Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
dikke merci Cheesy !
en zalk inderdaad tijdje met toe komen gheheh , en ja is inderdaad de plant met meeste thc en allemaal zowa de zelfde toppekes vindk .
heee groene vrienden steuneke komt nogs van hem laten horen .
had het effe druk met knippen en afbloeien en knippen en chillen en met het ruggetje dus vandaar dak efe speurleus was .
onder tussen zijn er al twee exodus kaazekes droog ,en hangen der nog 2 te dreugen alsk het zo zeu meugen zeggen .
de twee dat al droog zijn heb ik foto'kes van tijdes het oogsten .
maar de andere twee was shiefke efe komen helpen vant weekend en helemaal vergeetselt fotokes te nemen .
ghehehehe ja wa wilde na zoveel lekkere steunewiedekes ...
foto's als het droog is en van op de schaal komen er nog aan vanaf de rest ook droog is .
eventueel post ik er nog wel en fotoke bij van alle wietjes die steundje nog in zen verzameling heeft van vorige kweek enz .
de nieuwe tent en setup zit al in elkaar , moet enkel de potten nog vullen en erwat neem shizzle door mixen en de perliet spoelen .
de soortjes zijn ook al gekozen en de pot maten ook enkel nog eens en testeke draaien ivm temp en we kunnen weer beginnen voor de zomer maanden er aan komen .
en natuurlijk ga steuneke dan wat buiten spelen met de plantekes ^^ .
daar start ik eventueel wel en topicje van mits ik genoeg tijd heb .
wat ik wel nog moet zeggen is , voorlopig is dit steundjes laatste kweekverslagje ....
laatste tijd heb ik het redelijk druk ivm men rug en daar komt nogs en speurtocht naar werk bij .
ook zullen de plantekes al goed wat uren verzorging vragen .
ooit zal er nog wel eens een verslagske komen , maar er moet eerst wat op en rijke gezet worden en tijd voor zijn .
wel wil ik jullie allemaal zeer vriendelijk en hard bedankt voor het volgen,helpen,aanmoedigen,tips en leuke reacties !
kweekvriendekes , stoomboten en groenevriend(in)en, allemaal dikke merci, peace out & thanks for watching !!!!!!!
en jullie zijn nog niet van mij af zene ghahahahahaha .
Nou steun
Da he goe gedaan manneke.Netjes hoor,en eh heb je al een nieuw projekt?
Dan kom ik af en toe ff mee piepen.
Altijd leerzaam,want daar ben je nooit te oud voor.EN er is altjjd wat te lachen.
Geniet er maar goed van!!!!!
Gr Tuinbroek.
verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal
en zoals ik al vernoemt had in de update hier boven , komen er voorlopig geen verslagjes meer tuinbroek .
maar ik blijf hier wel actief en kijk mee bij de volgers en groenevriendekes he .
wonderbaarlek maar tis allemaal al droog .
zo plots ghehehe dus we zullen maar eens en upskidatski doen en wa foto'kes erop gooien he .
nu zie ik juist de de ak47 droge fotokes er ook nog nie opstonden ...
mja goeie steunewiet precies .
was ze wel vergeten apart wegen maar op de toppen foto'kes die ik heb genomen zie je er van elke plant 1 .
van de exodus chees 1 en 2 hadk al uitgelegd waarom er geen foto's tijdes het oogsten waren ....
maar we hebben onze leut gehad dus das nie zo belangrijk het is geknipt geraakt he !
en shief had echt gelijk over het gewicht ik dacht dat het minder dan de helft ging zijn wat hij dacht , schrok me kapot toen ik het dernt op de weegschaal knalde ....
eigenlijk schrok ik bij alles wel wat ik woog en in potten stak en aan het knippen was deze kweek .
ben supper blij met de mooie toppen en leuke getallen en literkes wiet .
zo zien we maar weer , goeie zorg veel tijd en veel liefde loont zich !
dan nu efe de fotokes en nog wat gebrabbel , en dan zit dit verslagje en voorlopig ook de steuneklets erop .
nog eens allemaal dikke merci he voor de hulp en het volgen !
Ak47 1&2 op foto 1 zieje onderaan topke van de ak47(2) die zo 1 cola top had denk zelfs datm dat is , en boven aan een van de dikkere toppen van Ak47 (1) .
enja flinke berg wiet he zoals jullie zien gheheheheh .
was wel al flinke 2g van op gesmoket voor het de schaal berijkte , tja dat krijgje dan na enkele maanden geile op die lekkere planten .
Exodus Cheese 2 .
hier schrok ik echt van dat was die met 1 flinke cola hoofdtop ^^ . lekka compactos DSC02255.jpgDSC02253.jpg
Exodus Cheese 1 .
ook best mooi bergje ^^ en echt supper lekker kaazeke ! DSC02252.jpgDSC02247.jpg
hier de mini Exodus cheese 4 . daar schrok ik echt het hardste van dacht maar grammetje of 10 ofso ghehehe was wel al grammetje van gerookt voor het op de schaal kwam ...
hier hebben we de exodus Cheese 3 . daar heb ik zotezien ook geen foto's van tijdes oogsten ...
of moet die al gepost hebben ... maar van op de schaal heb ik wel geentje maar het kwam om mooie 17g droog .
en een velly velly nice heufdtopski ! DSC02201.jpgDSC02197.jpg
hier efe foto van de potjes .
de 3 linkse potjes op foto 2 zijn wel nog van men vorige kweekje
dus efe de statistieke bekijken huhuhuuum .
ak47 107g+ exdus Cheese 113g + white strawberry skunk 120g .
is een lekker totaal van 340g .
Mooi gedaan ondanks de ups en downs tijdens de rit is het een mooi resultaat geworden en netjes geknipt zeg. Goed blijven luchten de eerste tijd in de potten. het zal na curen nog beter worden. Geniet ervan steund en bewaar van elk een paar mooie topjes in miniweckpotje die je echt lang laat curen.
Comment