Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hee cooki bedankt maatje , de rechts vooreste White Strawberryskunk heeft de dikste top(pen) .
voor de rest zijn de andere witte aardbij skunkies ook het dikste , Ak47 begint nu pas wat tevormen en zwellen dus denk dat de kaas en machinegun wat langer moeten dan men witfruit.
ik geef enkel water en om de week eens 1ml op 2l water bloom .
bedankt voor je reactie he cooki !
veldje begint er inderdaad als maar beter en lekkerder uit tezien Mway bedankt voor je reactie m8 !
ja nog tot helft van februarie en ik heb men smokie smokie en cheeske he chees .
topjes zijn zeker lekker de middelste plant de licht groen/gele ak47 heef thet meeste hars echt en ickstick monsta plant!
en geduld heeft steundje zeker , thanks voor de reactie he man .
Groeten Steundje
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
over de blaadjes maak ik me niet meer al tedruk stemmaku .
voorlopig de rit maar uit zitten is allemaal die kaka aarde der skuld en die kut kut clownshop dus ik doe men best voor de dames ^^ .
en topjes gaan inderdaad lekker en bedankt kan je wel een poster bezorgen anders .
hee thugz bedankt mate zijn inderdaad geen lelijke gevallen .
mja tekort blokkade over voeding beetke van alles wat maar inderdaad je zegt het zoal , denk zonder al die probs ... mega oogstje dan !
maar nu is het ook nog cavakes gaat redelijk en toppen zijn goed aant verdikken dus hebt goe gevoel bij .
blijft natuurlijk wel opletten vanaf de bladeren in de toppen gaan vergelen en verdoren maar komt allemaal okay .
bedankt voor je reactie he mate !
Groeten Steundje
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
voila en dees weekend zijn de dames weer aan nieuw weeksken van de bloei gekomen .
kweekje is al redelijk snel verlopen vind ik ondanks het lange groeie en de 10 dagen voor bloei enz .
en we zijn onder tussen al richting de laatste 6 weekjes aan het gaan se !
er zullen er denk ik wel enkele eerder van tussen ge knipseld en geoogst worden zoals de White strawberry skunk. (denk ik )
momenteel zijn alles dames nogs in spurtje voor verdikking gesprongen en tgaat wel lekker vindek .
zelfs de Exodus Cheese plantjes die niet echt hard bloeide in het begin zijnr nu dik aant door komen ^^ .
ook is er bij de white strawberry skunk wat paars in het blad lijkt wel op herfts echt leutig kleurke vindek !
de volgende update gaat wel pas binnen 2 weekjes zijn en als ik het niet tedruk heb gooi ik er tussen door wel eens foto'ke op .
van voeding krijgen de dames niks meer omdat ik door men aarde toch met enkele tekorten blokkade en overvoeding heb...
nu ja 1 goeie les voor ons allemaal koop nooit en zakje aarde waar niks opstaat van info over de bemesting , veensoorten, en ph range van't substraatje .
groei : 16/10 - tot 13/12 . week 12 hele cyclus (woensdag) . ' alles 86 dagen boven de grond ' . klok 12/12 : dag 51 , gestart op 13/11 . bloei : bij Ak47 (1&2) en White Strawberry skunk (4,3 & 1) gestart op 29/11 (zaterdag), op heden 02/01 (dag 41) week 6 bloei bezig .
exodus cheese 1 en 3 bloei gestart op (woensdag). op heden 02/01 dag 33 bloei exodus cheese 4 en 2 bloei gestart op (zaterdag). op heden 02/01 dag 27 dan nu de foto's van Steundjes exotic lady's .
allemaal nog de beste wensen en goeie gezondheid gewenst voor de komende 365 dagen en derna natuurlijk !
en nie tevergeten dawe allemaal toppen nog dikker als koppen mogen oogsten nondedju !
fijn en steunie weekend gewenst groene vrienden ,
Groeten Steundjee.
Last edited by steundheufd; 2 January 2015, 20:52.
ja tzijn echt lekker toppen mercikes man!
de blaadjes zijn zo geel door alle probleempkes en daar door lijken ze klaar op't eerste zicht maar ze moeten echt nog wel 4 weekjes denkek .
de ak47 en chees mogelijk het langste , microscoopke heb ik liggen maar das voor het later stadia he ik kom zo min mogelijk aan de toppen enkel al eens ruiken he .
Comment