Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
guuuud na een tjidje toch den tijd er ies voor pakken , en het weer ies update hier .
in die tijd is er wel al wa gebeurd natuurlijks ...stilstaan doet steund nie ejh !
eigenlijk is alles van buiten al geoogst , en hangt er nog maar 1tje de grootste ( auto Blue Cheese) te drogen .
denk dat die eind dees week wel droog is dus die foto's komen er na dees week wel op .
de eerste die ik heb om gelegt waren de ''xxl'' blue amneesjes .
1 tip aan dinafem ?! veranderd dieje Xxl a.u.b ... ze waren begot 30/40 cm ghahaha .
maar qua smaak en gevoel en hars geen gezeur zekers nie !
smaakske echt lekker blueberryxamnees smaakje leutige combi vindk .
maar tis echt een slaapwietje ghehe paar trekskens en de oogskes zakken in een .
was iets van een 40% amber en al goe wa zwarsekopfe so this isn't shit ma nigga
daarna zijn de 2 Black creams en 3 van de 4 auto Blue cheeskens omgegaan .
black cream is echt een toppertje , kan ik vrijwel elke zoetebek die van paars houd aan raden !
pheno verschil is minimaal en veel kans op paars , verder al 2e jaar op rij da er niks van rot aan is .
en deze hebk gelukkig niet te amber geoogst ghehe is gewoon lekker stoned wietje beetje boddybuzz en droomerig maar geen bankhanger !
de blue cheese waren ook zekers nie mis heeeel lekkere cheese smaak me jummy blueberry toetsje ^^ .
ben grote cheese fan dus als er nog fanaten zijn kank em zekers aan raden .
wel vrij veel pheno verschillen 3 op 5 plantekes ... maar geen geklaag em is lekker ghehe .
qua hars aan maak zeeeekers nie mis , wel iets tebankhangerig door men eigene schuld ... .
maar i like it leutig en lekker wietje .
dan de dame die vorig weekend is om gehakt , de grote Auto Blue Cheese .
kleurde door langer telaten staan en al kouder nachten te ervaren leutig paars !
nog gene foto van , maar ask het nie vergeet alle calyxen zijn paars echt schoon aje het van onder beziet ^^ .
is weer mooi meegenomen wand paars=zoet !
nu ff wachten en we kunnen die ies proeven he ...
voila sisa da was men gebrabbel tot nu toe ghehe , en uuuh wa gebeurt er nu om da terraske ?
awel daar staan al terug 3,5weken oude baby snuiters te bakken en braden in't zonneke .
komt nog wel ies foto'ke van !
maar nu ff al die foto's hier op krijgen se !
aleja eerst effeuuuu ....
de Auto Blue Cheeskens . DSC03456.jpgDSC03454.jpg
van da ander mini geval helemaal verstopt achter de grote hebk nie echt nen foto ghehe ...
paar updates terug kan je da wel zien aje wil ?...
voila groene vriendekes , da was het tot nu toe !!
omda het zo lief gevraagd word laat ik het topic open en doe ik nog enkel updates tot het buiten seizoen gedaan is .
bwaa ik zou hem ook wel gekweekt hebben moest hem xxs blue amnees noemen ze B .
kwou zeggen 'gekocht' ma heb ze hier ies gewonnen me de lotto , dus nogmaals Thanks JD !
en zeker eens proberen thugz , leutig soorteke en houd wel van beetje bio supermix van plagron meer ee da nie nodig !
Black cream is wel heel mooi.. van welke breeder is ie?
Heb natuurlijk de zoekfunctie gebruikt in je topic maar niet gevonden.
edit: gevonden.. sweet seeds
Comment