Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Steund's New Adventure
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Steund's New Adventure
mercikes ronal !
spijtig genoeg herma ondekt ...
twijfelde al enkele dagen maar is me wel duidelijk nu .
morgen gaat ze uit de tent , en onderzoek ik ook of de andere dame van de zelfde strain toevallig ook herma is .
lamp blijven hangen kant zeker nie zijn , maar mischien gewoon pech me het zaadje ...
of door de potten teverzetten fso .
licht lekkjes en timer blijven hangen is uit gesloten 100% zekers .
DSC02549.jpg
Comment
-
en kandy kush van reserva privada .
alle geluk heb ik er daarvan nu nog 2 staan ...
heb de shemale juist uit men tenteke gehaald , en de banana's wat anders gezet voor de plaats wat op tevangen en het licht .
DSC02588.jpg de Kandy Kush met ballen en tieten .
DSC02579.jpgDSC02580.jpgDSC02586.jpgDSC02571.jpgDSC02585.jpgDSC02583.jpgDSC02575.jpg
en zo staan het tenteke nu , juist die banana's langst rechts wat hoeven draaien , en klaar !
Comment
-
ik geef bijna niks aan voeding stemmaku .
nu weeral dikke week geleje denk ik ?
maar idd de puntje van alle plantekes ginge wa krom door teveel stikstof , en de kandy liet zen puntekes idd lichter trekken .
de banana strawberry had het ook , maar daar merk ik al niks meer van .
de andere kandy kush(en) zijn wel okej ja , op de 1ste foto zieje ze staan .
2e van rechts bovenste rij en die links ernaast , dat zijn de kandy kush lady's .
Comment
-
DSC02598.jpgDSC02613.jpgDSC02606.jpgDSC02597.jpgDSC02601.jpgDSC02590.jpgDSC02604.jpgDSC02591.jpgDSC02599.jpgDSC02610.jpg
weekske verder , beetje voller , beke meer haarkens , beetje meer bloei en tword wa ouder he !
bijna alles staat in bloei , buiten de 2 kleine cheeskes , denk wel data nie telang meer duurd vertoont als schoon wa voor bloei .
vragen,tips,info u belt maar aan de balie !
Goeien avond nog Green friends .
Comment
Comment