dames wacht ik liever nog wat voor tekijken.
en inderdaad de bloei mag er in gaan komen denk over dikke 10 dagen zou het tochs tijd mogen worden he .
wat ik mij wel bedenk nu is dat ik misschien iets telang gegroeit heb omdat ik dacht dat de spurt tijdes 12/12 niet zo groot ging zijn ofja de plantjes niet zo goed gingen gaan .
bedankt voor tereageren mate .
efe weer wa gebrabbel van steunemans over de struize madammen .
voorlopig zitten ze echt in versnelling 4 als het niet in de 5e is .
zoals aan geraden heb ik de kleine dames gestapeld omdat ze anders nog hardere achterstand op lopen .
maar toen ik dan vandaag keek tja de rest weer omhoog geschoten dus nog maar wat verhoogd .
en zoals ik hier boven vermeld de tent is echt vol aan het geraken met andere woorden er moet geknakt worden dat zowizo al, mogelijk ook gesnoeid .
en als het echt niet anders kan omdat een van de kleindere dames geen echte volle grote dame met mooie gladde benen en trager tie... toppen aan maakt kan er wel eens eentje of twee weg geselecteerd worden .
heb ik wel het geluk dat het 2 cheeskes zijn en ik er daar nog 2 van heb dan .
maaar dat is voor later voorlopig bekijk ik het wat .
had het enkele weken?dagen? , geleden ook over die gele puntjes en dat ik dacht ze hebben teweinig omdat het geen bruine puntjes zijn ...
awel ja ze hadden wel genoeg en raar maar waar nog steeds willen ze die 1,3 ec niet dus ga echt eens moeten gaan horen wat de samen stelling is van de aarde 'ligt mix' .
achja zo sparen we wel voeding uit he gheheheh .
maar als nog is mijn vraag is dit van teveel of als nog en tekortje ??? alvast bedankt voor het lezen en hopelijk kunnen jullie helpen.
nu lang genoeg gezever even vers van de pers foto .
ahja daar hadk ook nog en vraagske over sorry he , maar kan dat kwaad dat ik de foto's zonder hps neem als men lichten juist uit gaan ?
ik probeer wel binnen de minuut die tent dan toe tedoen als ik enkel foto's heb genomen .
vandaag de dames nog eens begluurt , cheese 1 en 3 vertonen de minste geslacht vertoning .
maar na goed kijken toch enkele witte pistels gezien in de oksel , de white strawberry skunkjes vertonen al lichte voor bloei .
en voor de rest heb ik al wat gedieft en takken die ik wat vroeger weg had moeten nemen maar nog niet zeker van was dan toch uit eindelijk gesnoeid.
nu kunnnen de dames en hopelijke echte dames eindelijk hun energie in de blijvende takjes stoppen .
ook heb ik al steun stokken in de potten gedaan bij de gene dat ik zeker weet dat ze het nodig gaan hebben, en eentje in het midden voor de temp sensor .
Damn steund ziet er nice uit! Kga ook voor zo grote tent gaan in toekomst als ik meer plek heb, handig veel plek je kan zelfs in tent kruipen om water te geven niet zoals ik echt wat zitten sukkelen hehe
Greetz LittleDwarf
Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk
Last edited by LittleDwarf; 25 November 2014, 19:17.
Je moet idd maar eens achter die aarde aan gaan ja. Bij lichte overvoeding krijg je altijd eerst gele puntjes die later dus bruin worden.
Goed plan dat dieven, maakt het weer wat ruimtelijker.
Comment