Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
mercikes allemaal voor de reacties .
deze week weer wa dichter bij het einde van de run .
der zijn er al weer paar gek pistels beginnen schieten , dus die gaan we langer blijven zonnen onder de lamp .
voor zover dak kan in plannen , wa dus al nie ga bij planten , is da ik begin volgende maand de eerste ga knippen .
deze nacht vond de kleinste exodus chees het leutig om ff teverdubbelen van dikte denk ik ...
verschoot me en ongeluk toen ik me tent open deed .
heb wel van enkel dames geen foto's of 1 denk ik maar die kunde zien op de familie foto he .
en daar maak je een klein foutje denk ik faach viechuur .
ik denk dat die niet getopt in de 18l meer gaat op leveren dan de getopte , ale denk ik he ...
en die in de 11L pot , die zal namelijk het meeste zijn van de gezusters pineapple deze kweek .
en de niet getopte is ietske groter dan de getopte , de donkey dick in 11l is uiteraard de lange liza van de 3 .
Ik dank toch dat die getopte meer gaat opleveren. Je zou beide foto's van de zijkant moeten nemen dan ga je al meer zien van de topgrote van die getopte.
Verder goed bezig man lekkere toppen heb je daar. Op naar de laatste loodjes.
Comment