Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's New Adventure

Mooie planten steund.
    Gaan als een speer.

Comment

Heerlijk tentje hoor ^^ ook lekker vol met mooie plantjes

Die witte blad puntjes volgens mij had dat met de voeding te maken. maar kan niet erg veel kwaad
      Keep ehm going
      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Nice very nice,Steun mate
        Word een lekkere

Cheers

Comment

Inderdaad wat Denschimmige zegt dat te maken heeft met voeding. Gebruik je ook een spray? Dit laat ook plekken achter.

Greetz LD

Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

Comment

hee mannen echt toffe reacties mercikes he allemaal .
            doet me goed dat te horen en tovert wel en glimlach op men smoelwerk .

dwarfke, dat zal je je zeker niet beklagen des temeer plaats voor de dames he .
            en bladspray gebruik ik niet ze , momenteel zelden tot zeer weinig voeding zelfs ghehehe.
            maar we doen ons best voor de dames ,en bedankt he man !

cooki , ja ik moet er echt eens achter gaan horen wat die samenstelling is en hoe light die light mix wel is .
            momenteel test ik wat en bekijk het maar doe het wel rustig aan.
            en thanks om het effe op telichten van de blad puntjes dacht zelf ook zoiets aangezien als ik goed goed goed kijk zijn er bij sommige blaadjes en ook bij anderen verbrande puntjes .
            weer wat geleerd dus dikke merci he mate .

mway , bedankt man .
            ik vind ze er zelf ook wel mooi uit zien en tgaat inderdaad lekker vlot .
            ik doe men best voor de dames en zei blijkbaar voor mij dus des temeer geniet ik van het kweken .
            bedankt voor je reactie leuk dat te horen van jou !

heee schimmert ghehehe mercikes man, kga bijna blozen .
            en oei sorry precies wat andere kleur dan op foto uit de tent onder steuny's bloot oog zijn ze licht geelig .
            maar goed dat het niet veel uitmaakt ik bekijk het wel tanks he schim ^^ .
            en alleen al voor u support doenek mijn best !

rebel , thanks mate !
            voorlopig gaat het goed maar de oogst is nog effe wachten he .
            maar stiekem hoop ik daar wel op op die vette oogst .

nogmaals bedankt dit is echt fijn lezen duimpke omhoog guys .

Groeten Steundje

Comment

Te goed steund met plezier de reactie! Heb abonnement op je topic genomen
              Mijn dames beginnen ook al lekker te ruiken is gewon goed gevoel dat je deftig bezig bent

Greetz LD

Verstuurd van mijn GT-B5510 met Tapatalk

Comment

Ze staan er echt prachtig bij Steundje !

Hee, wie zie ik daar je kamer in komen...

2q3yqtf.jpg
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Kijk je uit voor je ogen, met die gevaarlijke stokken in de tent ?
                  Je zal zeker de eerste niet zijn die van z'n oog een sateetje maakt.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

je plantjes zien er lkkr gezond uit

doe zo verder m8

groetjes
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

mercikes dwarf ,dan zal ik u hier wel af en toe zien verschijnen dus.
                      ja ze zienr alle sinds mooi uit , en das inderdaad leuk om te horen van andere kwekers .

bedankt stemmaku.
                      ooooh den gizmo , enkel nie mooi dat zen baasje hem in het licht houd he kan gizmo helemaal niet verdragen .

bedankt voor de bezorgdheid Q .
                      ik zal proberen erop te letten , draag alle sinds altijd me lummii bril dus dat zal het alle sinds al wat tegen houden he .
                      en heb jij toevallig al oog in oog gestaan met die gevaarlijk stokken dan ?

bedankt voor de reacties , en nog een goede middag he .

Groetjes Steundj

Comment

hee K1 thanks mate !
                        en ik zal men best doen ze de dames helpen mij wat en ik hun en zo komen we der eh .
                        bedankt voor je reactie mate ,

Groetjes Steundj

Comment

goeie avond kwekerts , steundje weer eventjes met wat ge update , foto's en gebrabbel .

groei : 16/10 - tot heden 28/11 .t week 7 woensdag . ' alles 45 dagen boven de grond ' .
                          klok 12/12 : dag 15 gestart op 13/11 .
                          bloei : gestart op 29/11 ( vanaf morgen begin ik dus te tellen ) bij Ak47 (1&2) en White Strawberry skunk (4,3 & 1) .

voeding ben in nog altijd voorzichtig mee , meestal wortel stim en enzyme . af en toe en ec van 1,0 en zotezien hebben ze nog voeding genoeg dus maar effe wachten ....

exodus cheese 2 & 3 vertonen voorbloei in de oksels en bij de andere 2 (exodus cheese 4 en 1 ) kan ik enkel precies het begin van vrouwelijke vertoning zien (calyx zonder haartje uit niet op en steeltje ) .
                          kan er wel een calyx met haartje in vinden maar nog niet echt goed zichtbaar zoals de anderen, dus mogelijk zullen deze wat trager en of herma/man .
                          man denk ik dan weer niet wand die laten sneller geslacht zien toch ?
                          heb foto's proberen nemen maar geen enkele zuivere of goed zichtbare tussen met wat ik hier nu eigelijk zit te brabbelen .

zeer spijtig dat het niet allemaal vrouwtjes zouden zijn , maar zeer erg is dit niet wand er zouden er misschien toch 2 of 1 plantje weg geselecteerd worden om meer plaats voor de anderen temaken .

dan maar efe foto's en alvast allemaal en goed en gezellig weekend gewenst groene vrienden en stoomboten .

DSC01297.jpg
                          DSC01301.jpg Ak47 (2)

DSC01293.jpg white strawberry skunk (3)

tot de volgende ,

Groetjes Steundj

Comment

Lekker vol veldje man. Ben benieuwd naar die AK, die gaat vast een lekker dikke hoofdtop geven.

Comment

heb foto's proberen nemen maar geen enkele zuivere of goed zichtbare tussen met wat ik hier nu eigelijk zit te brabbelen
                              Ghehehe, lol.

Had wel eens een stuifmeelbal in identiteitscrisis, die maakte en een stuifmeelbal waar ook blad uittgroeide en een pistel. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...418#post250418

Comment

hee cooki thanks man !
                                ik ben ook ook wel benieuwd naar de ak47 maar dan meer die in het midden , de structuur ervan qua groei van de takken vind ik wat sierlijker .
                                natuurlijk ben ik wel benieuwd naar allemaal de plantjes hun top opbouw, maar ik heb zoals elke kweek wel weer wat lievelingskes .

eejh flint bedankt voor de link man.
                                maar bij nader in zien zoals ik dernet zei op de chat lijken de plantjes ' exodus cheese 4 en 1 ' toch dames , maar wat met achterstand en wat trager denk ik .
                                ik heb foto's genomen voor dat ene witte haartje telaten zien en ook die ballekes da voor mij wa nadenken en zoeken was.
                                maar uuuuh mijn foto kunsten zijn niet zo uit gebreid.... denk ook dat het hps licht er wel wat mee temaken heeft .

maar we kijken het dus nog aan wand heel duidelijk is het niet voor mij ma ik kom er wel uit.

DSC01308.jpgDSC01321.jpg foto van exodus cheese 1 , van het witte haartje kzie er zelf in het echt 2 , eentje in de bovenste kruin en die links onder op de foto .
                                DSC01324.jpg en dan en foto'ke van de Ak47 (1) . dat is de dame waar ik het over had tegen cooki .

Groetjes Steundje

Comment

Bezig...
                                X