Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekverslag: 16 x White Widow in een mammoth Pro 100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweekverslag: 16 x White Widow in een mammoth Pro 100

Dank je Q.
    Heb nog wat anders gevonden om te checken en zijn stukken goedkoper.
    Wel maar 1 jaar te gebruiken.
    Zal als ik achter de laptop zit wel een link plaatsen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Heb er 12 besteld om ga ze eens te testen.
    Bij Plantcaretools kunt u meetinstrumenten kopen om de pH, EC, het vochtgehalte in de grond, de temperatuur en de lichtintensiteit te meten.

Comment

Hoor graag van je hoe ze bevielen. Zijn wel erg goedkoop vind je niet?

Comment

Daarom was voor 12 stuks €27,70 inclusief verzendkosten kwijt.
        Daar heb je nog geen tensiometer voor en als ze werken is het geen geld.

Comment

Ik had er eens zo een van de Welkoop meegenomen, maar hier in de gewone plantenbak (aarde+hydrokorrels) kon ik het niet zo best volgen.
          Heb die er na een paar maanden uit gehaald.
          Benieuwd wat jouw ervaring is.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Als ik ze binnen heb gaan er gelijk een paar de grond in dan zullen we het snel weten.
            Verwacht ze het weekend.

Comment

Ziet er goed.uit weedfan

Comment

Dankjewel Royalcheese1Grow!

Hoelang zal ik gaan spoelen? We zitten in de 5de week. Dus zeker nog 1,5 week voeding geven. Daarna wil ik 14 of 10 dagen spoelen. Van die laatste 5 dagen wil ik ze ijswater geven en in het donker zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
                  Hoelang zal ik gaan spoelen? We zitten in de 5de week. Dus zeker nog 1,5 week voeding geven. Daarna wil ik 14 of 10 dagen spoelen. Van die laatste 5 dagen wil ik ze ijswater geven en in het donker zetten.
                  10 dagen zou zeker voldoende moeten zijn. Gewoon lekker laten afbloeien onder de lamp. Zo lang in het donker zetten lijkt me niet zo'n goed plan (o.a. kans op rot). Grtz!
                  Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Icewater geef je gewoon onder de lamp toch en als ze droog staat dan zou je ze 48 uur ze in het donker kunnen laten staan.

Comment

Moet je dan eigenlijk overmatig water geven of gewoon hoe veel ze normaal krijgen?

Comment

Gewoon normaal ivm toprot denk ik.
                        Ik bloei ze wel gewoon af.
                        Ze laat zelf wel zien wanneer ze klaar is
                        Denk als je nu water uit de kraan pakt en je dit in een ruimte zet met 24 uur het raam open het water koud genoeg is om de herfst aan te kondigen.

Comment

Update Time#

Het is weer is tijd voor een update! Bijna 2 weken geleden voor het laatst.

Het zal nu waarschijnlijk nog zo'n 1,5 a 2,5 week duren en dan denk ik dat ze klaar zijn. We zitten nu wel redelijk tegen het einde aan. Volgende week ongeveer ga ik een microscoopje kopen.

IMG_6980.jpgIMG_6988.jpgIMG_6987.jpgIMG_6986.jpgIMG_6985.jpgIMG_6984.jpgIMG_6983.jpgIMG_6982.jpgIMG_6981.jpgIMG_6989.jpgIMG_6994.jpgIMG_6993.jpgIMG_6992.jpgIMG_6991.jpgIMG_6990.jpgIMG_6995.jpg

Sommige zijn een beetje aan het vergelen. Maar daar maak ik me eigenlijk geen zorgen om. Ik ga over 3 dagen beginnen met spoelen. Het einde zit er bijna op!

groetjes,
                          WF

Update Time#

Het is weer is tijd voor een update! Bijna 2 weken geleden voor het laatst.

Het zal nu waarschijnlijk nog zo'n 1,5 a 2,5 week duren en dan denk ik dat ze klaar zijn. We zitten nu wel redelijk tegen het einde aan. Volgende week ongeveer ga ik een microscoopje kopen.

IMG_6980.jpgIMG_6988.jpgIMG_6987.jpgIMG_6986.jpgIMG_6985.jpgIMG_6984.jpgIMG_6983.jpgIMG_6982.jpgIMG_6981.jpgIMG_6989.jpgIMG_6994.jpgIMG_6993.jpgIMG_6992.jpgIMG_6991.jpgIMG_6990.jpgIMG_6995.jpg

Sommige zijn een beetje aan het vergelen. Maar daar maak ik me eigenlijk geen zorgen om. Ik ga over 3 dagen beginnen met spoelen. Het einde zit er bijna op!

groetjes,
                          WF

Comment

Lekker vol.
                            Ze lopen niet gelijk met elkaar of wel Weedfan?
                            Er zitten er wel 2 bij die nog wel even zouden kunnen zo te zien.
                            Links voor en rechts voor.
                            Ze zullen zeker nog wel wat aanzetten.

Comment

mooi veldje
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Ze lopen redelijk gelijk. Niet heel erg maar wel aanvaardbaar. Denk een verschil van +-15cm.

Comment

Bezig...
                                X