Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweekverslag: 16 x White Widow in een mammoth Pro 100

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweekverslag: 16 x White Widow in een mammoth Pro 100

Kan dat? 60 planten onder een 400 watt?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Heb trouwens vandaag de plantjes die het kleinst waren verruild met de kleintjes. Dus degene die in het middenstonden vervangen door de gene die aan de buitenkant stonden. Ik had toch het idee dat deze meer licht kregen. Dus ik hoop een beetje dat die andere dan bijgroeien.

Comment

Als je roos potjes gebruikt ( 2 tot 7 liter ) kun je er zat kwijt, maar of je oogst beter word..? Kleine plantjes moet je ding ding zijn, ik laat ze liever wat groeien. Tevens bespaar je met TL zeker kosten op voor groei, maar welke voor groei periode? 3 weken tl of meteen HPS knallen als je toch 12/12 meteen draait ?

Verplaatsen kan nu nog, maar later word het lastiger. Dit probleem zul je behouden, of je moet zo super de luxe roller systeem hebben die je lamp heen en weer laat gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
        Kan dat? 60 planten onder een 400 watt?

Heb trouwens vandaag de plantjes die het kleinst waren verruild met de kleintjes. Dus degene die in het middenstonden vervangen door de gene die aan de buitenkant stonden. Ik had toch het idee dat deze meer licht kregen. Dus ik hoop een beetje dat die andere dan bijgroeien.
        Onder 400W heb je een effectief belicht oppervlak van ongeveer 70x70 cm.
        Als jij 60 potjes op dat oppervlak hebt, dan kan dat dus.
        Ik denk dat het niet lukt.

Recht onder de bulb is er altijd meer licht dan aan de zijkant, dat kan weleens 40-50% meer zijn!
        Daarom heb je aan de zijkant vaak grotere, meer gestrekte, plantjes.

De basics heh..
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

In mijn geval waren ze kleiner QNQ. Bedankt voor je hulp en ook bedankt voor de steun van de andere! Ik doe echt me best hoor, en ben dankbaar voor jullie hulp.

Comment

Tuurlijk gaat dat. Alleen gaan die wat minder licht opvangen. Maar op 1 vierkante meter kan je er 100 kwijt. Dat lijkt mij toch de bedoeling van het 12/12 systeem. Hopen dat iets bij groeit op 12/12? Dat is nu net het punt van die 12/12, amper groei.

Comment

Hahaha, dat wordt bij mijn volgende kweek wel voorgroeien . Weer wat geleerd toch.

Comment

Hallo Beste Vrienden!

Vandaag maar ff 3 fotootjes geschoten. Onder het genot van natuurlijk hahahaha .

IMG_6915[1].jpg
                IMG_6914[1].jpg

En, wat leuks van me whitewidow buitenkweek. Nu hoef ik gelukkig niet naar 't gespuis toe om wat lekkers te halen . Ik moet zeggen dat het voor me eerste keer goed gelukt is. Toppen zitten vol met thc en je wordt er ook behoorlijk knetter van. Hier heb ik wel een tijdje genoeg aan denk ik.

IMG_6916[1].jpg

Comment

Die buiten plant heb je lang kunnen laten staan, netjes!!

Je meiden gaan lekker Al doen de 3/5 vingerige bladeren er op denken dat ze het minder naar hun zin hebben?

Comment

Nice, en als dat een maandje in een weckpot zit, wordt de smaak nog 2x zo goed.

12/12 Kweken is natuurlijk geen garantie voor kleine plantjes.
                    Bij de ene soort werkt dat, en bij de andere soort werkt dat niet ..
                    Topcondities en wat Sativa genen er doorheen, en voila :
                    zaad12-12.JPG 12/12 kweek met zaden.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Jeminee dat uit 12/12.... welk soortje is dit ? en hoeveel liter potten, 2 liter potten lijkt me sterk. En ook niet geheel onbelangrijk hoeveel watt

Comment

O Mijn God, dat wil ik ook . Ik ben jaloers zeg :O. Maar ff nog een vraagje. Zou ik er denk je een 400 watt of 250 watt naast kunnen hangen? Meer een hersenspinsel dan een plan hoor :p. Maar t lijkt me gewoon mooi.

Die 5 vingerige bladeren kan komen omdat de temperatuur toch nog te ver doorzakt.. Moet eigenlijk echt die warmtekabel hebben maarja. Denk dat ik dat pas bij mijn volgende kweek ga doen.

Comment

Dat ziet er inderdaad zeer geslaagd uit Q, vertel er eens wat meer over?
                          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Ja komop QNQ, je laat onze hersenen op hol slaan!!

Comment

Weedfan, als je nog wat budget over hebt zou je misschien kunnen overwegen om een andere kap te nemen die het licht beter verspreid.
                              Zelf heb ik een northstar gekocht om mijn hamerslagkap te vervangen,
                              deze zou het licht veel beter reflecteren en dan met name in de hoeken.

Ik las dat je voor een Scrogg wilde gaan maar heb je daar niet te veel planten voor staan, je opzet leek mij eerder een Sog , sea of green.
                              Dacht dat de 'charme' van een scrogg juist was om van 'weinig' planten
                              de toppen/ zijtoppen op het scrogg net te verdelen zodat ze gelijke hoeveelheid licht ontvangen en zo een grotere oogst te genereren dan zonder de scrogg zou gebeuren.
                              Maar ik heb met zowel scrogg als sog geen ervaring dus kan ik het mis hebben.

Heb je je elektra ook veilig geinstalleerd en ook al aan een automatische brandblusser gedacht ? Laat anders ook even foto van je vsa en aansluiting lamp zien, daar willen de heren hier ook vast hun advies over geven.
                              Koudere ruimtes worden vaak vochtiger en vocht en electra gaan niet goed samen vandaar mijn opmerking.( en ik ben af en toe een bemoeial )
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hee Stemma . Hoe was je weekend? Verder heb ik graag bemoeiallen in mijn topic. Dit helpt me heel erg.

Verder ben ik eigenlijk er vanaf gestapt om scrog te gaan doen. Maar ik dacht misschien wel aan toppen of fimmen. Dit leek me leuk, maar daar had ik het idee van dat het daar ook misschien voor te vol staat. Wat is jullie mening hierover?

mijn vsa en evsa staan buiten mijn tent. Hier wil ik wel een foto van posten alleen gaat dat nu even niet. Automatische brandblusser heb ik nog niet.. Moet deze trouwens boven de tent of bovenin de tent?

Welke kap zou je adviseren, of heb jij?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Bestaan er ook reflectors voor 2 lampen?

Comment

Bezig...
                                X