Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
nog mercikes allemaal !
en da gaat wel Djax , nie extreem wauwie maar wel okej .
kdoe nog wel ies een fotoke binnenkort , vandaag ook 9 nieuwe gezaaid nen auto cheese van philospherseeds fso iets , 2 auto bigbang van greenhuiskens ,3 black creams van sweetseeds en 3 auto nl van dutchheadshop .
binnen kort sluit/stop ik wel met het topic en da voor wel ff .
merci aan de die da altijd keken en reageerde vooral !
goeien lamme tamme zondag nog en hou jullie goed ,
binnen kort gooi ik de oogst foto's erop , weet nog nie echt wanneer ...
maar daarna stopt het topiccen ook voor steundj .
gemerkt dat er hier meer zitten met 2 gezichten dan 1 , en dat als je iemand hier wild helpen da nutteloos is .
ook vinden de forumers de achterlijke topics , beetje intressanter ofso denk ik .
daarom eens tijd voor testoppen , maar uuuh thanks aan de gene die gevolgt hebben en da ook zijn blijven doen !
maar momenteel nog nie echt tijd gehad , vanaf dak tijd heb gooi ik er gelijk alles op .
binnen een weekje oogst ik die laatste blue cheese ook , dus waarschijnlek der voor of erna .
en door men werk , teweinig tijd en nog wat shit gaat door gaan met het topic geen optie zijn michevan .
Comment