Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's New Adventure

zo de dames hebben weer lekker water gekregen , met de zeewierkalk nog even gewacht omdat ik echt niet weet hoeveel strooien.
    over voed liever niet zeg maar .

@Mway , goed te horen ik zal er zeker met opletten met gebruik !
    en leuk te horen van die banana soortjes na je banana strawberry verslagje te lezen , heb ik me zelf ook maar wat zaden besteld bij reserva privada .
    6x Banana strawberry en 6x Kandy kush , ben nog al kush fan en de old skool soorten , apparte smaakjes en zoete wietjes houd steundje wel van .
    eens we zover zijn kan ik eventueel van elke soort eentje op de bio supermix manier , bio bizz manier en lava,beendermeel,bloedmeel,tuinkali manier groot brengen .
    al hoewel dat wel en hele klus word dan met apart bijvoeden / water giften maar komt wel op zen pootjes !
    bedankt voor de handige en goede info.

@ cooki , thanks mate .
    ja daar stond ik dan voor dat rek in die winkel met allemaal leuke dingetjes voor ons planteke gezond tehouden ...
    het gat in men hand kwam weer boven denk ik , viel best mee van prijs voor de kali , zeewierkalk ,lava/beendermeel .
    nu kom ik wel enkele kweeks toe .

Groetjes Steundje

Comment

Hoi Steundje,

hier de link met info over voeding die ik was vergeten

gat.jpg

Last edited by Stemma; 9 December 2014, 15:01.
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steundheufd View Post
        zo de dames hebben weer lekker water gekregen , met de zeewierkalk nog even gewacht omdat ik echt niet weet hoeveel strooien.
        over voed liever niet zeg maar .
        Verdeeld over al je plantjes zou een goeie hand kalk goed moeten zijn, en daarna inwateren. Heb er zelf goede ervaringen mee! Succes.
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

hee stemmaku ,

ben er wat in aan het lezen maar voorlopig is dit wetenschappers taal voor me .
          krijg het er wel eens in getimmerd in men hersencel , voorlopig staat het bij men favorieten !

mercikes he ,

Groetjes Steundje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

bedankt voor de verduidelijking rodigan .
          zal dan per pot iets van en 4-6g afwegen en mooi strooien over potten .
          denk zelfs het bij nog andere plantjes ook testrooien , omdat bij de whiste strawberry skunk nu ook al enkele vlekjes te zien zijn .

thanks he man !

Groetjes Steundje

Comment

Op de doos staat normaal hoeveel gram per vierkante meter, dus je kan het inderdaad perfect afwegen. Grtz
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

ja had het gelezen , en komt in orde bedankt he man !

Groetjes Steundje

Comment

Leuk dat je die Kandy Kush ook besteld heb die staat ook op mijn wenslijstje.
                En idd niks lekkerder als een goeie Kush.

Comment

ghehehe ja kush is echt een hemelse wiet vind ik persoonlijk dan .
                  volgende kweek als alles oke loopt en het aantal grammen nu wat mee zit , start ik nog 1 kweekje voor de zomer .
                  die ronde zal dan met de banana strawberry , kandy kush en frosty kush of master kush zijn , laatste 2 is wa twijfelen .
                  ook zullen er enkele ww's in kleine potjes komen voor sommige plekken in de tent op te vullen dan .

Groeten Steundje

Comment

vandaag weer wat foto's geschoten en da ak47(2) gediefd tot waar ik het uit eindelijk wou hebben .
                    ook de White Strawberry skunk heb ik van de over gebleven topjes in de schaduw berooft , nu kan alles zich fixeren op de bovenste topjes .

de fossiele zeewierkalk heb ik nog wel niet gestrooid en ingewaterd omdat de plantjes nog genoeg te drinken hadden toen ik men dagelijkse bezoekje aan de tent bracht .
                    hebben er wel enkele wat tedrinken gekregen , maar die hadden dit niet nodig .

ook betwijfel ik het of ik het niet aan de White Strawberry skunks zou mee geven , deze vertonen namelijk ook wat van die vlekjes ...
                    of ik haal het met en ander tekort door elkaar.
                    de skunk zijn ook die wat vergeeld blad vertonen , maar als ik beter naar dat plekje kijk hier onder op de foto lijkt het ook wat op verzouting ?.
                    of ik ben weer mis .

DSC01578.jpgDSC01567.jpg (vlekjes dat ik bedoel) .

2e foto is wel genomen met de lummi bril , maar vind hem wel nog goed gelukt en vrijwel de zelfde kleur .

DSC01592.jpgDSC01591.jpg ( de vergeelde blaadjes )...

aangezien sommige bladpunten verbrand zijn en vergeeld , van sommige zijn ze ook gekruld .
                    is het dan niet iets logischer dat het van over voeding zou zijn die plekjes?....

en dan om niet alleen te neuten toch maar enkele schoon foto's genomen .

DSC01613.jpg Ak47 (2) .

DSC01595.jpgDSC01597.jpg de White Strawberry skunk zusjes (4 & 3) .

DSC01599.jpg hoofdtop van White strawberry skunk 3 .

DSC01607.jpg Exodus Cheese 1 .

Groetsels Steundje

Comment

Die vergeling vanuit de punt en rand is wel een zoutverbranding/overvoed geweest.

Comment

oke zeer bedankt flint !
                        denk dat de aarde dan gewoon echt voor bemest is en geen light mix ...
                        zou ik het dan doen bij de ak47 met die kalk vlekjes ? ivm dat dat dan toch misschien ook door over voeding kan komen en zo kalk blokkade of teveel opgelopen .
                        ik zeg maar wat he .
                        alle sinds zeer bedankt flint !

Groeten Steundje

Comment

Ik zou die AK47 wel een snufje zeewierkalk meegeven, je kan het heel dun op de pot strooien en inwateren of eerst oplossen in je gietwater. Zelf gebruik ik in zoon geval dan een theelepeltje op een 11 literpot. Dat is dan zo rond de 3 tot 5 gram kalk.

Comment

ja had het effe uitgerekend en met de grote van men pot kom ik op 4 a 5 grammetjes .
                            als ze dan morgen en water beurtje nodig heeft strooi ik het er wel op , is wel geen poeder maar zowat bolleks ter groote voor in en bbgun zeg maar .
                            wat ik wel niet meer ga doen is voeden , de laatste keer was 2 maal achter elkaar met ec 0,8 , dat is wel al en weekje geleden maar toen verschenen de eerst tekens zowat .
                            kan misschien wat bactrex toevoegen hebben ze de 1ste week gehad kunnen ze vast nog wel eens gebruiken .

Groetjes Steundje

Comment

Het worden joekels zeg! Die gaan al mooi in bloei, dat mag ook wel lekker ruiken zeker.
                              De eerste foto's laten idd overvoeding zien.

Comment

hee cooki ,

ja tzijn echt schoon planten de ak47 in het midden is eigenlijk 50 a 60 cm in omtrek en kleine 65 cm groot .
                                haar zusje in de hoek met de probleempjes is dan wat groter en 75cm en iets minder breed denk 45cm omtrek ofso .
                                de Strawberry skunks zijn echt wel het groots en best in top opbouw vind ik , en ja het ruikt al behoorlijk .
                                bij de beschrijving over de White Strawberry Skunk staat er ( de fruitigste soort ooit ) ... nu ja er zullen er wel nog zo zijn maar ik ruik hier iets van aardbij nu al zelfs .
                                de Ak's ruiken echt ook lekker maar de cheese staat ernaast en die geur is echt overheersend dus is al prettig welkom dat ze me schenken als ik de tent open doe ghehehe .
                                en ik ga echt niet meer voeden nu of ze moesten er om schreeuwen ... denk uit eindelijk dat de verkoper er gewoon wat blabla aan wou plakken .
                                en dat dit geen light mix is maar pro of grow mix die heel lang voor bemest is , misschien ook dat daarom ze bij het minste verbranden en int begin er al 2 slachtoffers waren gevallen .
                                voor mij is het wat en raadsel maar samen met jullie growers kom ik er wel uit , zeer bedankt cooki en jij ook nog eens flint !

hou je goed he mate ,

Groetjes Steundje
                                Last edited by steundheufd; 11 December 2014, 19:12.

Comment

Bezig...
                                X