Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's New Adventure

Gaat er steeds beter uitzien,lekker veldje zo.

Comment

Comment

Ik vind het er toch mooi bijstaan Steund ! Kan jou die paar gele blaadjes nou boeien, als de toppen maar gaan

En de 2e foto, zou ik hier zo aan de muur hangen wat een schoonheid !
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

hee cooki bedankt maatje , de rechts vooreste White Strawberryskunk heeft de dikste top(pen) .
          voor de rest zijn de andere witte aardbij skunkies ook het dikste , Ak47 begint nu pas wat tevormen en zwellen dus denk dat de kaas en machinegun wat langer moeten dan men witfruit.
          ik geef enkel water en om de week eens 1ml op 2l water bloom .
          bedankt voor je reactie he cooki !

veldje begint er inderdaad als maar beter en lekkerder uit tezien Mway bedankt voor je reactie m8 !

ja nog tot helft van februarie en ik heb men smokie smokie en cheeske he chees .
          topjes zijn zeker lekker de middelste plant de licht groen/gele ak47 heef thet meeste hars echt en ickstick monsta plant!
          en geduld heeft steundje zeker , thanks voor de reactie he man .

Groeten Steundje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

over de blaadjes maak ik me niet meer al tedruk stemmaku .
          voorlopig de rit maar uit zitten is allemaal die kaka aarde der skuld en die kut kut clownshop dus ik doe men best voor de dames ^^ .
          en topjes gaan inderdaad lekker en bedankt kan je wel een poster bezorgen anders .

mercikes he stemmi

Comment

Super toppen man prachtige foto's

Sent from my C2105 using Tapatalk
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

bedankt Gdog , ik doe men best maar fotograaf bennek nie

Comment

dat ziet er hier netjes uit he

nog effe geduld en je hebt weer rookwaar genoeg

groetjes
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

thanks K , nog en goede 6 weken denk zelf de tent leeg tehebben tegen midden Februari .
                  nog efe geduld en kan weer gaan roken idd .

Groeten Steundje

Comment

sow, dat zijn nog eens mooie toppen.
                    en dat terwijl je nog met een tekort zit... komt wel goed vermoed ik.
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

hee thugz bedankt mate zijn inderdaad geen lelijke gevallen .
                      mja tekort blokkade over voeding beetke van alles wat maar inderdaad je zegt het zoal , denk zonder al die probs ... mega oogstje dan !
                      maar nu is het ook nog cavakes gaat redelijk en toppen zijn goed aant verdikken dus hebt goe gevoel bij .
                      blijft natuurlijk wel opletten vanaf de bladeren in de toppen gaan vergelen en verdoren maar komt allemaal okay .
                      bedankt voor je reactie he mate !

Groeten Steundje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

voila en dees weekend zijn de dames weer aan nieuw weeksken van de bloei gekomen .
                      kweekje is al redelijk snel verlopen vind ik ondanks het lange groeie en de 10 dagen voor bloei enz .
                      en we zijn onder tussen al richting de laatste 6 weekjes aan het gaan se !
                      er zullen er denk ik wel enkele eerder van tussen ge knipseld en geoogst worden zoals de White strawberry skunk. (denk ik )

momenteel zijn alles dames nogs in spurtje voor verdikking gesprongen en tgaat wel lekker vindek .
                      zelfs de Exodus Cheese plantjes die niet echt hard bloeide in het begin zijnr nu dik aant door komen ^^ .

ook is er bij de white strawberry skunk wat paars in het blad lijkt wel op herfts echt leutig kleurke vindek !

de volgende update gaat wel pas binnen 2 weekjes zijn en als ik het niet tedruk heb gooi ik er tussen door wel eens foto'ke op .
                      van voeding krijgen de dames niks meer omdat ik door men aarde toch met enkele tekorten blokkade en overvoeding heb...
                      nu ja 1 goeie les voor ons allemaal koop nooit en zakje aarde waar niks opstaat van info over de bemesting , veensoorten, en ph range van't substraatje .

groei : 16/10 - tot 13/12 . week 12 hele cyclus (woensdag) . ' alles 86 dagen boven de grond ' .
                      klok 12/12 : dag 51 , gestart op 13/11 .
                      bloei : bij Ak47 (1&2) en White Strawberry skunk (4,3 & 1) gestart op 29/11 (zaterdag), op heden 02/01 (dag 41) week 6 bloei bezig .

exodus cheese 1 en 3 bloei gestart op (woensdag). op heden 02/01 dag 33 bloei

exodus cheese 4 en 2 bloei gestart op (zaterdag). op heden 02/01 dag 27
                      dan nu de foto's van Steundjes exotic lady's .

White Strawberry Skunk 4 .

DSC01904.jpgDSC01870.jpgDSC01874.jpgDSC01908.jpg

White Strawberry Skunk 3 .
                      DSC01918.jpgDSC01912.jpgDSC01917.jpg

Ak47 (2) .
                      DSC01892.jpgDSC01898.jpgDSC01899.jpg

Exodus Cheese 1 .
                      DSC01881.jpgDSC01880.jpg

la pica la familia
                      DSC01923.jpgDSC01884.jpgDSC01883.jpg

allemaal nog de beste wensen en goeie gezondheid gewenst voor de komende 365 dagen en derna natuurlijk !
                      en nie tevergeten dawe allemaal toppen nog dikker als koppen mogen oogsten nondedju !

fijn en steunie weekend gewenst groene vrienden ,

Groeten Steundjee.
                      Last edited by steundheufd; 2 January 2015, 20:52.

Comment

Mmmm die toppen heb je een microscoop? dan kan je effe naar de trichlomides kijken om te zien hoelang ze nog moeten maar ze zien er wel al milky uit!

Sent from my C2105 using Tapatalk
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

Comment

ja tzijn echt lekker toppen mercikes man!
                          de blaadjes zijn zo geel door alle probleempkes en daar door lijken ze klaar op't eerste zicht maar ze moeten echt nog wel 4 weekjes denkek .
                          de ak47 en chees mogelijk het langste , microscoopke heb ik liggen maar das voor het later stadia he ik kom zo min mogelijk aan de toppen enkel al eens ruiken he .

Groeten Steundje

Comment

Hoop blad op je kweekrommeltafeltje
                            Die tang en de eenzame slipper maken het plaatje helemaal af.

Comment

- ziet er mooi uit.

Comment

bedankt flint !
                                mja tijdes mijn bezoek aan de dames word men kamer altijd heel rommelig .
                                maar zo zie je wel dak bezig ben he ghehehe .

bedankt voor je reactie he maat ,

Groeten Steundje

Comment

Bezig...
                                X