Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steund's New Adventure

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Steund's New Adventure

ieeeeps groenevriendekes , steuneke weer met wat foto'kes en wat gebrabbel .
    allemaal zeer bedankt voor jullie reacties daar kom ik seffes nog wel op terug na deze update/zeverbui en fotosjoet .

vandaag hadk het in mene kop gehaald van eeeh we bekijken de tricho's eens he .
    dus zo gezegt zo gedaan , en ik zag echt dikke moefters van kristallen over dosisen thc en sneeuwperken van kilometers breed ...
    dus ik heb de machine geweeren genomen de exodus kaaske 3 en beginnen knipsellen .
    de andere 2 chees plantjes waren ook aan de klare kant , behalve de exodus chees 2 en allen laten staan wou ik nie doen .

en dan efe den info he of we vergeten het zelf nog gheheh .

groei : 16/10 - tot 13/11 . ' alles 106 dagen boven de grond ' ..
    bloei : bij Ak47 (1&2) gestart op 29/11 (zaterdag), op heden 14/01 (dag 61) 8,5 weke bloei .

Ak'tjes dus geoogst na dikke 8 weken bloei en tricho's perfecto in de ordo , aja .

White Strawberry Skunk 4 en 3 geoogst op 13/1 na 52 dagen bloeien en totaal 97 dagen vanaf t'kopke boven de grond gestoken te hebben .

exodus cheese 1 en 3 bloei gestart op (woensdag). op heden 22/01 dag 54 bloei

exodus cheese 4 en 2 bloei gestart op (zaterdag). op heden 22/01 dag 47

exodus cheese 1 ge oogst na dikke 7 weken bloeien op 22/01 .

en dan zullen we de foto's maar ne keer tonen eh.
    het droog tenteke , lekker vol met heerlijke steunewiedewans .

DSC02191.jpgDSC02190.jpgDSC02188.jpgDSC02187.jpgDSC02186.jpgDSC02192.jpg

Ak47 '2' , deze dame gaf echt super super mooie en compacte topjes !
    de hoofdtop echt zo hard als maar kan en leuke dikte en lengte ^^ .
    deze dame haar tricho's waren qua milky/clear/amber echt gelijk aardig verdeeld .
    en net zoals haar zusje zeer dikke laag cristallen ghehe .

DSC02171.jpgDSC02166.jpg

Exodus Cheese 3 , klein maar stevig compacte dame !
    tricho's waren echt super super milky , bijna niks clear meer en goed wat amber .
    en en lekker kaaze geureke .
    DSC02164.jpgDSC02159.jpgDSC02158.jpg

Ak47 '1' de gene die centraal in de tent stond .
    deze is de meest potente denk ik , ligt echt en super laagje cristallen op !!
    deze had ook dik 25% amber tricho's . schrok wel al dat ze zover was.
    DSC02135.jpgDSC02148.jpgDSC02137.jpgDSC02136.jpgDSC02173.jpg

de dames die naar de kapper en manicure zijn geweest .
    DSC02134.jpg

de over gebleven dames .

deze worde volgend weekend geoogsterd , waren ook al goed milky met lekker wat amber .
    de rechts achterste had wel nog heel wat clear en alles laten staan wou ik niet doen ghehehe .

DSC02125.jpg

stoomboten en groene vrienden nog een goeie avond he !
    en tot de volgende knipper sessie .

Groeten Steundje .

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

cooki , stemmaku , K1 , Mway ,soulrebel , peepz en heizen berg , allemaal nogs dikke merci voor jullie reacties !
    echt leuk om tehoren en steuneke kan weer efe verder eh ghehehe .
    nog efe en der kunnen weer nieuwe kleintjes op de wereld komen !

allemaal super thanks en hou jullie goed he !

Groete Steundje .
    Last edited by steundheufd; 22 January 2015, 20:37.

Comment

Daar heb je weer flink wat grammen te drogen hangen steund. Ik ben jaloers op hoe t nu in je kamer "stinkt"

Comment

hee cooki ,

gheheh je thanks mate maar is nog altijd wachten he maar is wel heuze berg wiet ja.
        ja het ruikt echt fucking enorm heb al 2 fibreze's in de gang gezet en vaportek membraan in men kamer maar helpt nie echt veel .
        nog enkele plantekes en steunemans begint nog en runnetje voor de zomer en dan enkele maanden rust (binnen) buiten ga ik er nog wel wat kweken ^^.

cooki bedankt voor je reactie he kerel ,

Groeten Steuneke

Comment

Klapper..de klap voor steunheuft

Comment

mercikes mate !
            ghehehe had je nog altijd meer verwacht ?

Comment

Ik dacht dat je al alles had geoogst leek me al zo weinig,verkeerd gedacht dus mooie opbrengst toch,kan er all1 maar op verbeteren

Comment

The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

ghehehe nee had het erbij geschreven ze vorige update .
                  hierna moeten er nog 3 cheeskes omgeknippert worden en dan zijn de dames van deze ronde klaar .
                  thanks voor je reactie he rebel .

hee hipske ,

jaa inderdaad weer wat steunekruidjes voor tussen de vloei tedraaien .
                  thanks maatje , ja die ak47 is echt lekker straintje beide heel goed beladen met kristallen en super toppen ^^ .
                  en inderdaad nog en goeie dikke week en we kunnen weer al beginnen op ruimen en opnieuw opstellen .
                  bedankt maatje , en ik doe men best he !

Groeten Steuneke .

Comment

mooi resultaat mate ondanks de tekorten heb je dat weer goed gedaan.

kijk al uit naar de volgende. maar hebben we nog wat geduld voor nodig
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Mooie planten vooral die linkse op foto 17 beste joekel.

Comment

- mooi mooi

Comment

hee thugz , thanks mate en is inderdaad nog reuze mee gevallen ivm de tekortjes enz.
                          en leuk tehoren man maar denk niet dat ik van de eerst volgende runs nog topics ga maken ...
                          vind het wel leuk enz en tis tof die aanmoedegingen enz maar bent update enz wa beukes .
                          kan wel zijn dak er enkele foto's ofso op knal dan da zien we allemaal nog wel .
                          in ieder geval al dikke merci om mee tekijken he mate !

ghehe thanks Mway , maar die naast de geur verfrisser is net wat dikker en absoluut langer zal wat foto bedrog zijn.
                          die top die jij zegt is wel lekker beladen met suiker en sneeuw ^^ was van de meest bekristaliseerde plant in de tent .
                          ook heeft die plant wat meer gelijke toppen de ak47's vulde beiden 2 droog lijnen .
                          dus best wat he .

mercikes amazing , ik vind het ook nie echt lelijk en er komen er nog enkele he .

bedankt voor de reacties mannen ,

Groeten Steundje .

Comment

Tuut tuut paniek in de snoepfabriek,gaat em undercover gaan kweken groot gelijk,slaap je beter ook

Comment

hoe bedoelde paniek in snoepfabriek ?
                              neej nie undercover kweken he maar gewoon niemeer meteen topicje starten .

Comment

Haha die steun was een toneelstukje waar men zoontje in meespeelde
                                Oorspronkelijk geplaatst door steundheufd View Post
                                hoe bedoelde paniek in snoepfabriek ?
                                neej nie undercover kweken he maar gewoon niemeer meteen topicje starten .

Comment

Bezig...
                                X