Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweekverslag: 16 x White Widow in een mammoth Pro 100
Re: Eerste kweekverslag: 16 x White Widow in een mammoth Pro 100
Knal ze dan alle de grond in bij 65% vrouw hou je er 10 over.
Als je buiten de ruimte heb moet je ze om trekken zijn ze met het slechte weer makkelijk af te dekken.
Paar houten palen fiksen landbouwplastic schroeven voor het afdakje
Tussen de palen die je langszij meezet kun je draden spannen om de plant uiteindelijk te dragen.
En je kunt ze ook gebruiken om de zijtakken te sturen.
En dan worden ze ook groot maar dan op een andere manier.
Maar dan wel lekker laag dus minder snel te spotten.
Ik heb een afdak. Zal er een foto van droppen. Verder zitten we helemaal afgedekt. Niemand kan ik de tuin kijken. Alleen onze buurman van 88 jaar. Hij woont nog steeds op zichzelf en we gaan erg goed met hem om. Dus ze mogen 3 meter worden . De buurman had me vorig jaar nog een kleine propogator geleend.
Ik ga nadenken over dat idee en waar ik dat ga zetten. Me ma moet het ook goed vinden hahaha. Ze vond die emmers van de formido al lelijk. Dus denk dat ze wel gaat klagen bij zo'n afdakje. Moet het er even over hebben.
Paar mooie bloempotten(of geschilderde emmers) in de kleur waar je moeder van houdt, een 'pergola' achtig afdakje evt. met wat hanging baskets(tot de planten groot zijn). Vind je moeder vast mooier dan paar formido emmers
Bijna 9 weken bloei nu, dus erg lang zullen ze niet meer hoeven vermoed ik.
Nog steeds een 400W erboven ?
Zo ja, netjes geknipt, zonder blad en stengels, goed gedroogd, 295gr schoon.
En dan doe je het niet verkeerd voor de eerste keer.
Er is nog ruimte genoeg voor verbetering.
Als je grote planten in de tuin wil, kun je ze veel beter in de volle grond zaaien.
Het heeft wat nadelen, je kunt ze niet verplaatsen, maar de voordelen zijn veel groter.
Je hoeft je niet zo druk te maken om water geven, voeding kan ook een stuk minder, en ze worden 3x zo groot
Niet voorgroeien en geen potjes gebruiken, da's erg belangrijk, zodat de penwortel meteen recht de diepte in kan.
De grond minstens tot 50cm diep omspitten, compost erdoor, luchtig maken en eventueel 1 kopje droge kippenmest per plant erdoor als je daar aan kunt komen.
De grond voorbereiden doe je in februari/maart, en dan half mei/begin juni gooi je er een schep zand op, dat meng je door de bovenste laag en daar doe je de zaden in.
Eerder beginnen heeft weinig zin omdat het dan te koud is. Het moet zeker wel boven de 16 graden zijn.
Nja..je kan wel eerder beginnen, alles kan. Je kan ook nu al beginnen, maar de plantjes die je eind mei in de volle grond zaait zullen de eerder gezaaide planten in potten ruimschoots inhalen.
Aight, eerst deze maar eens netjes afmaken zeker ?
Met knippen ben je al een hele avond zoet, en dan nog eens rustig drogen voor 10+ dagen en na een paar weken curen in een afgesloten pot proef je de beste wiet die je ooit gehad hebt
Heb je nog geduld ?
Eigenlijk heb ik geen geduld meer, maar ik moet volhouden anders is het zonde Nog steeds heb ik inderdaad de 400 watt er boven.
Ik ben van plan om de wiet lekker lang te laten curen in die weckpotten. Ik hoop dat hij beter is dan die van de shop maar daar kan ik nog niet voor garant staan. Heb nog nooit me eigen gekweekte wietje gehad dus ben benieuwd!
Okee. De tussenstand:
Heizenberg met: 338 gram schoon en 0.845 gram per watt. QnQ met: 295 gram schoon en 0,7375 gram per watt.
Mijn target voor deze ronde is 0,6 gram per watt. Maar gezien de koude temperaturen twijfelde ik een hele tijd. Gelukkig gaan de dagen nu wel wat warmer worden dus kan ik bloeien op een normale temperatuur de volgende ronde .
De tussenstand:
Heizenberg met: 338 gram schoon en 0.845 gram per watt. Mway met: 314 gram schoon en 0,785 gram per watt. QnQ met: 295 gram schoon en 0,7375 gram per watt.
Gezien het aantal planten zou ik 660 gram schatten, maar dat is meer wishfull thinking
Schatten kan ik dus niet dus ik laat er een rekensommetje voor verzinnen.
Ergens (greenhouse) vond ik opbrengst 500gr op 1m2, dit zal onder 600w zijn geweest.
500gr onder 600w =80%
400w x 80%= 320 gr
vanwege de koude trek ik er 30% af
320 gr x 70% = 224 gr
Verzonnen opbrengst 224 gram
(Zit ik net onder je target)
Comment