Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
en ze staat idd weer goe vol het tentje , binnen een paar weken maar wat knakken .
maar we kijken het wel aan he !
kben alle sinds content dak deze kweek terug op men vertrouwd light mix'ke zit .
tis nog wa aan passen en wennen door men vorige runnetje me die kut aarde enz.
heb wel al door dak terug om den dag ies moe afwissel me voeding en zonder .
ook is dien brita water filter bak echt wel iet handig!
kheb nog nie meer dan 2,5ml terra grow op 3,5l water geven , en zelfs da vinden sommige teveel ....blijkbaar.
ghahahaha .
ja had wat op men bong gelegt , heb zo en olie pannetje aangeschaft je kent dat wel uit die 'dab' filmpjes .
en uuh er bleef wat veel aan men pinnetje hange toenk wat uit men potje wou pakken ...
gevolg ? 10 minuten boven men lavabo gehangen liggen hoesten/slijmen als gek , dacht zelf dak en long kwijd was .
dus ja werkt wel .
ik geef je een dikke like voor je plantjes steund! Word misschien wel wat knakken en buigen om alles gelijk te krijgen of doe je survival of the fittest? (lijkt me wel het handigst in dit geval).
ghehehe bedankt cooki !
er zijn inderdaad wel paar verschillen in afstand naar de lamp toe , maar dat komt wel goed .
sommige al ik inderdaad wat moeten knakken en buigen , maar het gaat vooral survival of the fittest worde .
Comment