Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
en tuurlijk niet .
maar vraag dan enkel waarom het aan mij ligt als jij da beweerd ?
let namelijk heel nauw op wa dak doe of mis doe dus aleja ...
daarom als ge het dan weet moogdet ook zeggen dan weetk het voor de volgende keer .
Alle cannabisplanten dragen de hermafactor in zich ook regulier zaad. Het is dus heel goed mogelijk dat de planten zonder duidelijke aanleiding herma zijn geworden.
Steundje kan er dus niets aan doen. Tenzij de plantjes gestresst raken van Steundje zijn goddelijke lijf, dan moet Steund voortaan maar met een burka aan zijn planten verzorgen
Je plantjes staan er fantastisch bij, zelfs de herma's.
Kun je misschien de volgende keer een foto maken van de aangetroffen bananen ?
staat er toch rete netjes bij allemaal
mooie bladeren.. mooi kleurtje nog..
en die banaantjes.. jammer.. maar die verkoop je tegenwoordig zo als xtc op de ouwezijds, dus ben je daar ook vanaf.
Ziet er toppie uit Steund, die Banana lijkt mij ook een geweldig plantje
De Pineapple Chunk is trouwens een echte binnenkomer, heb er net 1 weer 1 gerookt en dat is een typisch " Ik ga ff relaxen" rokertje met een heerlijke smaak.
Succes verder amigo!
Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!
mercikes michevan .
nuja geweldig ... ik heb nog nooit zo een hoop hars gezien op men toppen .
maar voor 10/12eu per zaadje voor de kandy kush en Strawberry banana , vind ik dat niet mogen die banaantjes .
die pineapple chunk is idd en super wietje , had haar al eens gezet en de smaak is echt gek zoals je al zegt .
en bank hangertje is't ook , had ze vorige keer goed amber laten worden en mochten wat meer milky achter af gezien .
had jij toevallig ook een flatstam bij je pineapple chunkies ?
is veel voor komend fenomeen bij die strain , vind da best schoon om tezien .
en mercikes voor't complimentje thugz .
ja toch zo goed als ja , bij de pineapple chunks zalt nog een weekske of 3 zijn denk ik idem voor de geknakte strawberry banana .
omdak bij die beke bang ben voor rot .
beter der optijd bij zijn dan telaat he ^^ .
de enemy en kandy kush en andere banana zal nog wel 4 weken zijn max denk ik .
en de chees die kunnen nog wel heel wa , heb ze al ies gezet en die beginnen nu pas tedikken .
raar maar waar de laatste 5 weken van de bloei verdikken die dus pas om't zo uit teleggen .
maar idd laatste loodjes zijn zo goe als in gegaan .
mercikes voor de reacties he mannen !
goe weekend nog .
Ze zwellen de toppen
Gaat beter en beter elke kweekje daar he, mooie cola's Steund , nu al... wat gaat dat geven op't einde van de rit
Grotere wekpotten kopen
Comment