Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
jeps ging ik zowizo doen , had al keertje aan Q gevraagt waar de zijne van kwam .
maar uuh wil zoveel nog zetten gheheh .
volgende keer komtr purple la van reserva privada , reversed cheese van buddhaseeds exodus cheese van greenhouse , dan en hindu kushje zoeken en k2 van homegrownfanta seeds en mogelijk dan die grapefruit .
maar gehoort het wil echt nog nen hele boel testen en heb ook nog soortje of 30 liggen in de frigo dus eerst maar paar op maken .
vandaag heeft steuneke na zen dinge dat hij moest doen wat olie'ke gemaakt .
had nog knipafval (hars houdend blad en fluffy topsels ) van de vanilla kush , white strawberry skunk , exodus cheese , ak47 en daar hebben we ons maar effe met geamuseerd .
heb de olie gemaakt door middel van verdampen op de centrale verwarming en alchol van 96% uit de collruyt .
heb al dat knip afval samen genomen en in een steunkous gestopt en in weckpot van 2L geduwd .
dan zachtjes aan die alchol er over laten lopen en 40cl ofso , enkele keren op geduwd met grote soep scheplepel .
dan heb ik minuutje geschud met de pot en 5 min later trekken/rusten en door koffie filter nogmaals gezeefd .
de 2e trekking heb ik ook minuutje geschud maar ander half uur lang laten trekken/rusten .
die was echt super donker groen , en de andere was echt fluo groen gheheh best grappig vindk wel .
van het schudden heb ik spijtig geen foto's , en ook niet van de 1ste schaal toen ze aan het verdampe was .
omdat die al binnen de 8u klaar was voor teschrapen best snel dus .
de 2e trekking staat nog op de chauffage die zal morgen vroeg klaar zijn postk nog wel foto'ke van dan .
foto's :
het eerste steune treksel op de chauffage op zen einde . DSC02362.jpg
eeste treksel lekkel klaar voor schraapwerk ( gebruik een tangetje voor je stuki breekmes vast tehouden men poten liggen helemaal open ). DSC02364.jpgDSC02366.jpg
eind resultaatje , helemaal verkocht aan die olie , lekker voor het ruggetje !
en supper duper steunemans , net de eeste van aan't knallu . DSC02368.jpgDSC02373.jpg
het 2e treksel dat nog wat staat te dampen tot morge vroeg ofso denk ik .
ga er nie voor wakker blijven en denk ook nie da mij da lukt ghahahahah . DSC02374.jpgDSC02376.jpgDSC02377.jpg
ghehehe de chauffage weer effe wat hoger gezet en het was sneller klaar dan gedacht....
je ziet echt duidelijk het verschil tov het eerste treksel he .
maar hopelijk even lekker he maar zal wel testen we morgen wel effe uit ! DSC02378.jpg
denkt dat het wat meer zal zijn als het andere altijd leuk , maar als het maar lekker en goed is dast belangrijkst . DSC02386.jpgDSC02385.jpg
Groeteks Steundjeee.
ghehehe lekkele steundoil he schimert !
jeps ligt idd aan de manier is door lagen telaten plonsen in de alchol en omdatk dan de panty heb uit geknepen in de koffiefilter .
zie je duidelijk dat de eerste zeeving maar 5min plonsen en ff schudde was .
of bedoel je zoals mway ?
uuuhm was niet bekend met die manier mway ...
en is wel lekker zo ze .
dagie 19 van de groei .
heb de potjes wat op hoogte gezete enz voor beter tegroeie en beter licht en plaats teverdelen .
hebben lekker spurtje getrokken de laatste dagen .
in men klein cheeske heeft wel en vliegske ofso gebeten maar komt wel in orde !
en zotezien zeggen ze het mij weeral dat de 18l potten nog geen voeding willen dus opletten steunie .
voor de rest wel allemaal okido ^^ .
bedankt flint , ja best grote en brede vingerts de strawberry banana en kandy kush .
net weer bij de dames geweest precies nog geen behoefte aan voeding aleja toch nie veel in de week .
wa gele puntekes enz maar komt wel guuuud .
morgen knal ik er wel enkele foto'kes op ofso , en een van de dage gaat de klok ook op 12/12 .
dan effie de actieve inlaat er in knutselen en klimaatje checke en aanpassen ast nodig is .
Comment