Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's New Adventure

Als mijn Widdows hun bloei nu ook even lekker gesuikerd afleggen dan ben ik ook tevreden, en als ik wat minder fouten maak begin ik ook nog wel eens een verslagje.

Met een soortje dat ik wat beter ken...
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

komt helemaal goed man , en iedereen maakt foutekes he daar uit leren we allemaal .
      en ik volg zeker dan man , en vind de spanning erin houden altijd leutig gheheh .
      nog veel succes me je kweekske dan he man !

Comment

2 done 7 over ...

wegens enkele banaantjes en zaaikes in de white strawberry skunk 4 en 3 zijn ze iets vroeger dan normaal de tropische tuin verlaten .
        planten hebben dikke 7 en half weken gebloeit de rest van die info en uitleg plak ik er morgen nog bij en foto'kes van de over gebleven groene strijders.

DSC02002.jpgDSC02004.jpgDSC01995.jpgDSC01992.jpgDSC01997.jpgDSC01998.jpgDSC02000.jpgDSC02001.jpgDSC02010.jpg

Groeten Steundjeee

Comment

Zo, ondanks de heavy light mix heb je dat toch mooi voor elkaar gekregen!
          Deze toppen liegen er niet om, daar worden we vrolijk van .

Zaten er nou paars/roze bladeren tussen ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Leuke oogst!

Vergeet niet om tegen de schimmels de toppen die op krantenpapier liggen geregeld eens te draaien en verleggen of het papier eens verversen.

Enjoy!
            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

- mooi steunie
              - lekker poffen in de zetel , tafeltje aanschijven en knippen
              - mooi geknipt heb al andere gezien
              - en mooi tenktje heb je staan

- Grts Amazing , geniet eran m8

Comment

Dan zou ik wel gewoon wit papier nemen onbewerkt. Lijkt me geen fijne smaak met ink eraan...

Ziet er goed uit maatje, hopen dat die smaken mag
                Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

Leuke oogst, en het waren mooie dames. Geniet van u rokertjuh. En tot een volgende.
                  Keep it green m8
                  sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                  Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Gebeurd wel vaker als er Skunk ingekruist is en je voed tegen het einde een keer iets te veel bestaat de kans op banaantjes.
                    Maar ze hangen mooi onderste boven,dus die zijn binnen.
                    Geniet ervan steund.

Comment

Hopla weer een nieuwe ladingbinnen,congratz steun

Comment

ghihi mercikes stemmaku , ik zelf ben ook best blij met wat er van 2 planten al in hangt tebengelen ^^ .
                        en heb het inderdaad naar en zeer leuk einde gebracht vindk zelf dan he .
                        die blaadjes dat is goed gezien , er zit ook en paars/roze schijn op de toppen van white strawberry skunk 4 en bij de 3 redelijk harde schijn op de hoofdtop .
                        en de geur is echt lekker intens zoet fruit aardbij !
                        bedankt voor je reactie he stemmaku .

bedankt rodigan !
                        gheheh zoveel is het nu ook weer niet , dat is gewoon men knipafval met hars op .
                        maar inderdaad daar woel ik enkele keren op n dag es in met men hand .
                        en er plezier aan hebben zal niet mankeren , bedankt voor je reactie he man .

amazing thanks m8 .
                        ja idd bij zet taffeltje erbij , goe schaartje enkel toepkes en maar gheheh .
                        ja is men eerste tentje nog 60x60x160 handig voor zulke dingen .
                        en mercikes ja he t'knippen heeft wel dikke 4en half uur geduurd maar liever mooi toppen dan nadien allemaal mottig blaadjes da erin kleven .
                        mercikes he m8 en laten smaken en er van genieten zal niks aan mankeren komt allemaal inorde !

heeee mike ,
                        liggen geen toppen op ze en anders zou er idd bruin papier op liggen. geen wit wand daar zit chloor in .
                        das gewoon allemaal me snoeisel , en daar hoopk op maar zal wel dik in orde zijn bedankt vo je reactie he man .

eeh pa'ke thanks mate .
                        kvond het ook echt schoon madammen me ferme joekels ghehhee .
                        genieten ga er nie aan missen he , en het eerste rokertje is voor als het goed droog is en dan enkele weken in de potten ^^ .
                        heb nu nog 7 dames staan ze dus komen nog wel wat updates , tot de volgende he mate en ik doe men best !

mway mercikes man zal er zeker van genieten !
                        ooh dat wistk niet maja weet nog zoveel niet he gheheh , en dan kan ik er dus zeker van zijn dat deze soort de oorzaak van banaantjes bij men ak is ook .
                        maar goed geeft allemaal niet zo wel bedankt voor de info man .
                        en ze hangen idd lekker tebengelen nog dikke 10 dagen en we kunnen es taste he .
                        bedankt voor je reactie man .

inderdaad weer enkele grammen eigen steune wiedekes in huis .
                        bedankt mate , nog enkele groene dames over en dan nieuwe baby's maken he ghehehhehe .

-----------------------------------------------------------------------------------------

verdere update van gisteren .....

dus zoals beloofd groene vrienden hebk de hele familie nog efe op de foto genomen .
                        sommigen staan er samen op wand twas druk bij de fotograaf ...

de volgende knip beurt zal de andere white strawberry skunk worden en mogelijk ook exodus cheese 3 zal binnen weekje of 2 zijn .
                        de rest zal en weekje of max 2 ernaa ook volgen en dan komen er nieuwe groenespruitekes ^^ .

groei : 16/10 - tot 13/11 . ' alles 98 dagen boven de grond ' .
                        klok 12/12 : dag 51 , gestart op 13/11 .
                        bloei : bij Ak47 (1&2) en White Strawberry skunk (4,3 & 1) gestart op 29/11 (zaterdag), op heden 14/01 (dag 53) 7,5 weke bloei .

White Strawberry Skunk 4 en 3 geoogst op 13/1 na 52 dagen bloeien en totaal 97 dagen vanaf t'kopke boven de grond gestoken te hebben .

exodus cheese 1 en 3 bloei gestart op (woensdag). op heden 14/01 dag 45 bloei

exodus cheese 4 en 2 bloei gestart op (zaterdag). op heden 14/01 dag 39

ons kleine meid Exodus Cheese 4 .
                        DSC02021.jpg

Exodus Cheese 2 .
                        DSC01982.jpg

Exodus Cheese 1 .
                        DSC01983.jpg

Ak47 (2)
                        DSC02022.jpg

achteraan White strawberry Skunk 1 , daar voor Exodus Cheese 3 .
                        DSC02019.jpg

pictura van de famila in de natura.
                        DSC02018.jpg

DSC02013.jpg nieuwe speeltjes voor steundje !
                        en leuke batik dekens voor voor het nieuwe tentje tehangen binnen kort .

zo maatjes groenevrienden stoomboten nog een goeie avond en allemaal zeer bedankt voor jullie reacties !

Groeten Steundj .

Comment

He Steuner,

De eerste 2 hangen al mooi met de voetjes aan t plafond he .
                          De rest lekker laten afbloeien, krijg je groene vingers van maatje ...

Veel geluk en die bong heb je al ff getest he !?

Hippie .
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

hhee maatje ,

ja inderdaad de eerste twee hangen lekker tedrogen met voetekes omhoog .
                            de exodus cheese en ak47 laat ik nog dikke 2 weken of misschien langer staan en dan beginnen we meteen opnieuw he , hopppaaaa !
                            en bedankt voor t geluk he hips en heb ze inderdaad al getest .

Groeten steundje

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

vandaag beginnen we te knippen aan White Strawberry Skunk 1 .
                            na de reactie van mway hebk de dame es goed onderzocht van morgen , en ik twijfel er niet aan de White Strawberry Skunks zijn zeer herma gevoelig .
                            komt het door die skunk , door die enkele licht lekjes , door voeding stress door de aarde en fris briesje door even de ruit open tedoen ? mja kan alleen maar gokken en doen dus ik hou het gewoon bij 'herma gevoelig ' .

gelijk ook men over gebleven dames zeeer goed onderzocht en letterlijk niks niks niks gevonden ben ik wel blij om ^^ .
                            dan is het dus bij de ak47 centraal in de tent bij 5 banaantjes gebleven maakt nie echt uit he .

White Strawberry skunk 1 , on't hoofd en uit gekleed op 15/1 na 54 dagen bloeien en 99 dagen onder de lamp te leven.

de foto's komen denk ik vanavond of morgen .

nog ne goeie middag groene vrienden en stoomboten , en tot de volgende !

Groeten Steundje

Comment

White Strawberry Skunk 1 .

DSC02044.jpgDSC02025.jpgDSC02041.jpg

aan de droog lijn . de beide andere dames hebk gister efe terug in een plastic zak gestopt om tedoen zweten . vandaag weer en uurtje in potteke en over enkele dagen zal het wel droog zijn . voor de een of andere reden is alles hier altijd droog binnen de week. es wel handig kannet wa langer in de cure pot
                              DSC02051.jpg

de over gebleven dames die nog efe staan uit te bruinen.

DSC02070.jpgDSC02073.jpgDSC02078.jpg

Nog een goed weekend , allemaal t'amusement en blaast er en paar he .

Groeten Steundj .

Comment

Die White Strawberry Skunk is een mooie plant Steun, je kan over een tijdje lekker stomen
                                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Bezig...
                                X