Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kera seeds 10 x White Widow 25ltr 2 x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kera seeds 10 x White Widow 25ltr 2 x 600 watt

Hi Gizmo,

Na drie weken zulke planten...ziet er veel veelbelovend uit.
    Mooi!!

Comment

Die Kera widow levert mooie planten is het derde kweekje al die zulke mooie uniforme planten laat zien.
      Blijf meekijken een goed rookverslag heb ik nog niet gezien dus de hoop is op jouw gevestigd Gizmo.
      Maar beloofd een volle bak te worden.

Comment

Hey weedjewel en Mway
        Mway 4de keer de White widow van kera seeds Van de 40 stuks wat ik kocht zijn in de eerste ronde 3 afgevallen De andere zijn allemaal uitgekomen Temp climaat is nog steeds het zelfde en de dames zuipen vrolijk verder Nu woensdag staan ze op 28 dagen groei Dus vandaag 25 dagen groei en hier wat foto s van de dames

CAM00609.jpgCAM00610.jpgCAM00611.jpgCAM00614.jpgCAM00615.jpgCAM00612.jpgCAM00613.jpgCAM00617.jpgCAM00616.jpg

Comment

Mooi veldje hoor staan er schitterend bij.

Comment

mysmilie_690.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hey QNQ ja lekker laten groeien dat heb ik immers van jullie Als ik me niet vergis zelfs van jouw Eerste kweek op zaden werd me aan geraden om ze 4 weken te laten voorgroeien En eerlijk gezegd is het dat echt wel waard Want wat waren dat planten zeg Zaden is the bom en met die voorgroei al helemaal Ik ben zelf dislecties en kan niet zo goed als jullie zo n uitgebreid verslag der van maken Maar vind het wel leuk om het te delen wat ik allemaal uitspook in die hobby hoek hahaha Groetjes en tot volgende update

Comment

Beloofd wat, ze staan er mooi groen uit, ik ben benieuwd naar de bloei makker!

Veel succes

Comment

Thx Smowkie en welkom
                  Deze zaden zijn echt goeie al vind ik het zelf See for your self

Comment

Zo even update met fatsoenlijke foto s
                    De dames staan nu 26 dagen bovengronds De temp is met lamp aan nu 26 gr En lamp uit 19,5 de lv zit nog op 50% Ze kitten in 25 liter bakken en krijgen van vorige week voeding mee Ik geef nu ong 500 a 600 ml water meet Afhankelijk van wat ze zuipen De voeding is calgel biogrow en bio-enzy Plus extra toevoeging gooi ik een uur of 2 voor ik water geef Co2 tablet mee De dames zijn nu ong 35 cm en hebben een stam van 1,3cm bijna zo dik als mijn wijsvinger Aangezien ze flink groeien ga ik met 28 dagen over na 12/12 En kan ik nu beginnen met buigen zo dat ze allemaal op 1 lijn blijven Hier wat foto s van mijn dames greetzzzzz gizmo

foto 1.jpgCAM00620.jpgCAM00622.jpgfoto 3 (1).jpgfoto 4.jpgfoto 3.jpgfoto 2 (1).jpgfoto 4 (1).jpgfoto 1 (1).jpgfoto 2.jpg

Comment

mooi hoor.
                      dat is pas nog eens een deftige voorgroei
                      mooie grote bladeren ook ze heeft het naar haar zin.

doe zo verder.

thugz
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Staan er netjes en gezond groen bij hoor!
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Thx ze worden ook met liefde verzorgd

Comment

Hey daar zijn we weer
                            De dames hebben 28 dagen 18/6 gehad en staan nu 5 dagen op 12/12 Sommige zijn al voor de 2de keer getopt En heb ook sommige zijscheuten getopt zodat ze op 1 lijn blijven Althans dat probeer ik te berijken hahaha De temp is 27 gr en lamp uit 19 a 20 gr De dames krijgen nu 600 ml water per dag met Biovoeding ec 1,1 ph 6 En hier weer wat foto s van de meisjes greetzzzz gizmo

foto 3.jpgfoto 2.jpgfoto 4.jpgfoto 1.jpgfoto 1 (1).jpgfoto 4 (1).jpgfoto 2 (1).jpgfoto 1 (2).jpg

Comment

ik zou ze niet meer toppen maar knakken en buigen,
                              want anders krijg je echt superveel flut topjes door al die vertakkingen.

Comment

Nou dat ben ik niet met je eens Dit is van vorige keer en dat zijn echt geen fluttopjes eerste kweek.jpg

Comment

Bezig...
                                X