Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Kera seeds 10 x White Widow 25ltr 2 x 600 watt
Hey hey daar zijn we weer met update
Sorry dat het zo lang duurde,maar aangezien wij achter 4 weken ons kleine wondertje verwachten Heb ik het beetje druk omdat mijn vrouw niks meer kan Het loopt nog steeds prima kwa klimaat En de planten drinken nu 700 ml met ph van 6 en ec van 1,1 Voeding biogrow enzy calgel en co2 tabs En ja JohnnyHaze ik knip ze dan en vind dat fijner zo hahaha Hier nog wat foto s van de dames
Thugs das gewoon super lekker En ik rook dat door een vaporiser vulvano met ballon nu Man man man wat een heerlijke smaakje is dat zonder shag Ik rook 1,5 ons wiet per maand door een joint En nu 60 a 70 gram door de vapo per maand Ik rook dat,omdat ik zware zenuwe pijn heb door actrose in onderrug en nek Sleutelbeen kapot schouder vast gezet met pinnen scoliose en een beetje prettig gestoord en heeeeel druk hahahahaha En die kera seeds zijn echt mooie zaden white widow dan Die chees was poep greetzzzz gizmo
Hey daar zijn we weer
28 dagen 18/6 voorgroei
17 dagen 12/12
45 dagen bovengronds
De dames zijn afgelopen week opgeschoren en moet zeggen Topjes knallen best goed en een tegenvaller ER STOND EEN MAN TUSSEN Die heb ik bij zijn ballen gepakt en er uit getrokken We gaan verder met 9 stuks
Verder loopt het nog redelijk goed temp 27 gr aan En temp uit 19 a 20 gr,water krijgen ze nu 1 liter per dag en zuipen vrolijk verder Laat die bloei maak knallen foto 2 (1).jpgfoto 4.jpgfoto 5.jpgfoto 3 (1).jpgfoto 1 (1).jpgfoto 4 (1).jpgfoto 3.jpgfoto 1.jpgfoto 2.jpgZo dat was het weer greetzzzz gizmo
Zo daar zijn we weer
We zitten nu op dag 31 van 12/12 en 2 weken zichtbaar bloei De voeding is ook aangepast naar Bio2 calgel enzy Xbloom en co2 tabs En heb nu nog 19 gr licht uit En lampen aan 26 gr lv 50% En de dames krijgen nu 1 liter per dag Dan doe ik 3 dagen voeding 1 dag klaar water ph 6.0 ec 1,3 Volgende week gaat pk13/14 mee Wat vinden jullie er van tot nu toe CAM00756.jpgCAM00762.jpgCAM00757.jpgCAM00758.jpgCAM00759.jpgCAM00760.jpgCAM00761.jpg
Greetzzzz gizmo
Comment