Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
gheheh mercikes laten smaken zal zeker nie ontbreken !
en het buiten gebeuren gaat wel okej , daar doet de zon alles voor me he ^^ .
thx voor je reactie maatju !
bedank k1 !
ik vind het wa aan de lage kant , maar elke gram is mooi meegenomen dusja .
en dat zal zeker lukken da genieten !
en na pakt 2 maandjes curen is pineapple chunk op zen punt en blijft de geur precies zo idem met smaak .
de smaak is iets van nestea ice tea me nen mix pineapple 'annanas' , geur en smaak zijn knal het zelfste ^^ .
bedankt voor je reactie he !
thx mich !
ja zeker lekker wietje , hebm ook al keertje gehad .
qua sterk hebk er al gekkere gehad maar tis wel en heerlijk bank hangerke me een unieke en sublime smaak !
thx voor je reactie mich !
ff wat fotokes genomen vant buiten betonnen paradijsje .
alles bloeit en groeit lekker , echt wel fijn zowa bloemekes .
tomaatke komen ook al wa tomaatjes aan ^^ .
en perenbeum is lekker vol me blaaikes hopelijk volgend of jaar erna peertjes he !
in't serreke gaget ook wel okido .
de luiskes zijn wa weg ''ff hout vast houwe'' ..
heb gespoten me productje dak vorige jaar al ies had gebeest en werkt wel goed ^^ .
der zijn ook weer 2 mooie zwart paarse dames bij dit jaarke .
weer de black cream ^^ , wreed content om echt super lekker wietje !!!
wie terug leest of zoekt naar verslag van toen weet nog dak der echt blij me was .
kan m wel aan raden wie voor snoepzoete wietjes is .
iets minder bessig dan de ander paarse maar echt snoep zoetig zowa gelek die dikke bubbelgum kauwgom .
deze ruike echt naar suiker ! echt mooikes !
spijtig genoeg is er groot deel van de lingse afgebroken door es ruk windje , pot was eraf gekletst .
dan alles maar vast gezet me draaikes voor de zekerheid . DSC03316.jpg
die paarse super schoon zijn echt de pronksters van't terras vink ^^ . DSC03311.jpg
die witte hangerkes vink echt goe rieken , maskeert de wietjes wa he . DSC03307.jpg
weer ff wa fotokes gemaakt van de plantekes .
alles staat lekker tebloeien en de paarse dames krijgen schoon kleurke !
kmoet wel zeggen ze ruiken echt enorm , als men kamer ruit open sta ruik ik ze meestal tot binnen ...
alst ook maar zo neig smaakt nadien ghehehe .
de oogst fotos van de cheese zalk er direct op zetten als deze lading foto's erop staat .
Nieveel ? Doe niet zo bescheiden Steundje !
Das toch ruim 700 x genieten en dan heb je je knipafval ook nog om banana steunieolie van te maken he
Gefeliciteerd en geniet er van !
In je tuintje zie je de resultaten van je groene vingers ook al, het staat er prachtig bij !
mercikus stemmaku !
en neej weinig ist zekers nie ze en ja olieke kank ook nog maken da klopt ^^ .
en bedankt probeer toch men best tedoen voor men balkonen hofke en hoop dat wa lukt .
nogs mercikus he ^^ !
Comment