Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ghehehe thanks smowkie ! ,we hopen natuurlijk op en lekker oogstje.
maar eerst nog wat verwennerij voor de dames en ik wat kweek ervaringen rijker .
bedankt voor de reactie ,
Groetjes Steundje
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
vandaag heb ik de white strawberry skunks en de ak47 in het midden wat geknakt zodat ik en mooi bedje buds krijg binnen kort .
uiteraard heb ik ook weer wat gesnoeid en takjes moeten elimineren , er is wel eine klaine ongelukske gebeurt ....
bij het knakken vertoonde white strawberry skunk(1) en iets stijver en dikker nekske en wou nie buigen , en toen krakte het af..
natuurlijk heb ik de tape effe genomen en haar direct en neksteun gegeven . nu hopen en binnen enkele dagen eens kijken of dat hersteld .
ik hoop het maar kebr en goe gegevoel bij , en tzijn inderdaad stevig madame mercikes he maat .
je en tis echt en vol tent kzin er content mee ^^ , ooh vet ik hou u topicske zeker in't oog he !
kdacht da haze wa langer moest ma die van u staan ietske verders he zeker ?
Het worden al aardige stevige meisjes he .
Oke, ff wat gekakt hier en daar.
Als je er een pleister op doet komt het zeker goed, ze zijn nog jong en kunnen wel tegen een stootje .
hee stemmaku , ja inderdaad gelukkig ligt hier alles binnen hand bereik .
ondertussen stond haar nekje weer recht en steviger als de andere zelfs dus de dame kon wel wat habben ^^ .
en bedankt stemmaku .
bedankt schimmige , speciaal voor u doe ik men best da wete he man !
hee maateke , mercikes tzijn inderdaad serieus madame he .
ja is onder tussen al wat hersteld dus komt wel okej , en bedankt voor het succes komt altijd van pas he !
hee thugz thanks mate !
ze zitten inderdaad tegen elkaar maar das lekker warm in de nacht he ghehehe .
denk vanaf volgende week da alles wel in bloei staat en tegen dan hebben de eerst 5 bloeiers al en schoon topke in wording gefabriceert ale hopelijk.
bedankt voor u reacite en hou u goe he ,
groei : 16/10 - tot heden 03/12 . start week 8 (woensdag) . ' alles 49 dagen boven de grond ' . klok 12/12 : dag 20 , gestart op 13/11 . bloei : gestart op 29/11 (zaterdag) bij Ak47 (1&2) en White Strawberry skunk (4,3 & 1) .
exodus cheese 1 en 3 bloei gestart (woensdag) 03/12 .
de andere cheeskes vertonen al mooie voorbloei en laten eindelijk met zekerheid weten dat het dames zijn. ik verwacht ze tegen vrijdag in bloei tegaan dus dan post ik wel weer en zinnetje dat omthoud voor mij wat makkelijker .
vandaag ook 4ml op 4l gemengd en aangezuurd naar 6,3 , geen powerroot en enzyme toegevoegd omdat de roots ook ec toevoegd .
ondanks sommige puntjes merkte ik toch aan de kleur van sommige niewere bladeren dat ze wat eten konden gebruiken en binnen enkele dagen zie ik dan of ik het goed zag of niet.
Comment