Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's New Adventure

Indien je dit vermoed, is je vertrouwen weg in deze beste zaak denk ik zo. Je mag er van uit gaan dat een GrowShop je goed advies geeft, helaas word er te vaak aan de centjes gedacht...

Neemt NIETS weg van je mooie veld hoor!

Comment

mja zijn wel toffe kerels in die growshop , maar ze deden er de volgende uitleg bij . (weet ook niet of ik het moet geloven denk het niet alle sinds )

vader van en klant die professor is , heeft de juiste samenstelling voor ons geliefde plantje uit gevogelt . en deze mix dan besteld bij duits bedrijf dat vele soorten veen leverd .
      en daar kan je dan alles laten mengen maar kan wel maar per enkel kubs geleverd worden .
      en het is light mix zeiden ze , alle klanten zijn er tevreden over en ze kopen zelf geen gold label , plagron , bionova of canna aarde meer in .
      enkel de zakken die nog in de winkel lagen en dan niks meer .

dat was wat ze me toen precies zeiden ...
      nu ja ze kunnen misschien iets mis verstaan hebben aan de 'professor' zen uitleg .
      en misschien is dit wel voor bemest door die veensoorten .
      zal de shop wel eens contacteren maarja als ze dat als eerst al zeiden zullen ze wel niks anders zeggen .

bedankt voor je reactie he man , hou je goed !

Groetjes Steundje

Comment

lekker inkopen gedaan voor de kerst zo te zien? dat word dan toch weer doorkweken neem ik aan? :p
        en ugh.. met die bladproblemen moet ik echt weer terug komen in het kweken :/

Ga zo door steuny
        If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Zit die growshop soms ook op de wiet je weet waar je zo steund van word
          Zeg sowieso lariekoek en meeste van die grond komt gewoon bij Plagron vandaan.
          Daar kun je je eigen mix laten samenstellen.
          Prijs is zeker gewoon €10,- per zak.pakken ze namelijk €6,- ipv van €4,-

Comment

ghehehe ja heb wel kleine kerst inkopen gedaan schimmert .
            en voor de zomer na deze run dus nog eentje en als die niet mee zit zie ik het wel weer.
            maar eigenlijk heb ik er wel en goed gevoel bij dat het wat inorde komt deze kweek en volgende , foutjes gebeuren alle sinds he .
            en ik hoop dat je snel zelf terug wat gaat kweken vond je topic en schrijfstijl zeer prettig weglezen .
            ik zal men best doen schim, bedankt voor de reactie he mate !

haha ja Mway daar zeg je zoiets het zijn wel geen heilig kereltjes zalk maar zeggen .
            is inderdaad kont praat over dat van de professor , en bij plagron ofzo zou wel kunnen enkel waren het blanco zakken ...
            zakje koste 6eu per 40l maar er zat zeker 50l per zak in denk heb er nog 1 over en had juist genoeg zakken bij als het 40l was .
            thanks voor je reactie man !

Groetjes Steundje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hehe nice we zitten aan de 10 000 vieuws

Comment

Als ik twijfel krijg bij een product van een GrowShop dan ben ik weg als klant. En ongeacht hoe vaak ik met ze bakkie koffie heb gedaan en spullen heb gekocht, vertrouwen van je klant moet je winnen en behouden.

En gefeli met je 10k vieuws

Comment

daar volg ik je volledig in iemand uit de buurt , enigste reden dat ik naar die growshop ben gegaan is omdat ik nog enkele kleine dingetjes nodig had en men aarde .
                natuurlijk begrijp je me wel als ik zeg dat 200 L aarde wat teveel verzendings kosten teweeg brengen .
                voor en slangetje of busje voeding kunnen ze er mij nog verwachten de aarde en belangrijke dingen ga ik wel naar de echt betrouwbare winkels .
                en bedankt man hopelijk komen er nogs 10k vieuws he .

deze morgen eindelijk de kalk mee kunnen geven aan de Ak47 , hopelijk is ze er wat content mee ghehe .

Groetjes Steundje

Comment

Ik bedoelde THC.

Comment

dat is ongeveer de naam ja van de winkel , http://www.groeibenodigdheden.nl/nl/over-ons .

Comment

Nee ik bedoelde een andere die zitten nog in de oudheid die hebben geen webwinkel

Comment

aaah okej , wel subtiel je winkeltje thc noemen ghehehe .

Comment

Ja er zwerft wat rond in de cannabisindustrie.

Comment

ja kan ik best geloven , ne mens verschiet van niks meer tegenwoordig he !
                            maar uit alles leert ge dus nooit meer blanco zakskes voor de steun .

Comment

groei : 16/10 - tot 13/12 . start week 9 hele cyclus (woensdag) . ' alles 66 dagen boven de grond ' .
                              klok 12/12 : dag 31 , gestart op 13/11 .
                              bloei : bij Ak47 (1&2) en White Strawberry skunk (4,3 & 1) gestart op 29/11 (zaterdag), op heden 13/12 (dag 21) week 3 bloei bezig .

exodus cheese 1 en 3 bloei gestart (woensdag) 13/12 , momenteel dag 13 bloei .

exodus cheese 4 en 2 bloei gestart op (zaterdag) 13/12 momenteel dag 7 .

Exodus Cheese 1 .
                              DSC01619.jpgDSC01674.jpgDSC01661.jpg

White Strawberry Skunk 4 .
                              DSC01656.jpgDSC01626.jpgDSC01670.jpg

White Strawberry Skunk 1 .
                              DSC01634.jpgDSC01631.jpg

White Strawberry Skunk 3 .
                              DSC01650.jpgDSC01643.jpg

Ak47 (2) .
                              DSC01666.jpgDSC01630.jpg

Ak47 (1) .
                              DSC01639.jpgDSC01627.jpg

Exodus Cheese 3 .
                              DSC01646.jpg

Family Pictures .
                              DSC01665.jpgDSC01662.jpg

de gezelligen babbel zal voor volgende keer zijn groene vrienden .
                              Steundje gaat vanavond wat borrellen stomen en steunen dus vandaar zoweinig uitleg .
                              en heb wat liggen prutsen met foto's uploaden , en was al wat steund dus t'verliep allemaal wa trager .
                              anders hadk wel weer wat liggen zeveren gheheheh .

kwekerts,stoomboten en groene vrienden nog en goede avond en geniet van het weekend eeejh !

Groeten Steundje .

Attached Files

Comment

Waar zijn exodus 2 en 4?

die AK's en Strawberry's gaan wel lekker hoor
                                Have a fun evening
                                If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Bezig...
                                X